yasemingöksu 26 Temmuz 2017 02:28
Çok teşekkür ederim Allah hepimizin yardımcısı olsun
Tebligata gerek yok. listede isminizin olması yeterli. Allah yardımcınız olsun
SARIN, 3 gün önce
0 0 Şikayet Et
SARIN 24 Temmuz 2017 16:46
Tebligata gerek yok. listede isminizin olması yeterli. Allah yardımcınız olsun
Başvuru yapmak için kişiye ihraç tebligatı yapılması şart mı yoksa sadece listede ismi bulunması yeterli mi?
yasemingöksu, 4 gün önce
0 0 Şikayet Et
SARIN 24 Temmuz 2017 16:44
başvuru sırasında bize bir kayıt numarası verdiler. ancak bu kayıt numarası ile ben başvurumu nasıl takip edeceğim. Başbakanlık sayfasında herhangi bir takip sayfası yok. Bamu arkadaşımızın dediği gibi nasıl çözülecek? ne zaman çözülecek? nasıl haberimiz olacak? nasıl takip edeceğiz? bu konuda hiçbir açıklama yok. Bu arada 667 KHK dan dolayı başvuramayan arkadaşlar "kalbimiz ve dualarımız hepimiz için. Allah büyüktür". Negatif yorum yazanlara da sesleniyorum "Allah size böyle bir iftira ile sıkıntı vermesin" eğer başınıza gelirse ancak anlarsınız. biz vatan haini yada terörist değiliz. tam tersi çalıştığımız kurumlarda pkk cılarla en çok uğraşan, vatanımızı savunan bizleriz.
0 2 Şikayet Et
Bamu 23 Temmuz 2017 02:14
5 adımda tarif etmişsiniz bir de bugn başvuranın davası en yakın nezaman çözülür onu da 5 adımda anlatsanız.
0 2 Şikayet Et
yasemingöksu 23 Temmuz 2017 00:51
Başvuru yapmak için kişiye ihraç tebligatı yapılması şart mı yoksa sadece listede ismi bulunması yeterli mi?
0 0 Şikayet Et
Dbfm46 20 Temmuz 2017 14:58
Inceleme neye göre yapılacak dilekceyemi bakacaklar dosyayami bakacaklar
0 1 Şikayet Et
lozzak74 19 Temmuz 2017 16:11
Eksi veren hain senin de sonun yakındır
Başvurmaları yasaklanmalı engellenmeli bencede o hainlerle aynı yere müracaat etmek bile tüyler ürpertici birşey Allah o canilerin yüzünü görmeyi nasip etmesin
lozzak74, 1 hafta önce
10 0 Şikayet Et
Sorular sorular 19 Temmuz 2017 08:15
Biz basvuru yapamayanlar e devletten bimer, cumhurbaskanligi tum makamlara yeniden sikayet yaziyoruz. Valilik t.c. kimlik no kabul edilmediginde eski kurumunuza basvuru yapacaksiniz diyor ama emim degiliz. Kuruma zaten guvenemiyoruz onlar yapti bu islemleri simdi ortaya cikarmaktan korkuyorlar. Yeniden yazalim dedik bu durumu heryere. Sikayetleri istambul valiligine oradanda ic islerine yonlendirmisler gorunuyor. Yada noter onayli sekilde veya iadelitaahhutlu mu aps mi tam bilmiyorum ogrenecegiz, posta yoluyla eski sirketlere basvuru yapacagiz ki kayitlara gecsin. Islem yapip yapmadiklarida.
Bu konuyu bilen soran öğrenen Yok mu????
BASİRETLİ OL, 1 hafta önce
0 3 Şikayet Et
lozzak74 19 Temmuz 2017 02:08
Başvurmaları yasaklanmalı engellenmeli bencede o hainlerle aynı yere müracaat etmek bile tüyler ürpertici birşey Allah o canilerin yüzünü görmeyi nasip etmesin
Polis özel harekatı bombalayan,sivillere kurşun yağdıranlardamı baş vuracak şimdi bu komisyona
sonder, 1 hafta önce
6 1 Şikayet Et
deniz0055 17 Temmuz 2017 22:24
aynı sorunu yaşıyoruz. 29 ekim khk sı.adalet bakanlığı.