Ali veli ser 21 Haziran 2017 17:02
Zabita icin ehliyet sartmi kardeslerim
1 0 Şikayet Et
Ysn27 20 Haziran 2017 20:19
Peki tercihlerin ilk günü olan 21 haziranda yaşı 29 olan fakat 22 sinde ve ya daha sonrasında doğmuş olan kişi de 30 yaşında olmuyor mu?Ee o zaman o kişi de yaşlıdır!iş göremez durumdadır!densin ve bu mantıkla kimse işe alınmasın.Bu yıl 29 olan bile bir yıl sonra 30 olmayacak mı!? O insan nasıl çalışabilecek o halde?Birileri sesimizi duysun artık ve yaş şartı kaldırılsın lütfen.Allah a mı isyan edelim bizi neden erken yarattın diye yok sa ailemize mi kızalım siz beni erken yaptınız sizin yüzünüzden atanamıyorum mu diyelim???
0 3 Şikayet Et
nil6723 20 Haziran 2017 14:21
sınava girdiğimde yaş 29 ,tercih yapabileceğimde yıl farkından dolayı yaş 30 tercih yapabilme ihtimali yükseldiğinde ise yaş 30 olmuş 55 günde geçmiş hatta.bu durumda üzgünüm kaçırdınız....!!!!!!! deniliyor değilmi. ne güzel dalga geçer gibi birde nitelik konuluyor.senelerdir sınavlara giriyoruz kimse yaş ihlali sorgulamıyordu,şimdi dayısı olanın yerleşebileceği gibi sınırlar konuluyor.haklısınız sabit işten çıkarılma korkusu olmadan iş için amele gibi çalışacak olan bizler varken bacak bacak üstüne atıpta günü öldürecek çok akraba eş dost var.yazık çalışarak yıpranmasınlar devler kurumlarında.
0 3 Şikayet Et
aysebuk 20 Haziran 2017 01:42
Bizi yaşlandıran sistem günahımız yaşamak mı yeter yaaaa atanamadık gitti
0 11 Şikayet Et
farfan34 19 Haziran 2017 23:34
Belediyeler savasci ariyor kendine resmen zabitalikta beyler
1 8 Şikayet Et
farfan34 19 Haziran 2017 23:32
Kardesim kanun adamligi isine bilgisiz insanlari almayin vatandasa konusmaktan acizler cogu yerde
1 4 Şikayet Et
Grkndiablo 19 Haziran 2017 21:52
30 yaşüstü zabıtalar görevden alınmadıkça bu şart yerine getirilemez. Onlar görevini yapabildiğine göre demek ki bu yaş şartı işi başka amaçlar içindir ..
1 9 Şikayet Et
ikm mühendis 19 Haziran 2017 20:08
kanunsuz iş yapıyorlar sırf kendi adamları atamak için yazıklar olsun hepsine
0 10 Şikayet Et
hrrn.1992 19 Haziran 2017 19:35
Boy ve kilo şartı yazmıyor niteliklerde...Acaba boy ve kilosu uymayanlar da başvurabiliyor mu??
1 9 Şikayet Et
bos.konusan 19 Haziran 2017 19:06
30 yaş üstü olanları kpss sınavına almayın o zaman. İnsanları salak yerine koymayın.
0 17 Şikayet Et
12345