7.his 21 Nisan 2017 09:28
Memura zam verip sonra da bir tebliğ ile vergi dilimlerini artırarak verilen zammı geri almak şeytanın aklına bile zor gelir, hem enflasyon hem de vergi ile memurların yaşama şansı azaltılmaktadır.
0 15 Şikayet Et
polumut01-34 20 Nisan 2017 21:42
2009 da 1000 dolar maaş alıyordum. Şimdi gelişmiş Turkiye de 2017 de de 1000 dolar maaş alıyorum. Benim maaş 8 yıldır aynı yani. Ama vekil maaşı heralde 4 5 kat arttı halbuki vekil olunca masraflar sıfırlanıyor nerdeyse hayat beleş adamlara buna ragmen kendilerine ha nire zam yapıyorlar işçiye memura gelince koca bir sıfır...
0 25 Şikayet Et
ayazkanter 20 Nisan 2017 15:41
hükümet maaşları dolara göre versin zam enflasyon zaten dolara bağlı hiç hesap kitapla uğraşmasın hatta tüik enflasyon rakamlarıda açıklamasın dolarla alalım maaşımızı olmazsa referanduma götürsün
2 29 Şikayet Et
tuluat 20 Nisan 2017 13:32
En düşük memur maaşı yoksulluk sınırının üstüne çıkarılmalıdır.Bir gram altının 150 lirayı geçtiği günümüzde 4500,5000 lira arası ücret makul düzeyde olur.
1 21 Şikayet Et
21cengiz 20 Nisan 2017 12:30
fener66, doğru diyorsunda bu kadar köprüler yollar yapılıyor ama yine bize yetmiyor çünkü hepimiz ara alıyoruz ve işe giderken de toplu taşıma araçları kullanmayıp özel araçlarımızla gidiyoruz. bide olaya bu taraftan bakınız, gerçekten ağladığımız kadar maddi durumumuz kötü mü?
24 4 Şikayet Et
ayazkanter 20 Nisan 2017 11:05
büyük şehirlerde tek maaşlı memur kapıcılık yapıyor eyy hükümet. Kendi memuruna bakamaz hale geldin. bu ne yaman çelişki. kemal sunalın filmindeki memurlara döndük.bunun bir karşılığı olacaktır. Diğer konu yıllık yüzde 4+3 artış yüzde 7 yapmaz. yıllık yüzde 5,5 gibi bir artışa tekabül eder. Artış diyorum zam demiyorum. çünkü enflasyon oranındaki yükseliş maaşın değerini korumaktır.Eğer zam verilecekse enflasyon + yüzde 3.4.5.10 gibi rakamlar olması gerekir ki zamdan bahsedelim. Sayın Çalışma bakanı bizi ayakta uyutmasın. 3+4 toplamda yüzde 7 ZAM yaptık demesin.Bizde inanmayalım.
2 34 Şikayet Et
emekliiii Enver bey 20 Nisan 2017 10:00
Devamlı olarak her yılın bütçesi hazırlanırken pastanın en büyük dilimlerini hep aynı belirli kesimlere vermeye devam ederlerse olacağı budur.Düz memur düşünmekden uykusunu bile uyuyamıyor stres desen taşmış durumda hastalıkdan başını kaldıramıyor.Sendika maaşı çok geride kalan memur kesimlerini mutlaka dile getirmek durumunda.Yoksa çalışacak tecrübeli memur kalmayacak bu durumda ona göre...
1 19 Şikayet Et
ramazan sarışınboğa 20 Nisan 2017 09:20
Sendika sağ olsun. Memurun yanında mı hükümetin yanında mı, belli değil. Sabit gelirlilerin bu ülkede refah hakkı yok mudur?
1 49 Şikayet Et
fener66 20 Nisan 2017 09:15
enflasyonu sürekli düşük gösteriyorlar. şu anda enflasyon en az %20 civarı. ekonomimiz iyi değil, iyi diyorsanız refah payından işçiye memura neden verilmiyor ? işçiye %3, %5 zam veriliyor o da vergi karşısında eriyip gidiyor zaten. keşke iyi olsa ama ülkemin durumu hiç iyi değil. köprü değil birazda fabrika yapmalı hükümet...
2 38 Şikayet Et
ankarasorgunlu 20 Nisan 2017 09:15
Selamın Aleyküm Allah Herkesin Yardımcısı Olsun. İnsan da Gerçek İman Yok İse neyi kime anlatacan kardeşim.Zenginde aynı fiyata alıyor. Bir iki fark kira vs durumu gibi yönetime tabi olanlar kul hakkına riayet edecek. bir kötü hasleti başlatan ve onuda yaşayanlarda sıkıntıda dır. Tanıdığın var mı? kap ihaleyi götür işi bazı yerler sit alanı olabilir yok yanı yap bi istimlak yap kazıyı götür değerli malı(Madeni) Devlet nerde? Elde Elmas Gibi İMAN Varken Niye kırılacak Cam Parçalarına değişir insan demekki nefsine şeytana uyuyor. bu da bir münafıklık değilmi? nasıl dersen ramazan ayı kurban bayram gibi İslamiyetin emrini yap sonra ekmeğe de katkı maddesi koy niye ucuza ekmek. Atamalarda liyakat var mı ? neyi anlatacan kardeşim neyi Ahir zamandayız adam aldığı borcu vermiyor.
1 15 Şikayet Et
123456