cpsgman 11 Ağustos 2017 20:57
meslek ne hocam o zaman ortamda pek karışık degilmiş ohal yokmuş hayret
ne yazik ki benim de sorusturmam gecen sene mayis 2016 da baslamisti ve hala cevap yok. umarim devletimiz bu konuda seri bir sekilde calisabilir. az daha sabir arkadaslar kötü günlerden geciyoruz ama sesımızı durumamız gerekıyor. lütfen magdur olan herkes twitter dan basbakanliga veya cumhurbaskanligina tweet atsin bu konuyla ilgili. ne kadar cok kisi yazarsa belki sesimizi duyurabiliriz. umarim hepimiz cok beklemeden artik haberi aliriz.
Yeni.üye1, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
rotwar 09 Temmuz 2017 11:29
Bu güvenlik soruşturması denen olay ;İnsan hakları ihlaline neden olmuyor mu?..Bir insanın Arşiv kaydına bakarsın;örgüt dernek vs üyeliklerine bakarsın ve o insanın temiz mi değil mi kanısına varabilmen 5 dakikanı almaz.Onun dışında 3-5-7 aylık soruştıurmalar o kişiyi potansiyel suçlu konumu getirmekte ve bu insan hakları ihlaline neden olmakta...Yani hükümet ne amaçlıyor gerçekten anlamış değilim
0 2 Şikayet Et
Yeni.üye1 14 Haziran 2017 17:32
ne yazik ki benim de sorusturmam gecen sene mayis 2016 da baslamisti ve hala cevap yok. umarim devletimiz bu konuda seri bir sekilde calisabilir. az daha sabir arkadaslar kötü günlerden geciyoruz ama sesımızı durumamız gerekıyor. lütfen magdur olan herkes twitter dan basbakanliga veya cumhurbaskanligina tweet atsin bu konuyla ilgili. ne kadar cok kisi yazarsa belki sesimizi duyurabiliriz. umarim hepimiz cok beklemeden artik haberi aliriz.
0 4 Şikayet Et
tekniker00000 18 Mayıs 2017 12:06
Ibb ye atanan lar da 9 aydır bekliyor. Yazık be yazık.
1 2 Şikayet Et
DARKNİGHT77 10 Nisan 2017 22:34
1 yılı geçti hiç bir haber ve tatmin edici açıklama yok. dosyam ne durumda kayıp mı anlamadım 1 yıldan fazla nasıl sürer. evrak teslim tarihim 2 nisan 2016
0 2 Şikayet Et
DARKNİGHT77 24 Mart 2017 12:02
bize söylenen şu kardeşim. bak adam güvenlik soruşturması gelmeden senin hiç bir hakkın yok ve kazandığının önemi yok dedi telefonda. bu kadar net ne zaman olur bilmiyorum dediler. ayrıca arayıp sormak zorunda da değiliz dediler. gelirse başlarsın gelmezse beklersin yapacak bir şeyin yok dediler. bu kadar basit yani hiç bir hakkımız yokmuş. sorgulayamazmışız ne zaman olursa onlar arayacakmış. olumlu olacak diye bir kurak da yokmuş. olumsuz da olabilirmiş. kasımda tekrar baaşlatılmış şu an 2. ye yapılıyormuş. arayınca daa kızıyorlar araamayın niye arıyorsunuz bir şey olunca biz ararız diyorlar. kafayı yememek elde değil olmadıysa bilmek bizim hakkımız. bilgi alma hakkımız da sözde var ama soruşturmayı mit yaptığı için bilgi de alma hakkımız yok. öyle kurbanlık koyun gibi bekliyoruz. ya çıkarsa bilmiyorum bu kadar uzun sürmesi bana pek mantıklı gelmiyor. güvenim ve inancım kalmadı. bileğimin hakkıyla osmanlıca sınavını geçtim mülakatta alanımla ilgili her soruya cevap verdim takılmadan. yeterlilik alan tek ben oldum tahminime göre tektim açıklanınca baktım tek kişiyim yedeğim bile yok. sağlık raporunu tam teşekküllü hiç bir rahatsızlık olmadan verdim. ama her şey bu kadar olumlu giderken 1 yıl beklemek niye anlamıyorum. bi de temmuzda atanırsınız dediler temmuzda güvenerek düğün yaptık. borca girdik şimdi sıkıntı çekiyorum. sigortasız 6 gün gece 10 kadar çalışıyorum sabah 8 den. bu nasıl iş hakkım olduğu halde bu nasıl adalet anlamıyorum. kırk yılda bir hakkettim bir şeyi oda olmayacak. sınava girecek arkadaşlar bunları bilsin. ona göre girsin. ayrıca torpil felan yok msb de içiniz rahat olsun. adamlar işi bilen kişiyi istiyorlar. yalnız bu araştırma süreci insanı psikolojik olarak yıpratıyor. aynı yerde başlamamız gereken arkadaşın geldi o 6 aydır maaş alıyor. ben hala bekliyorum.
Her bir mağduriyetin haberini yaptınız ama bir türlü merkezide 2051 kadronun ne kadar az olduğunun mağduriyet haberini yapmadınız. 90 puan ile kara kara atanmayı düşünen mühendisleri söylemiyorum bile.
Engineer416, 7 ay önce
1 1 Şikayet Et
muratçelebi 13 Ocak 2017 15:41
merhaba bu haberin tekrar gündem yapılması gerekmektedir. ana haber bültenlerinde de yer alsın
0 19 Şikayet Et
sanat tarihçi35 13 Ocak 2017 00:48
Kultur ve turizm bakanliginin da biran once mulakatlari yapmasini bekliyoruz belkide mulakat sonrasinda bi bu kadar daha bekleyecegiz 6 ay oldu ne ise girebiliyoruz ne de baska bisey yyapabiliyoruz mulakati gececegimiz bile kesin degilken bu kadar bekletilmek hic adil degil aciklayin bizde onumuze bakalim artik
1 4 Şikayet Et
hasanimo 12 Ocak 2017 19:48
Akademisyen olarak 5 yıllık çalışmamın sonucunda atandım, bu ay maaş almam lazımdı güvenlik soruşturması dayattılar ve bu uzun sürecekmiş. Kitap paramı babamdan isteyeceğim. Akademik çalışmalarım yavaşlıyor maalesef. Hakkımızı kısa sürede alalım inşallah.
1 7 Şikayet Et
antisanti 12 Ocak 2017 12:44
bu habrin biraz daha gündemde kalması lazım. yoksa bir faydası olmaz. bir daha ilk haberde yer almalı
1 27 Şikayet Et
123456