L O T U S 12 Ağustos 2017 12:41
devrem nedir ya ???
0 4 Şikayet Et
mertcihan07 12 Ağustos 2017 10:57
Bu emniyet yöneticileri ne gereksiz işlerle uğraşıyor polisin onca sorunu var adamların gecesi gündüz yok ama yönetim bukadar hereksiz6ve aptalca işlerle uğraşıyor memurların kendi aralarındaki samimiyete bağlı konuşmasından sanane kardeşim
1 15 Şikayet Et
Brc Bulut 12 Ağustos 2017 00:08
Yavaş yavaş liğme liğme öldürüyorlar hiç merhamet yok Allah korkusu kalmamış
3 14 Şikayet Et
Brc Bulut 12 Ağustos 2017 00:06
Vallaha billaha gidin acınızdan ölün bu meslekte köpek kadar değer verilmiyor insana
2 19 Şikayet Et
Brc Bulut 11 Ağustos 2017 21:26
Amiiiiiin Amiiiiiin Amiiiiiin
Ankarada masa basindan genelge yazmakla olmuyor bu iş. Bircok ildeki meslektaslarimiz insanlik dışı bir sekilde 12 12 calisiyorlar. Artik bıktı Polis. Makam mevki koltuk pesinde kosup Polisimizin hakkini yiyen vatan hainleri. Allahinizdan bulun. İnşAllah bu dünyada görürüz yerin dibine girdiğiniz günleri.
polis17, 1 hafta önce
1 20 Şikayet Et
kaann çetin 11 Ağustos 2017 17:18
Polislerin psikolojik olarak rahatladığı bir kaç şaka yolu sözcüklerde yasak geliyor.Yerine üst ve alt devran:)))Neden memur bey denmiyor.Çünkü amir ile müdürler Polisi 2.sınıf görüyor da onadan.Artı kardeşim polisin bütün sıkıntıları bittide bunlar mı kaldı?Mesala polisin çalışma saatleri neden düzenlenmez.12/12 çalışır.neden özlük hakları iyileşmez,3600 verilmez.Neden sosyal yaşam Hakkı kısıtlanır?Neden sendika Hakkı olmaz?Neden en kolay bir birin değişmede atamada torpil olur?Sahibi olan 8/9 çalışır olmayan 12/12 ve karakol çevik trafikte çalışır?Neden Ada'mı olmayan Şırnak Hakkari Şark yapar her gün ölmü Yaşar?Torpili olan ankarda hiç Şark yapmadan emekli olur ya da geçi gerev ile Batı'da Şark yapar neyse çok neden her dönem siyasilerin dini örğütlerin oyuncağı olur polis.Yani davul boynumuzda tokmak ya fetöde yada menzilde ya da kendini bilme siyasilerde?Bir brotoklde yeri olmayan emniyet müdürlüğü var ?
4 26 Şikayet Et
customs_officer 11 Ağustos 2017 14:18
Adamlar aslanlar gibi polis moral merkezi yapmış kafana ya da başkasına sıkmaya çalışırda beceremezsen göndermek için daha ne yapsın.
6 senedir dusunuyordum bu meslekte neden herkes mutsuz intihar sayisi neden bukadar fazla vs vs dusunenden ugrasandan bu en buyuk sorunumuzu cozenden Allah razi olsun bir cok kisinin hayatini kurtardilar teskilat adina mutesekkirim
fizikçi_35, 1 hafta önce
12 3 Şikayet Et
madenci_87 11 Ağustos 2017 14:10
şube müdürü alenen beni görevden alın diyor hangi monşerin zoruna gitti ise artık ne geçti şimdi elinize disiplin böyle mi sağlanıyor alınan karardaki yarar nedir veya hangi zararı ortadan kaldırmıştır boş adamlar boş işler icraat mı şimdi bu ve devlet bu kararı alan şahsa maaş ödüyor iyi mi...
7 10 Şikayet Et
batuhan 0625 11 Ağustos 2017 14:08
Sayin editor yapmis oldugun bu haberden dolayi seni kutluyurom.Emniyetin kanayan yarasina deginmissiniz.Sagolun.Emniyette o kadar skntmiz varken skntilarin en buyugunu haber yaptiginiz icin tesekkur ediyorum.Siz zaten skntinin en buyugunu soylemissiniz diger skntilarida ben soyleyeyim.Oyle bi teskilat dusunun ki yilda ortalama 50 intihar vakasinin oldugu bi teskilat.Bu sayiyi dusundugunuz zaman bile bu teskilattta olanlar nasil bi yapiya zamanla burundugunu gorebilirsiniz.Hic kimse bu intihar vakallarinin nedenlerini konusmazken herhangi bir sekilde arastirmazken sizin yaptiginiz bu haber belki on ayak olurda biseylerin duzelmesine vesile olur.
2 21 Şikayet Et
B.OConnor 11 Ağustos 2017 13:12
Burdan polis olma hayali olan arkadaslara sesleniyorum hayatinizin hatasini sakin yapmayin en ufak baska seceneginiz varsa degerlendirin en en son secenek polis olun. Size bunu meslege severek girmis abiniz olarak soyluyorum. Teskilat duzelmedi duzelmez. Herkes bitkin ölü vaziyette adamlarin ugrastigina bakin
6 30 Şikayet Et
123456789