teknolojitek 13 Ağustos 2017 22:57
Bazı insanlar bir şeyler anlatırken bile ne kadar çirkinleşebiliyor. İşte bunu görmek çok üzücü. Özellikle SwagX kimse artık,yazık bu günlere nasıl gelmiş.Gerçekten içinde bu kadar çirkinliği nasıl biriktirdin arkadaş. Sen en iyisisin tamam mı,öyle bil de insanlara da huzur ver.Kötülüğünü döke döke bitiremedin.
1 4 Şikayet Et
SwagX. 13 Ağustos 2017 17:29
yaşım 24 . zeka yok ki tartışalım. :)) çapınızla muhabbet edin. ameliyathanede başarılar dilerim
Böyle kıyas yapmak pek hoş değil.Fakat çoçuk gibi başlatan sensin.Al bende yazayım o zaman.90 a yakın bir puanla batıya atandım.Memleketime 1 saat uzaklıkta.Mesai 8/4 hafta sonu tatil.Sabit maaş 3000.Ek döner içinde değil.Yemek ücretsiz.Sen odanda pc başında bir tarafını büyütürken ben hastanenin en gözde birimi ameliyathanede çalışacağım.Öğretmenlerin hakkı bizden daha iyi.Buna bir lafım yok zaten.Ülkedeki herkes öğretmen,sağlıkçı ise sen neden olamadın.30 yaşın üstündesin.Biz 20 li yaşlarda atandık diye mi bu kadar kıskanıyorsun :)
Meuraa, 1 hafta önce
5 1 Şikayet Et
Meuraa 13 Ağustos 2017 16:05
Böyle kıyas yapmak pek hoş değil.Fakat çoçuk gibi başlatan sensin.Al bende yazayım o zaman.90 a yakın bir puanla batıya atandım.Memleketime 1 saat uzaklıkta.Mesai 8/4 hafta sonu tatil.Sabit maaş 3000.Ek döner içinde değil.Yemek ücretsiz.Sen odanda pc başında bir tarafını büyütürken ben hastanenin en gözde birimi ameliyathanede çalışacağım.Öğretmenlerin hakkı bizden daha iyi.Buna bir lafım yok zaten.Ülkedeki herkes öğretmen,sağlıkçı ise sen neden olamadın.30 yaşın üstündesin.Biz 20 li yaşlarda atandık diye mi bu kadar kıskanıyorsun :)
:D Kadrolu 8/5 . hafta sonu tatil klasik 657 oldum. iş yoğunluğu az 3500 TL maaş. 3 yıl sonra şef 6 yıl sonra müdür olma şansı . teknik kadroya geçme şansıyla birlikte +500 TL artış. bedava servis+ yemek.. Ben mi kıskanıcam ? yok artık :)) .. Odamda pc başında otururken bi ara bi daha düşünürüm kıskanma işini. Ben sadece bedavaya sözleşmeli sağlıkçıysan vardiyalı. öğretmensen sürgün memuru gibi oldunuz diyorum.. Zırlayıp durmayın çok bişeymiş gibi. Sizden ülkede milyonlarca var. Bir başarı yakaladığını düşünüyorsan o iş öyle değil nefes alan sağlıkçı öğretmen bu ülkede :D Beleş memurluk buldunuz bi de devlete laf atmayın . Yediğiniz ekmeğe saygınız olsun . en ufak aksaklıkta köpek gibi hırlamaya gerek yok.
