iflaholmaz44 17 Temmuz 2017 16:45
Merak etme dostum simdi onlarlada boyle mucadele ediliyor devletimiz askerimiz polisimizi allah korusun bu pis mahluklara firsat vermesin rabbim AMİN..
keşke bu mücadele pkk ile mücadelede yapılsaydı. keşke pkk lılar kahraman gibi karşılanılmasına engel olsaydı. keşke keşke ... emin olun bu mücadele pkk ile yapılsaydı tek bir pkk lı kalmazdı. mücadeleye devam haksızlıklara asla. terörist başı abd de müttefikimiz abd diyoruz bu nasıl iştir. fiil ve söylemler tutsun artık birbirini
shevchenko69, 1 hafta önce
0 2 Şikayet Et
fazilguven 17 Temmuz 2017 16:39
-Arkadaş hayali konuşmuşsun!! PKK ile mücadelede etnik bir milliyetçilik ve bu milliyetçiliği kullanan, sömüren terörü propaganda olarak kullanan bir örgüt var karşımızda.. Fetö ise din temelli ve tamamı devlet ve güçlü sivil toplum yapıları içinde örgütlenen bir ihanet şebekesi.. Bunlarla mücadele tamamen farklıdır ve değerlendirmelerde ona göre yapılmalıdır. Fetö yü devlet ve sivil toplumdaki güç merkezlerinden söküp attın mı konu çözülür.. Kürtçü ırkçılık ve milliyetçiliği nereden ve nasıl söküp atacaksın? Devlet aklı etnik milliyetçilik ve buna bağlı terörizmle mücadele konusunda mutlaka çözüm arıyordur ve bulacaktır, ama bu uzun vadeli, soluklu ve süreçli bir mücadele olacaktır. Öyle bitsin, kökü kazınsın diyerek bitmez, kökü kazınmaz..
keşke bu mücadele pkk ile mücadelede yapılsaydı. keşke pkk lılar kahraman gibi karşılanılmasına engel olsaydı. keşke keşke ... emin olun bu mücadele pkk ile yapılsaydı tek bir pkk lı kalmazdı. mücadeleye devam haksızlıklara asla. terörist başı abd de müttefikimiz abd diyoruz bu nasıl iştir. fiil ve söylemler tutsun artık birbirini
shevchenko69, 1 hafta önce
0 0 Şikayet Et
shevchenko69 17 Temmuz 2017 15:22
keşke bu mücadele pkk ile mücadelede yapılsaydı. keşke pkk lılar kahraman gibi karşılanılmasına engel olsaydı. keşke keşke ... emin olun bu mücadele pkk ile yapılsaydı tek bir pkk lı kalmazdı. mücadeleye devam haksızlıklara asla. terörist başı abd de müttefikimiz abd diyoruz bu nasıl iştir. fiil ve söylemler tutsun artık birbirini
0 4 Şikayet Et
strokkerr 17 Temmuz 2017 14:53
Sendika fetönün isteğiyle kurulduysa, türkçe olimpiyatları vs. destekledikleriniz de onun emriyle gerçekleşmedi mi? Darbe olmasaydı halen tr olimpiyatları vs. yapıyordunuz. Hem o bankanın ve sendikanın fetöye işlediğini bildiğiniz halde neden şimdiye kadar işlem yapılmasına izin verdiniz, millete tuzak mı kurdunuz? Neden o zaman sendikaya maaş verdiniz, yıllık desteği neden verdiniz? Üye olunmasına neden izin verdiniz, milleti neden bilgilendirmediniz? Siz devletseniz neden millete bilgi vermediniz? Neden şimdiye kadar bu fetöye bağlı lisanlara dokunmadınız? Yoksa darbenin yapılmasını mı beklediniz? Bu nedenlerin sorulmasına ortam hazırlayan sizsiniz.
2 5 Şikayet Et
endmuhh 17 Temmuz 2017 11:35
valla dostum üzüldüm. umarım hak yerini bulur. ama devlete de hak vermek gerek. kolay değil. böyle sert tepki koyması normal. emin ol başka bir ülke olsa sınır dışı dahi ederdi. vatandaşlıktan çıkartırdı. bizim devletimiz yine böyle yapmadı
Bende bylokla suçlanıyorum. Fetöcü olmadığıma başta Allah sonra tüm beni tanıyanlar şahit. Benim gibi mağdurlar kendine güveniyordur ama fetöcü olmadığımız halde başımıza gelenlere bakınca kulun adaletine nasıl güvenelim. Damata adalet başka sıradan vatandaşa başka... geçen yıl darbeye karşı ilk dakikalardan itibaren tepkimizi gösterip canımızı ortaya koyan biz teröris ilan edildik, korkularından on gün paylaşımda bulunamayanlar demokrasi sahibi oldu. Ben mağdurum. Hakkımdaki iddia ispatlanmadan, hatta ne ile suçlandığımı dahi bilmeden, savunma hakkı verilmeden ihraç edildim. telefon hattında bylok tespit edilen amirler, arkası olanlar ihraç edilmeden soruşturması sürüyor. İhraç edilenler ise tekrar iade ediliyor. Ne adaletinden bahsediyorsunuz. Madalya takılması gereken insanları en ağır ithamla ihraç ettiniz. Emin olun cemaate en ufak sempatim olsaydı tutuklu olurdum. Bunu da ispatladığım için serbestim. Benim yaşadıklarım bana bunu yaşatanların utancıdır... Aynı zamanda vicdanen fetönün içinde bulunupta suç içeren eyleme şahit olmamış ve bulaşmamış insanların kandırılma ve ahmak olma hakkını kullanması gerekir diye düşünüyorum. Fakat suça bulaşmış yada şahit olduğu halde müdahale etmemiş kişilerede gereken ceza verilsin. Devletin tüm imkanlarına rağmen kandırılma hakkını kullanalar varsa ya da dağa çıkıp gerilla eğitimi alan ve pişman olan pkklılar affediliyorsa fetöde bu hak olmalı...
