Fbsr 21 Haziran 2017 08:56
Arkadaslar optiklerinize baktiniz mi ? Sorunun asil kaynagini anladim ben sorulari iyi kontrol edin sizin dogru kabul ettiginiz sorudaki şıkkın yeri degisik yani mesela sorunun cevabi E size diyor ki cevabiniz B halbuki siz o soruyu dogru yaptiniz ama kontrol edilen optikdeki dogru cevap şıkkının yeri değisik o sebeple sorunuzu yanlis sayiyor. teknik hata olarak degerlendirdigimiz kisim bu iste bunu anlatmaya calisiyoruz !! Bunu düzeltsinler arkadaslar sizlerde yanlis sorularinizi bi degerlendirin .. Bu verileri İlk yayinlanna kitapcikla kiyaslayarak elde ettim ..
0 2 Şikayet Et
ömer4459 19 Haziran 2017 15:21
merhabalar, KPSSP39 puan türünde 85,17 ile türkiye 542.sini olmuşumda,hazine müsteşarlığı sigorta denetleme uzman yardımcılığı için bu sene alım yapılır mı? bilgisi olan var mı?
0 0 Şikayet Et
enginkaya65 19 Haziran 2017 09:25
p3 siralamam 90.000 iktisat mezunuyum bir atanma. gelebilirmi
1 1 Şikayet Et
sivaslisinem 19 Haziran 2017 09:18
Arkadaslar!! osym yi aradim. 5 tl yatırıp dekontu ve genel amacli dilekçeyi göndermemiz yeterliymis. 50 tl ve ayrıca 5 tl yatirirsak onlar kontrol eder ve yanlış yok derse sayfamızı bizde gorebiliyormusuz. Yani gvenirsek 5 tl güvenmeksek 55 tl. Ben islemimi yapıyorum. Allah hepimizi muaffak etsin.
0 3 Şikayet Et
ilyada35 18 Haziran 2017 22:51
Cevap kagitlari neden goruntulenmiyor bu sene ais de gorunmuyor her yil verilirdi bu senenin surprizi de bu mu? Herkes osym yi 50 tl verip denetleyemez bir hata olup olmadigini parasi olmayan bilemesinmi yani?
0 10 Şikayet Et
sivaslisinem 18 Haziran 2017 18:14
Para yatırıp itiraz ettiği halde hiç degisiklik yapılmayan var mı? Ösym kendisinin suçlu olduğunu göstermemek için örtbas etmeye çalışabilir mi? 50tl yatırıldiginda kitapçık ve cevap anahtari kontrolü yapılacağı yazıyor. Ben bu hatanin düzeltilebilecegine guvendim. "Boşa kürek cekersiniz, denedim daha önce" diyen var mı?
1 9 Şikayet Et
Blue Cruise 18 Haziran 2017 16:50
Netlerimiz de çok ciddi problem var ! 2016 dgs'de de aynı durum olmuştu. İtirazlarda ise maalesef hiçbir şey yapılmıyor.! Düşünüyorum düşünüyorum netler nasıl eksik hesaplanabilir ? ÖSYM de neler oluyor ? ÖSYM'de çokk detaylı incelemelerin ve denetlemelerin yapılması lazım ! Çocuk oyuncağı değil, emeklerimiz, hayatlarımız çalınıyor !
1 18 Şikayet Et
sivaslisinem 18 Haziran 2017 12:08
ÖSYM'nin T.C. Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimci Şubesi 6028011-5229 (IBAN NO: TR 390001002533060280115229) numaralı hesabına 50 tl yatırılacak banka dekontu genel amacli dilekçeye eklenecek ve Bilkent Ankara adresine gönderilecek kardesim. Dilekçe de açıklama kısmına derdini yazacaksin.aday işlemleri sayfasından da evrak referans numarani yazacaksin. Eğer hem genel kültür hemde eğitimde yada diğer alanda hata varsa 100 tl yatiracaksin. Yani her oturum 50tl.
1 10 Şikayet Et
tellocan 18 Haziran 2017 11:47
Itiraz dilekce ucreti 5 tl yaziyor..50 de yazsa yine itiraz ederim
1 6 Şikayet Et
sivaslisinem 18 Haziran 2017 11:34
Helal olsun kardeşim tellocan , bende yarın dilekcemi vereceğim insafsizlar her oturum için 50 tl istiyor. Kargoyla bilkent şubeye gönderilmesini istiyor. Bu ülkede hakkını istemek de parayla. Ama bu deveyi güdecegiz. Aday islemleri sayfasından alınan evrak referans numarasini da eklemeyi unutmayin.
6 11 Şikayet Et
12345678910