mewluth 22 Nisan 2017 13:48
Birincisi ben burada fazla yazmam o yüzden 100 mesajım yoktur. İkincisi 100 mesajım varsa bile 99 tanesinde nasıl hükümeti savunduğumu nerede gördün? Üçüncüsü beni biriyle karıştırdığına karar verdim.
halbuki %99 hükümeti savunuyorsunuz ama
sarı mustafa, 3 gün önce
0 0 Şikayet Et
a.Şevvalnur 22 Nisan 2017 11:41
sırf öğrtmen alıcağız diye okulu zor bitirmiş,eğitimle uzaktan yakından alakası yok,bilgisiz ,donanımsız kişileri 50 puanla alıyorsunuz eğitim sistemi sayenizde bitti ,öğrencilere ne vericekler .öğretmenlik gibi önemli bir meslek alan bilgisinden sınavla alınmalıdır ki alan bilgisine vakıf olunsun yoldan geçeni öğretmen alıyosunuz öğrencilere sorun bakalım bu yıl aldığınız öğretmenleri kaçı gerçekten öğretmen acaba ??milli eğitim bakanlığı bu konuyu ele almalıdır..
1 1 Şikayet Et
sosyalegitim 21 Nisan 2017 22:13
MEB yargı kararlarını uygulamıyor. 1709 Şube Müdürü ataması 3 yıl önce iptal oldu. 3 yıldır adalet yok. Hani hukuk devletiydik. Önceki bakan da sn İsmet Yılmaz da mecliste yargı kararlarını uygulayacağız dedi ama verilen sözler tutulmuyor. Bu nasıl iş? Hukuk isteriz.
1 7 Şikayet Et
ultraslan190584 21 Nisan 2017 13:42
Referandumda oy kaybına en büyük sebep miili eğitim bakanlığıdır bence
1 54 Şikayet Et
mehmet-060 21 Nisan 2017 10:53
sayın bakan hukuk mezunu ayrıca makine mezunu, eğitim sisteminin başına bu işten anlayan eğitimci hüseyin çelik bey neden getirilmiyor hala anlamış değilim.
37 14 Şikayet Et
sarı mustafa 21 Nisan 2017 06:58
halbuki %99 hükümeti savunuyorsunuz ama
Ben okuldan sözlüğe giremiyorum. Yarın tekrar deneyeyim açıldı mı acaba?
mewluth, 4 gün önce
4 43 Şikayet Et
lonely2135 21 Nisan 2017 02:04
ciddi misiniz..!? hangi hukuk hangi hukukçu..? siyasilerle çay toplayan hukukçulardan mı bahsediyorsunuz..!!?
Sayın İsmet YILMAZ'ı Denizcilik Müsteşarı iken özel bir toplantıda dinlemiştim. Hukukçu, bilgili, adil ve dengeli bir insan izlenimi edinmiştim. İzlenimim beni yanıltmadı ve bakan oldu. Ancak mevcut uygulamada onun da sorumluluğu var. Medya bazen hoşlanmadığımız şeyler yapsa da katlanmamız gerekir. Bu haberde yazılanlar doğruysa hemen duruma el koymalı ve Memurlar.net'in gönlünü almalıdır. Hukuk devleti önce hukukçularla hayat bulur.
baha duman, 4 gün önce
0 18 Şikayet Et
lonely2135 21 Nisan 2017 02:00
Size müstehak aslında.. Birini değil tamamını eleştirmeniz lazım MEB'in.. Öğretmenlik mülakatını, mülakat yapılan illerin sayısının azlığını, merkezi memur alımlarının azlığını, iibf'lilerin çilesini, yapılan alımların adaletsizce bölümlere dağıtılmasını sürekli, durmadan ve sert biçimde haberleştirip eleştirmeniz lazım.. Siyasi ve yandaş habercilikten kurtulup özünüze yani eğitimi destekçi kimliğinize dönmelisiniz yoksa size müstehak gerçekten..!!
3 53 Şikayet Et
mewluth 20 Nisan 2017 23:11
Ben okuldan sözlüğe giremiyorum. Yarın tekrar deneyeyim açıldı mı acaba?
Bu yasağı ne zaman dile getireceğinizi merakla bekliyordum. Sonunda dile getirdiniz. Arkanızdayız. Telefondan da olsa her gün kontrol ediyorum sitenizi. Siz olmasanız birçok şeyden haberimiz olmaz. Bu yasağın acilen kalkması gerekiyor. Ekşi sözlüğe bile erişim var memurlar net yasak. Nasıl bir anlayış bu.
SouthhPark, 4 gün önce
1 7 Şikayet Et
m.aydın 20 Nisan 2017 22:39
nokta.
O kadar da yalaka haber yapıyorsunuz oysa!
mrtontr, 4 gün önce
8 77 Şikayet Et
12345678