namlifaruk 14 Ağustos 2017 10:13
geçen yıl sıralama başvurulardan sonra açıklandı bu yıl da öyle olabilir.
0 0 Şikayet Et
emrahkeskin177 14 Ağustos 2017 10:08
hocam zaten temmuz atamasında torpil yapıldı. kpss 50 mülakat 80 alarak atandı biri
Adayların sıralaması açıklanmazsa mülakata kimler çağrılacak belli değil. Branşı belli olmayan adaylar var. Korkarım torpil için zemin hazırlanmış.
kuantum42, 1 hafta önce
0 0 Şikayet Et
emrahkeskin177 14 Ağustos 2017 10:07
ÖSYM umarım KPSS ve Öğretmen Alan sınavlarını hesaplarken yanlış hesaplama yapmamıştır.
0 1 Şikayet Et
kuantum42 13 Ağustos 2017 22:51
Adayların sıralaması açıklanmazsa mülakata kimler çağrılacak belli değil. Branşı belli olmayan adaylar var. Korkarım torpil için zemin hazırlanmış.
0 6 Şikayet Et
ersan.66 13 Ağustos 2017 09:33
Bilerek yapılıyor yoksa bi kurum bukadar mal olamaz...
0 9 Şikayet Et
hasanhasan20 11 Ağustos 2017 19:50
yöre gözlemcisi olabilir 1800 kişi yani sınava formalite olarak diğer görevli hocaları gözlemlemek için giren aynı öğrenci gibiymiş gibi davranan kişiler olabilir oyüzdende 1800 kişi yoktur...
12 13 Şikayet Et
matcı444 11 Ağustos 2017 18:04
sonuç belgesinde de aday sayısı 261753 görünüyor. osym'yi aradığını söyleyen gruplarda rastladığım kişiler aradaki farkın sınava giren ama sonuç belgesi hazırlanmayan kişiler olduğu cevabını aldığını söylüyor. fakat sınavı geçersiz kişi sayısı 11 olarak belirtilmiş. puan hesaplamalarında da bu veriler kullanıldıysa bir takım degişikliğe yol açacağını düşünüyorum.geçmiş yıllarla kıyaslandığında bu yılki verilerde tutarsızlık oldugu aşikar osym açıklama yapmalı.
0 21 Şikayet Et
2009mezunu 11 Ağustos 2017 17:27
sınava yetişemeyenler çok oflu benim girdiğimiz okulda çünkü o gün iett bedava olduğu için zorla bulduk okulu itiş kakış
10 5 Şikayet Et
sosbil1983 11 Ağustos 2017 16:47
yakında bu sayısal verileri de yayınlamaz bunlar yaptık oldu derler. AKP Türkiye'sinde her şey anormal şaşırtıcı normal olması olurdu.
13 31 Şikayet Et
memoserif 11 Ağustos 2017 15:46
Bazı yabancı dil bölümlerinin alan puanı yds ile hesaplanıyor.Ondan olabilir mi acaba?
8 4 Şikayet Et
1234