magdurhalk, 2 hafta önce
0 8 Şikayet Et
endmuhh 17 Temmuz 2017 11:32
102 bin kişi mi. o rakamda nüfuslu ülkeler var. bence hızlı olunmalı. geç gelen adalet adalet değildir
0 7 Şikayet Et
FOX.61 17 Temmuz 2017 10:07
onları diyenlerde bylock kullanmışmı onu bul önce sen. işine geldiği gibi yorum yapma.. 5 senelik cümleleri yazma. ben sana daha taze cümle yazayım inlerine gireceğiz hatırladınmı bunu?
Ne istediler de vermedik . Bitsin bu hasret .
ALİ DAVUT, 2 hafta önce
2 3 Şikayet Et
magdurhalk 16 Temmuz 2017 21:04
Bende bylokla suçlanıyorum. Fetöcü olmadığıma başta Allah sonra tüm beni tanıyanlar şahit. Benim gibi mağdurlar kendine güveniyordur ama fetöcü olmadığımız halde başımıza gelenlere bakınca kulun adaletine nasıl güvenelim. Damata adalet başka sıradan vatandaşa başka... geçen yıl darbeye karşı ilk dakikalardan itibaren tepkimizi gösterip canımızı ortaya koyan biz teröris ilan edildik, korkularından on gün paylaşımda bulunamayanlar demokrasi sahibi oldu. Ben mağdurum. Hakkımdaki iddia ispatlanmadan, hatta ne ile suçlandığımı dahi bilmeden, savunma hakkı verilmeden ihraç edildim. telefon hattında bylok tespit edilen amirler, arkası olanlar ihraç edilmeden soruşturması sürüyor. İhraç edilenler ise tekrar iade ediliyor. Ne adaletinden bahsediyorsunuz. Madalya takılması gereken insanları en ağır ithamla ihraç ettiniz. Emin olun cemaate en ufak sempatim olsaydı tutuklu olurdum. Bunu da ispatladığım için serbestim. Benim yaşadıklarım bana bunu yaşatanların utancıdır... Aynı zamanda vicdanen fetönün içinde bulunupta suç içeren eyleme şahit olmamış ve bulaşmamış insanların kandırılma ve ahmak olma hakkını kullanması gerekir diye düşünüyorum. Fakat suça bulaşmış yada şahit olduğu halde müdahale etmemiş kişilerede gereken ceza verilsin. Devletin tüm imkanlarına rağmen kandırılma hakkını kullanalar varsa ya da dağa çıkıp gerilla eğitimi alan ve pişman olan pkklılar affediliyorsa fetöde bu hak olmalı...
Sen kendine güveniyorsan er yada geç şu doğru yolu bulur kardeş merak etme kimse göz göre göre hain ilan edilip ceza alamaz. Devletine yargına güven
lozzak74, 2 hafta önce
8 21 Şikayet Et
Serhan Mukan 16 Temmuz 2017 20:22
FETÖ-PDY eğitim kurumlarını ticarethane mantığıyla, dershanelerine öğrenci ( Fetoş zihniyeti ile MÜŞTERİ) çekmek için, Devlet okullarında eğitim seviyesini en alt düzeye indirmeye çalıştılar. Kamuda FETÖ-PDY mensubu takriben 150 bin öğretmen mevcut, 15 Temmuz dan şuana kadar sadece 33 bini ihraç edildi. En kısa zamanda FETÖ-PDY mensubu öğretmenlerin hepsi ( özellikle By Lock kullananlar gri-sarı-kırmızı ayırmadan) İhraç edilip ivedilikle tutuklanmalıdır. Unutmamak gerekir bu terör örgütü Eğitim kanalıyla teşkilanlanıp serpildi - Asıl silahları eğitim deki gücü kırılmaz ise mücadele edilmiş sayılamaz.
11 22 Şikayet Et
Serhan Mukan 16 Temmuz 2017 20:19
FETÖ ihraç edilen FETÖ-PDY mensubu kritik - as memurlarına nakdi yardımlarda bulunarak bu sürecin geçici olduğunu telkin ediyor. Yetkililerden istirhamım ihraç edilen FETÖ-PDY mensubu memurlardan Devletimizden aldıkları maaşlar faiziyle geri alınmasıdır ; arz ederim.
20 9 Şikayet Et
123456