SANATEDEBİYAT1 19 Şubat 2017 18:36
Su anki sirlamalar güncel mi?
0 0 Şikayet Et
SEFERİCAN 18 Şubat 2017 20:41
Ben hatırlıyorum 50puanda kalmıştı. O kadar çok öğretmen alımı varki belki 50dende aşağı düşmüştür
1 5 Şikayet Et
calasayin 18 Şubat 2017 15:52
MEB teknik eğitimi bitirmek istiyor. Kadro dağılımından da bu anlaşılmaktadır. Artık öğrenciler meslek liselerini tercih etmek istemiyor. Neden mi? Çünkü meslek liselerinde eğitim istenilen düzeyde değildir. Teknik liseler donanımlı bir hale getirilmediği sürece ve yeni nesil öğretmenler atanmadığı sürece ülkemizde sanayinin ihtiyacı olan nitelikli personel yetişmeyecektir. Nitelikli personel olmadığı için de sanayide istenilen seviyeye asla ulaşılamaz. MEB bu atama planlarıyla meslek sahibi olmayan bireyler yetiştirecektir. Neticede meslek sahibi olmayan bireyler devletten kadro isteyecek ve bu rakamlar büyüdükçe büyüyecek. Bu da hükümetin önünü tıkayacaktır. Buyrun üniversiteli işsizler ordusu vatana millete hayırlı olsun!!!
0 10 Şikayet Et
thykee 17 Şubat 2017 22:08
Mulakatla atama=torpil:) fetö gizliden yapiyordu rte alenen yapiyor:)
7 50 Şikayet Et
kpssmagduru29 17 Şubat 2017 21:38
Memurlar net diger mezunlara alim yok mu? Sadece neden ogretmen ? Hepi topu 5000 kadro verilecek bu yil, Allahtan revami bu 6,5 milyon aday sinava girdi, aralikta 2 bin kisi aldilar, ey ogtetmenler atansanizda hayir diyin size mulakat yapanlara hayir verin
6 31 Şikayet Et
böte-26 17 Şubat 2017 20:35
Doğu diye çoğu kişi basvurmadi simdi bakin puanlara. 60 alana 100 verilecek atanacak.90 alana 60 verilecek atanamayacak. Mulakat eşittir torpil.
4 56 Şikayet Et
Kagan Aydın 17 Şubat 2017 20:28
Ne önemi var ki?
2 13 Şikayet Et
merye1971 17 Şubat 2017 18:18
geçen sözleşmeli öğretmenlikte norm fazlası isen başka bir okula yönlendirilir eğer bunu kabul etmez ise sözleşme biter veya okulda norm fazlasısın o şehir de norm fazlası isen sözleşmen feshedilirdi şimdi bu alımlarda da bu madde var mı ben bulamadım var da mı bulamadım yoksa kaldırdılar mı fikri olan bilgisi olan cevap yazarsa iyi olur
1 18 Şikayet Et