Türk Filmlerinden Güldüren Hatalar

Türk filmlerinden güldüren hatalar

  1. Hababam Sınıfı Uyanıyor filminde yıllar sonra ortaya çıkan hata, işte böyle paylaşıldı.

    Hababam Sınıfı Uyanıyor filminde yıllar sonra ortaya çıkan hata, işte böyle paylaşıldı.

  2. Filmde Ahmet ile Mahmut Hıca vedalaşırken bir set çalışanı da kadraja giriyor.

    Filmde Ahmet ile Mahmut Hıca vedalaşırken bir set çalışanı da kadraja giriyor.

  3. İşte aynaya yansıyan set çalışanı.

    İşte aynaya yansıyan set çalışanı.

  4. "Hababam Sınıfı Tatilde" filminde yıllar sonra keşfedilen detay sosyal medyada dile getirildi.

    "Hababam Sınıfı Tatilde" filminde yıllar sonra keşfedilen detay sosyal medyada dile getirildi.

  5. Filmin bu sahnesinde tahtanın sağ üst köşesinde tarih ve saat yazıyor ama...

    Filmin bu sahnesinde tahtanın sağ üst köşesinde tarih ve saat yazıyor ama...

  6. Araya giren sahne sonrasında...

    Araya giren sahne sonrasında...

  7. ahtadaki yazıların silinmiş olduğu gözlerden kaçmıyor.

    ahtadaki yazıların silinmiş olduğu gözlerden kaçmıyor.

  8. VİZONTELE-  DELİ EMİN, TV'Yİ GÖMERKEN TV'NİN ÜSTÜNDE TOPRAK BİR TEPE OLUŞUYOR. ANCAK BİR SONRAKİ ÇEKİMDE TV'NİN ÜSTÜ ESKİ HALİNE DÖNÜYOR.

    VİZONTELE- DELİ EMİN, TV'Yİ GÖMERKEN TV'NİN ÜSTÜNDE TOPRAK BİR TEPE OLUŞUYOR. ANCAK BİR SONRAKİ ÇEKİMDE TV'NİN ÜSTÜ ESKİ HALİNE DÖNÜYOR.

  9. VİZONTELE-  SENARYOYA GÖRE FİLM HAKKARİ'DE GEÇİYOR. ANCAK FİLMDE KULLANILAN ARAÇLARIN PLAKALARI 65. YANİ FİLMİN ÇEKİLDİĞİ YER OLAN VAN'IN PLAKA KODU.

    VİZONTELE- SENARYOYA GÖRE FİLM HAKKARİ'DE GEÇİYOR. ANCAK FİLMDE KULLANILAN ARAÇLARIN PLAKALARI 65. YANİ FİLMİN ÇEKİLDİĞİ YER OLAN VAN'IN PLAKA KODU.

  10. GÜLE GÜLE-  HAVAALANINA GİDERKEN ZEKİ ALASYA İLE METİN AKPINAR KONUŞUYOR. ZEKİ ALASYA, ARABANIN ÖNÜNDE OTURUYOR VE FLORYA SAHİL YOLU'NDA. METİN AKPINAR, ARKA KOLTUKTA VE BAŞKA BİR YERDE.

    GÜLE GÜLE- HAVAALANINA GİDERKEN ZEKİ ALASYA İLE METİN AKPINAR KONUŞUYOR. ZEKİ ALASYA, ARABANIN ÖNÜNDE OTURUYOR VE FLORYA SAHİL YOLU'NDA. METİN AKPINAR, ARKA KOLTUKTA VE BAŞKA BİR YERDE.

  11. HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK-  TAKSİCİ, UYUŞTURUCU HAP ALIP SATAN ADAMIN TELEFONUNU CEM YILMAZ'A VERİYOR. TELEFON NUMARASI FİLMİN SPONSORU OLAN TELSİM'E AİT. CEM YILMAZ, BUNU İYİCE BELİRTMEK İÇİN SORUYOR: "BAŞI 542 MİYDİ ABİ?" UYUŞTURUCU HAP SATANLARIN TELSİM'İ TERCİH ETMESİ İYİ BİR ŞEY Mİ?

    HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK- TAKSİCİ, UYUŞTURUCU HAP ALIP SATAN ADAMIN TELEFONUNU CEM YILMAZ'A VERİYOR. TELEFON NUMARASI FİLMİN SPONSORU OLAN TELSİM'E AİT. CEM YILMAZ, BUNU İYİCE BELİRTMEK İÇİN SORUYOR: "BAŞI 542 MİYDİ ABİ?" UYUŞTURUCU HAP SATANLARIN TELSİM'İ TERCİH ETMESİ İYİ BİR ŞEY Mİ?

  12. SÜT KARDEŞLER  -ŞABAN VE RAMAZAN DAHİL GEMİDEKİ TÜM ASKERLER SIRAYA GİRİYOR. ÖNDEN ÇEKİMLERDE ŞABAN'IN SOLUNDA RAMAZAN VAR. AMA ŞABAN'I ARKADAN GÖRDÜĞÜMÜZDE SOLUNDAKİ BAŞKA BİRİNİN KAFASI.

    SÜT KARDEŞLER -ŞABAN VE RAMAZAN DAHİL GEMİDEKİ TÜM ASKERLER SIRAYA GİRİYOR. ÖNDEN ÇEKİMLERDE ŞABAN'IN SOLUNDA RAMAZAN VAR. AMA ŞABAN'I ARKADAN GÖRDÜĞÜMÜZDE SOLUNDAKİ BAŞKA BİRİNİN KAFASI.

  13. BEKÇİLER KRALI-  KEMAL SUNAL BİR ÇÖP KAMYONUNU KULLANIRKEN DİREKSİYONUNU ÇIKARIYOR VE YAN KOLTUĞA ATIYOR. AMA SONRAKİ GÖRÜNTÜLERDE DİREKSİYON TAKILI.

    BEKÇİLER KRALI- KEMAL SUNAL BİR ÇÖP KAMYONUNU KULLANIRKEN DİREKSİYONUNU ÇIKARIYOR VE YAN KOLTUĞA ATIYOR. AMA SONRAKİ GÖRÜNTÜLERDE DİREKSİYON TAKILI.

  14. SAKAR ŞAKİR-  KEMAL SUNAL, UMUMİ TUVALET SIRASINDA ÖNÜNDEKİ ADAMIN ŞAPKASINA İŞİYOR VE ADAM ŞAPKAYI KAFASINA GEÇİRİNCE SIRILSIKLAM OLUYOR. HEMEN ŞAKİR'İ KOVALAMAYA BAŞLIYOR ANCAK ÜZERİ KUPKURU.

    SAKAR ŞAKİR- KEMAL SUNAL, UMUMİ TUVALET SIRASINDA ÖNÜNDEKİ ADAMIN ŞAPKASINA İŞİYOR VE ADAM ŞAPKAYI KAFASINA GEÇİRİNCE SIRILSIKLAM OLUYOR. HEMEN ŞAKİR'İ KOVALAMAYA BAŞLIYOR ANCAK ÜZERİ KUPKURU.

  15. BANKER BİLO-  FİLMDE MAHO YURTDIŞINDAN DÖNÜP BİLO’NUN ALÇAKCA BÜTÜN MALININ ÜSTÜNE OTURDUĞUNU ANLADIĞINDA HEMEN ŞİRKETE KOŞAR. BİLO’NUN HEMEN PEŞİNDEN ŞİRKET BİNASINA GİRMEK İÇİN DÖNER KAPIYLA BOĞUŞMAKTADIR Kİ BÜTÜN ŞİRKETİN İSİMLERİNİ DEĞİŞTİREN BİLO’NUN DÖNER KAPI ÜZERİNDEKİ MAHMUT HOLDİNGİ LOGOLARINI ÇIKARMAYI UNUTTUĞU FARK EDİLİR.

