Sancak35 15 Ağustos 2017 08:44
ayazkanter kardeşim biraz kabalık ettim kusurabakma haddimi aştıysam.Niyetim bizde askerler gibi kazanalım onların oyak iyi çalışıyor model olarak alınabilir.Bizden bir heyet 'kardeşim siz bu işi nasıl yapıyorsunuz'deyip iyice öğrenip bize entegre edilebilir bu yardım sandığı olayını... bizlerde azımsanacak değiliz sayımız gayet fazla
yaw tamam senin dediğin gibi olsun kıt kanaat geçinenin maaşından bişey kesmesinler de. millet geçinemiyor bide zorunlu tasarruf yapıyor hükümet aklı sıra. tulumbada su bitti ondan.
ayazkanter, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
ayazkanter 14 Ağustos 2017 20:44
yaw tamam senin dediğin gibi olsun kıt kanaat geçinenin maaşından bişey kesmesinler de. millet geçinemiyor bide zorunlu tasarruf yapıyor hükümet aklı sıra. tulumbada su bitti ondan.
zekan bu kadar işte diyorumkiiiiii finansal olarak emin ellere bırakılsın o vakit iyi kazançlı olur diyorum sende kalkmışsın yüzbaşı maaşı diyorsun. adamların maaşından %10 kesiliyor seninde % kaç kesilior hemen hemen aynı... boş boş nato mermer nato kafa bende yıldım senin gibiler yüzünden kapanırsa kapansın
Sancak35, 2 ay önce
0 1 Şikayet Et
Sancak35 14 Ağustos 2017 15:41
zekan bu kadar işte diyorumkiiiiii finansal olarak emin ellere bırakılsın o vakit iyi kazançlı olur diyorum sende kalkmışsın yüzbaşı maaşı diyorsun. adamların maaşından %10 kesiliyor seninde % kaç kesilior hemen hemen aynı... boş boş nato mermer nato kafa bende yıldım senin gibiler yüzünden kapanırsa kapansın
bizimde maaşımız 6000 TL olsa bizden de kessinler sıkıntı değil ay sonunu zor getiren memurun parasına zorla almak nedir. burada çıkmış yüzbaşıyla memuru bir tutuyorsun
ayazkanter, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
Orkun22 13 Ağustos 2017 13:16
İlksan'ı kapatmak yerine niye iyilestirmiyorsunuz ki. İlksan kapatılırsa zorunlu bes in kaldırılmasına da zemin yani dayanak hazırlanmış olur. Hem kapatılınca bundan kim nemalanacak? Üyeler mi, başka birileri mi!
3 3 Şikayet Et
mevzuatçı-egitimci 12 Ağustos 2017 21:27
Kapatılsın.Ben kendi birikimimi yapacak kapasitedeyim.Benim yerime birikim yapmak Ilksana mı düştü? Zorunlu üyeliğe hayır...
10 10 Şikayet Et
mütevazii 12 Ağustos 2017 11:17
ilksan neden zorunlu. deli dumrul gibi birşey. varmı böyle birşey. kime ne faydası var. ya çıkamıyoruz. sandıkta biriken parayla ne yapılıyor. gelirinin çoğu aidat ve faiz geliri. ekonomiye ne katkısı var
6 14 Şikayet Et
yakarım bilirsin 11 Ağustos 2017 22:58
İlksan vs boşverin ağalar,işinize bakın da talepleri konuşun.
7 20 Şikayet Et
azmikaramahmutoğlu 11 Ağustos 2017 22:27
İyi şeyler çıkar inşallah
3 14 Şikayet Et