inevitable05 19 Temmuz 2017 15:18
"Yurt dışında eğitim alan öğretmenler eğitim gördüğü genel ve mesleki yabancı dil alanında eğitim süresinin 10 katı kadar mecburi hizmet yükümlülüğünü Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde ifa etmek zorundadır." Bu ne demek? Geldikten sonra eğitim süresinin 3 katı kadar normal öğretmenlik görevine devam etmekten mi bahsediyor yoksa geldikten sonra eğitim gördüğü yabancı dil alanında kendisine verilecek başka bir görevden mi bahsediyor?
0 1 Şikayet Et
MURAT MARMARA 18 Temmuz 2017 12:30
Yurt dışında eğitim alan öğretmenler eğitim gördüğü genel ve mesleki yabancı dil alanında eğitim süresinin 10 katı kadar mecburi hizmet yükümlülüğünü Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde ifa etmek zorundadır.
Bir ogretmenin devlete toplam maliyeti ile bu dil egitiminin maliyeti kiyaslanamaz bile. Gecende de buna benzer bir ilan vardi ancak bu daha mantikli geldi bana. 50 yeter diyen arkadasim emin ol 80/90 bile yetmez. Yds yalnizca ne kadar inekledigini gosterir. Ingilizcenin anadil oldugu bir ulkeye giderek yani yaparak yasayarak bir dili ogrenmek ise bambaska bir deneyimdir. Cok guzel bir proje bence. Kontenjan artsa keske. Benim sartlarim tutmuyor ama tutup da gidecek hak eden arkadaslara helal olsun.
ivan.snath, 1 hafta önce
0 1 Şikayet Et
MURAT MARMARA 18 Temmuz 2017 12:28
Yurt dışında eğitim alan öğretmenler eğitim gördüğü genel ve mesleki yabancı dil alanında eğitim süresinin 10 katı kadar mecburi hizmet yükümlülüğünü Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde ifa etmek zorundadır.
0 3 Şikayet Et
ivan.snath 17 Temmuz 2017 23:56
Bir ogretmenin devlete toplam maliyeti ile bu dil egitiminin maliyeti kiyaslanamaz bile. Gecende de buna benzer bir ilan vardi ancak bu daha mantikli geldi bana. 50 yeter diyen arkadasim emin ol 80/90 bile yetmez. Yds yalnizca ne kadar inekledigini gosterir. Ingilizcenin anadil oldugu bir ulkeye giderek yani yaparak yasayarak bir dili ogrenmek ise bambaska bir deneyimdir. Cok guzel bir proje bence. Kontenjan artsa keske. Benim sartlarim tutmuyor ama tutup da gidecek hak eden arkadaslara helal olsun.
Onun yerine o parayla öğretmen alımı yapılsa daha güzel olmaz mı?
şaşkın tarihçi, 1 hafta önce
2 9 Şikayet Et
günlük1907 17 Temmuz 2017 20:37
İngilizce eğitimi için gönderiliyor ama yds den 50 üzeri puan şartı aranıyor! 50 üzeri alan kişi zaten ingilizceyi biliyor olarak kabul ediliyor! Eeee! Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu!
19 18 Şikayet Et
arzuturansoy 17 Temmuz 2017 18:42
Herşeye muhalefetsiniz
Çok saçma bir proje. Kaç gün kalacak bunlar? Gelince ne yapacaklar? İngilizce bilen teknik öğretmen lazımsa binlercesi var. Bunları kullandım meb. Amaç yüklenici firmaya para kazandırmak olunca mantık da olmuyor tabi.
bolanka, 1 hafta önce
6 21 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 17 Temmuz 2017 17:35
Onun yerine o parayla öğretmen alımı yapılsa daha güzel olmaz mı?
32 9 Şikayet Et
sefercan 17 Temmuz 2017 17:18
Gereksiz işler,devlete boşyere mali yük.
34 21 Şikayet Et
kermejin 17 Temmuz 2017 15:41
Öğretmen adamın zaten işi gücü var. Atanamayan öğretmenlerden seçilse ne güzel olurdu.
46 25 Şikayet Et
bolanka 17 Temmuz 2017 15:37
Çok saçma bir proje. Kaç gün kalacak bunlar? Gelince ne yapacaklar? İngilizce bilen teknik öğretmen lazımsa binlercesi var. Bunları kullandım meb. Amaç yüklenici firmaya para kazandırmak olunca mantık da olmuyor tabi.
39 38 Şikayet Et