    BANKER BİLO- FİLMDE MAHO YURTDIŞINDAN DÖNÜP BİLO’NUN ALÇAKCA BÜTÜN MALININ ÜSTÜNE OTURDUĞUNU ANLADIĞINDA HEMEN ŞİRKETE KOŞAR. BİLO’NUN HEMEN PEŞİNDEN ŞİRKET BİNASINA GİRMEK İÇİN DÖNER KAPIYLA BOĞUŞMAKTADIR Kİ BÜTÜN ŞİRKETİN İSİMLERİNİ DEĞİŞTİREN BİLO’NUN DÖNER KAPI ÜZERİNDEKİ MAHMUT HOLDİNGİ LOGOLARINI ÇIKARMAYI UNUTTUĞU FARK EDİLİR.

  16. EŞKİYA-  SON SAHNEDE BARAN CEREN ANA TARAFINDAN KENDİSİNE VERİLEN KORUYUCU MUSKAYI DÜŞÜRÜR. BÖYLELİKLE SİLAH KURŞUNUNA KARŞI KORUMASIZ KALIR.

    EŞKİYA- SON SAHNEDE BARAN CEREN ANA TARAFINDAN KENDİSİNE VERİLEN KORUYUCU MUSKAYI DÜŞÜRÜR. BÖYLELİKLE SİLAH KURŞUNUNA KARŞI KORUMASIZ KALIR.

  17. DAHASONRA DAMDA YÜRÜMEYE BAŞLAR. POLİSLER ONA ATEŞ ETMEKTEDİR VE MUSKA DA BOYNUNDA SALLANMAKTADIR.

    DAHASONRA DAMDA YÜRÜMEYE BAŞLAR. POLİSLER ONA ATEŞ ETMEKTEDİR VE MUSKA DA BOYNUNDA SALLANMAKTADIR.

  18. NEREDESİN FİRUZE-  FİLMDE HALUK BİLGİNER’İN ODASINDA YAPILAN ÇEKİMDE SAAT 9:10’U GÖSTERİR. KAMERA AÇI DEĞİŞTİRDİĞİNDE İSE ZAMAN BİR ANDA GERİYE SARAR VE SAAT 8:55 OLUVERİR.

    NEREDESİN FİRUZE- FİLMDE HALUK BİLGİNER’İN ODASINDA YAPILAN ÇEKİMDE SAAT 9:10’U GÖSTERİR. KAMERA AÇI DEĞİŞTİRDİĞİNDE İSE ZAMAN BİR ANDA GERİYE SARAR VE SAAT 8:55 OLUVERİR.

  19. ÜÇ KAĞITÇI-  KEMAL SUNAL, FİLMİN BAŞINDA BİR MİNİBÜSE BİNİYOR. MİNİBÜSÜN ÖNDEN ÇEKİMLERİNDE ARKASI DOLU. YANDAN ÇEKİMLERDE İSE BOŞ.

    ÜÇ KAĞITÇI- KEMAL SUNAL, FİLMİN BAŞINDA BİR MİNİBÜSE BİNİYOR. MİNİBÜSÜN ÖNDEN ÇEKİMLERİNDE ARKASI DOLU. YANDAN ÇEKİMLERDE İSE BOŞ.

  20. GARİP-  KASET-ÇALARA BİR KASET KONULUP KAPAĞI KAPATILIYOR. KAPANIR KAPANMAZ "PLAY" TUŞUNA BASMADAN TEYP ÇALMAYA BAŞLIYOR.

    GARİP- KASET-ÇALARA BİR KASET KONULUP KAPAĞI KAPATILIYOR. KAPANIR KAPANMAZ "PLAY" TUŞUNA BASMADAN TEYP ÇALMAYA BAŞLIYOR.

  21. HABABAM SINIFI MERHABA-  FİLMDE EDEBİYAT SINIFINA BİYOLOJİ DERSİ VERİLİYOR.

    HABABAM SINIFI MERHABA- FİLMDE EDEBİYAT SINIFINA BİYOLOJİ DERSİ VERİLİYOR.