trsalgado 20 Haziran 2017 16:05
bir tane bile tekniker teknisyen ihtiyacı yokmu be arkadaş, bu nasıl iş ya
0 2 Şikayet Et
Sefa13102014 20 Haziran 2017 08:58
Kardeşim Harita mühendisliği için dedim. Her iki alımda da kadro verilmiş. Aynı anda başvuru yapılırsa kadro yanması kaçınılmaz.
Merkezi alım dediğiniz sadece tapu kadastro alımı. Hani nerede merkezi alım?
babelfish, 4 ay önce
0 0 Şikayet Et
babelfish 19 Haziran 2017 23:17
Merkezi alım dediğiniz sadece tapu kadastro alımı. Hani nerede merkezi alım?
Arkadaşlar. Merkezi alımlarla aynı tarihlere denk geliyor. Her ikisine başvurduk diyelim. Her iki kuruma da yerleştik. Nasıl bir sorun çıkar?
Sefa13102014, 4 ay önce
0 0 Şikayet Et
ZiraatMühendisi17 19 Haziran 2017 12:28
tarım bakanlığı görevde yükselme sınavınız yüzünden bizim gençlerin önünü tıkadınız tekniker olup mühendisliği bitirmenize lafımız yok bizim gibi kpss ye girip hakedin o mühendis kadrosunu ama yok siz şuan bize engel oluyorsunuz
0 0 Şikayet Et
warpalavas17 19 Haziran 2017 10:28
Veteriner hekimim siralamam 400 gelir mi ki bi yer
0 1 Şikayet Et
renginrengin 18 Haziran 2017 17:22
Tarım bakanlığı görevde yükselme sınavını nezaman açacak bilgisi olan var mı
3 3 Şikayet Et
ormanmühendisi17 18 Haziran 2017 12:57
ya bilen biri var mı acaba? Orman ve Su İşleri Bakanlığı neden hiç bir alım yapmıyor ne sözleşmeli bir alım yapıldı nede merkezi bir alım yapıldı ya bu koskoca bakanlığın hiç mi personele elemana ihtiyacı yok Allah aşkına bilen biri cevap yazsın ...????
1 4 Şikayet Et
ZiraatMühendisi17 18 Haziran 2017 11:42
Millet Artık 2 yıllık bitirip teknikerlikten çalışırken mühendisliği okuyup kpss ye girmeden devlette kurum içi sınavla mühendis olan beleşçileri kul hakkı yiyenleri haksız yere mühendis kadrosu alanları nabacagız maçaları tutuyors o yaşta okumasını biliyorlar bizim gibi gencler gibi kpss ye girsinler
6 11 Şikayet Et
rivaldo4 18 Haziran 2017 04:21
Aynen öyle oldu! Devlet gerizekalı mı kendi topuklarına sıksın! Ösym'nin 2016/4 ve 2016nın 2.merkezi atamasında tercih butonları kapatacağı varsa bunlar yüzünden onları da kapatmayacak! Ünvan değişikliğine ünvanda yükselmeye karşı çıkan bu grup; müdür yardımcısı, müdür olabilmek için kaç kişiyi yalayacak acaba? Neyse atanınca o malum face grubuna bir selam ÇAKARIZ!
Puani düşük olanlar mulakattan medet umdular baktılar ordan bisey ellerine geçmedi bu defa önceden farklı kurumlarda polis subay infaz koruma memuru olanlara saldırmaya başladılar onların tercih hakkini ellerinden alacaklarmis o kus beyinlilere tavsiyem tekrar tercihi engelleyecekseniz gidin 2016-4 de bakanlığa tercih yapanları engelleyin oda olursa tabi haydi diyelim başarılı oldunuz kapattiniz ikm subay polis kapattınız tercihleri o zaman bu alım danıştaya gider iptal olur herkesin elinde patlar sebeb olanlar da cezalandırılır benim tekrar tercih yapma gibi durumum yok ama bu salaklar yüzünden alımın mahkemelik olup ıptal edilme durmu olacak diye cekiniyorum
63aras63, 4 ay önce
1 2 Şikayet Et
Dreamerrr 18 Haziran 2017 00:04
Puanını da yazaydın kardeş ?
Bu alım şekliyle fetöcüler nasıl ayırt edilecek yine değişen bişey olmıcak onlar işe gircek biz açıkta kalıcaz mülakatlı alım ve güvenlik soruşturması olması gerekirdi...
Eylülkorkmaz, 4 ay önce
5 3 Şikayet Et
1234