nazmi yoldırım 21 Nisan 2017 16:21
Kpss bitmiştir,kpss diye bir şey kalmamıştır.sırf para almak için kaldırmıyorlar.
1 52 Şikayet Et
ögretmencocuk 20 Nisan 2017 15:48
Eskiden öğretmenler olarak hakkımızı arardık şimdi hakkımızı aramaya korkuyoruz biz korktuğumuz sürecede bizim hakkımız torpilli yandaşlara gidecek
17 36 Şikayet Et
fandermeyle 20 Nisan 2017 15:20
Artık derece yapanlar atanacak ortalama bir puan(85 90arası) alıp atanmak hayal hele ki mühendislik için
4 47 Şikayet Et
Bedirhan.21 20 Nisan 2017 13:00
hocam bari bölümünüzü yazın sayfada görünsün ne olur ne olmaz.
branşımda kadro açın da atanayım. kpss puanım 88 ve alanımda 1.sıradayım açıkta kalmaktan korkuyorum yazıklar olsun sizlere.
alican090, 6 ay önce
2 22 Şikayet Et
Bedirhan.21 20 Nisan 2017 12:51
Geceni gündüzübe kat herşeyden kendini sınırla sonra yüksek puanını al ama emeginin karşılıgını alma . Yazık verilen emeklere .
3 55 Şikayet Et
maraton27 20 Nisan 2017 12:18
yıllarca düşük puan aldım bu yıl aklı başında bir puan aldım 86 meslek lisesi makina bölümü kısmet olmaz ise olmuyormuş napalım bu yılda devletimiz personel almıyor hakkımıza hayırlı ne ise o olsun yüce mevlamdan ne diyelim
14 14 Şikayet Et
FOX.61 20 Nisan 2017 11:41
doğru söylüyorsunuz ama hak yiyenden hak çıkıyor merak etmeyin. bunu fetö örneğinde gördük. aldılar milyonların ahını çıkıyor şimdi aheste aheste. kul hakkı yiyenler rahat uyuyabiliyorlarmı acaba? ben birinin hakkını çaldım onun parasını alıp işinde çalıştım diye vicdanından hiçmi geçmiyor.işte zihniyetimiz değişmezse ve de torpil sistemini sindirirsek (ki sindirmişiz gözümüzün önünde dönen torpillere susuyoruz onun adamı var deyip geçiyoruz...) ileride kpss alımı bile göremeyiz herkes el altından alınır ilana bile çıkmaz.
torpille işe giren zihniyet o gün kim başa geçmişse bide ona yalakalık eder sen o konuda endişelenme bence atı alan üsküdar ı geçer torpili yaptıran pek çok akp olmayan kişi biliyorum mülakatlı alımlarda mülakatı yapan komisyona kimin sözü geçiyorsa o giriyor mülakatı yapan adam akp li değilse hiç akp den böyle bir istek gelse bile yaparmı mülakattaki kişiler üst düzey kişiler oluyor kaldıki akp bir millet vekili parti başkanı vs kendisinden olmayandan böyle birşey ister mi hiç
fatmakurt43, 6 ay önce
2 19 Şikayet Et
fatmakurt43 20 Nisan 2017 11:28
ben diyorum ki chp li yada mhp li yada başka partili bir belediyeye kimler işe giriyor onlarda kendilerine torpil yapmıyor mu torpile hep birlikte hayır diyelim partileri işe karıştırmadan mesela sana biri torpil yapıp işe alacağım derse hayır der misin demelisin demeliyiz işte o zaman adalet olur başta akp de olsa mhp de olsa chp de olsa biz toplum olarak gerçekten söz konusu kendimiz ve yakınlarımız olduğunda da torpile hayır dersek yol alırız gibime geliyor bu da benim fikrim
arkadaş sen akplilerin hepsine mi torpil yapılıyor sanıyorsun.. %50 akpye oy veriyor zaten.. o kadar adama nerde iş?... etkili yerlerdekilerin bebeleri yakınları... kpssleri bile olmasa danışman zart zurt... yada belediyeler özel idarelere önce sözleşmeli, sonra kadro.. sonra yöneticilik... uyduruk uyduruk bölümler.. özel üniversitelerden diplomalar... sen de yırtın..
ABGN, 6 ay önce
12 9 Şikayet Et
bilkyaz13 20 Nisan 2017 11:22
ne diye evet verdin o zaman kardeşim ?
Referandumda evet verdim. Tam da istediğim gibi bir sonuç çıktı; terör örgütlerinin istediği olmasın ama kıl payı kazansınlar ki bundan bir ders çıkarsınlar istedim. Şimdi soruyorlar kendilerine nerede hata yaptık diye? Ben söyleyeyim: 6 milyon KPSS liye 2 bin kadro verirsen, mülakatı/torpili kaldırmazsan, bu kadar insanın emeğiyle alay edersen, KPSS den iyi puan alıp bekleyenlerin yerine bir kaç ay çalışmış taşerona kadro verirsen bu oyu bile rüyanızda görürsünüz artık. Duyun şu sesimizi artık!
ktueee, 6 ay önce
9 44 Şikayet Et
ABGN 20 Nisan 2017 11:09
arkadaş sen akplilerin hepsine mi torpil yapılıyor sanıyorsun.. %50 akpye oy veriyor zaten.. o kadar adama nerde iş?... etkili yerlerdekilerin bebeleri yakınları... kpssleri bile olmasa danışman zart zurt... yada belediyeler özel idarelere önce sözleşmeli, sonra kadro.. sonra yöneticilik... uyduruk uyduruk bölümler.. özel üniversitelerden diplomalar... sen de yırtın..
bu güne kadar kamuya kimler girmiş gördük atılmakla baş edilemiyorlar 83,75 puanla bir evetciyim 39 yaşındayım milli görüşten gelme akp liyim kimsenin akp liyim diye işe filan aldığı yok bırakın bu fitneyi artık torpil yok demiyorum var ancak torpili yapanın yaptıranın dini dili partisi yok .
fatmakurt43, 6 ay önce
5 27 Şikayet Et
1234