generationinn 12 Ocak 2017 01:12
Şubatta en az 1000 Tarih ataması bekliyoruz.Branş dağılımı adaletli yapılsın.
1 3 Şikayet Et
Hunlardan-Osmanlıya 11 Ocak 2017 23:22
Devlet kurumsal yapıda olmalı. Planli programli yakin ve uzak hedeflere sahip olmalıdır ve bunlar uygulamada da yer almalıdır. Bizim ulkede Her şey kağıtta ama uygulama yok denetim yok...
0 5 Şikayet Et
LHSNR 11 Ocak 2017 23:20
39 yıldır meb in öğretmen atama değil herhangi bir düzenli hiç bir sistematiğini görmedik öğretmen atamalarında ise rekor sistem değişikliği yaşanmıştır bilakis.
0 8 Şikayet Et
Glydn 11 Ocak 2017 21:53
Tarih dersinin haftalık ders saatini arttirmiyorlar fazla tarih öğretmeni almamak için. Sanki masal anlatıyoruz derste, kendi tarihini bilmeyen bir nesil var önümüzde. Koskoca tarih yazan bir milletiz ancak gel gör ki verdiğimiz değer haftada 6 saat olan ingilizcenin 3/1'ı kadar.
1 13 Şikayet Et
Pdr2016 11 Ocak 2017 21:13
Teşekkür ediyoruz memurlar.net atama haberi inşallah kısa sürede gelecektir.
0 10 Şikayet Et
m.tekeli 11 Ocak 2017 18:38
Ne stratejisi! 3 tarafı deniz olan ülkemde, her sahil il ve ilçesinde gemi ve yat yapımı bölümü olan teknik lise olması gerekirken vede fabrika gibi üretim yapmaları gerekirken araki bulasın bu okulları. Tüm Anadolu da, bilgisayar elektrik elektronik makine mekatronik inşaat mobilya motor bölümleri çayır cayır hem üretmeleri hemde pişmiş teknisyen yetiştirmeleri gerekirken bu okullara öğrenci gitmiyor. Sonrada Almanya ile karşılaştırma yapıyorlar. Yav her bölümden birer tane teknik öğretmen alıyorsun ondan sonra akıllarına geldikçe yok mesleki eğitim yok teknik eğitim diye boool bool ahkam kesiyorlar. İmam hatibi çıkarın bakalım ülkenin mesleki eğitim oranı ne kadar bi görün. Üretecek yapacak adam yetiştirmezsen elalemin ürettiği ürünlerin montaj sanayisi olursun işte. Şu eğitimde yapılan yada yapıl mayan şeylerin 20 yıl sonra başımıza getireceği şeyleri gören bir kişi bile yok orada.
0 20 Şikayet Et
aaaaademmmmm 11 Ocak 2017 18:14
Ağustos ataması istiyoruz. sınava girecek olan yüzbinlerce kişi var .en azından yarısı agustos ataması olsun.
40 3 Şikayet Et
Serhan Mukan 11 Ocak 2017 18:10
FETÖ-PDY eğitim kurumlarını ticarethaneye dönüştürdüler. Planlı olarak, daha çok para kazanmak ve dershanelerine öğrenci ( Fetoş zihniyeti ile MÜŞTERİ) çekmek için, Devlet okullarında eğitim seviyesini en alt düzeye indirmeye çalıştılar. Kamuda FETÖ-PDY mensubu takriben 150 bin öğretmen mevcut, 15 Temmuz dan şuana kadar sadece 25 bini ihraç edildi. En kısa zamanda FETÖ-PDY mensubu öğretmenlerin hepsi ( özellikle By Lock kullananlar gri-sarı-kırmızı ayırmadan) İhraç edilmelidir. Unutmamak gerekir bu terör örgütü Eğitim kanalıyla teşkilanlanıp serpildi - Asıl silahları eğitim deki gücü kırılmaz ise mücadele edilmiş sayılmaz.
2 6 Şikayet Et
Serhan Mukan 11 Ocak 2017 18:03
Ücretli öğretmenlik hiç bir adalete ve vicdana sığmayacak köleci sistemin alasıdır.
1 39 Şikayet Et
devletlu 11 Ocak 2017 17:02
60 Bin kadrolu atama kaçınılmazdır.Tarih Öğretmenliğine 2000 kadro verilmelidir.
3 18 Şikayet Et
123