SwagX., 1 hafta önce
3 1 Şikayet Et
Mycv00 13 Ağustos 2017 15:55
Masa basi is diye egosunu tatmin etmeye calisanlar 3500 tl maasla ovunenler unutmayin sizlerin bu hale gelmesini saglayanda bir ogretmen. Ogretmenlik para koltuk isi degildir bunu anlayamadigin icin yapiyosun bu yorumlari problem yok sen egonu tatmin etmeye devam et belki boyle gecer komplekslerin
2 8 Şikayet Et
SwagX. 13 Ağustos 2017 15:20
Sen güzel ve taze aklını böyle şeylere yorma . Devlet 1000 yıllık tecrübesiyle her zaman 17 yaşındadır. Gereken çözümü bulur. Herkes frenkeştayn olmuş ahkam kesiyor. Aksaklık varsa çözüm de vardır. Devlet çözümünü bulur
Öğretmenlerle ilgili olarak, eğitim-öğretim dönemi önemlidir. Eylül ayına yetişmelidir, öğretmensiz okullar var, dersler ne olacak?
Mr. Right, 1 hafta önce
10 1 Şikayet Et
axrax 13 Ağustos 2017 15:16
haber yapılmadığını öğretmenlerle ilgili habere yorum yapma git başka yere yap
50 gündür soruşturmanın bitmesini bekleyen sağlıkçıları(2017/5)neden haber yapmıyorsunuz.
mesuttds, 1 hafta önce
3 0 Şikayet Et
axrax 13 Ağustos 2017 15:14
öğretmenler sağlıkçıları tükürükleriyle boğar nokta
:D Kadrolu 8/5 . hafta sonu tatil klasik 657 oldum. iş yoğunluğu az 3500 TL maaş. 3 yıl sonra şef 6 yıl sonra müdür olma şansı . teknik kadroya geçme şansıyla birlikte +500 TL artış. bedava servis+ yemek.. Ben mi kıskanıcam ? yok artık :)) .. Odamda pc başında otururken bi ara bi daha düşünürüm kıskanma işini. Ben sadece bedavaya sözleşmeli sağlıkçıysan vardiyalı. öğretmensen sürgün memuru gibi oldunuz diyorum.. Zırlayıp durmayın çok bişeymiş gibi. Sizden ülkede milyonlarca var. Bir başarı yakaladığını düşünüyorsan o iş öyle değil nefes alan sağlıkçı öğretmen bu ülkede :D Beleş memurluk buldunuz bi de devlete laf atmayın . Yediğiniz ekmeğe saygınız olsun . en ufak aksaklıkta köpek gibi hırlamaya gerek yok.
SwagX., 1 hafta önce
5 0 Şikayet Et
SwagX. 13 Ağustos 2017 15:08
:D Kadrolu 8/5 . hafta sonu tatil klasik 657 oldum. iş yoğunluğu az 3500 TL maaş. 3 yıl sonra şef 6 yıl sonra müdür olma şansı . teknik kadroya geçme şansıyla birlikte +500 TL artış. bedava servis+ yemek.. Ben mi kıskanıcam ? yok artık :)) .. Odamda pc başında otururken bi ara bi daha düşünürüm kıskanma işini. Ben sadece bedavaya sözleşmeli sağlıkçıysan vardiyalı. öğretmensen sürgün memuru gibi oldunuz diyorum.. Zırlayıp durmayın çok bişeymiş gibi. Sizden ülkede milyonlarca var. Bir başarı yakaladığını düşünüyorsan o iş öyle değil nefes alan sağlıkçı öğretmen bu ülkede :D Beleş memurluk buldunuz bi de devlete laf atmayın . Yediğiniz ekmeğe saygınız olsun . en ufak aksaklıkta köpek gibi hırlamaya gerek yok.
Bedavadan memur mu ? Sağlıkta birçok bölüm 86-87 ile kapattı.92 aldın diye hareketlere bak.Sende öğretmenler ve sağlıkçılar gibi işin okulunu okusaydın.Gidip boş beleş bölümleri okursan 92 ile anca zabıta olursun.Sınava 2 sene hazırlandın.92 aldın.Biz 3 ay calıstık atandık.Kıskanma abisi.
Meuraa, 1 hafta önce
8 0 Şikayet Et
Mr. Right 13 Ağustos 2017 13:25
Öğretmenlerle ilgili olarak, eğitim-öğretim dönemi önemlidir. Eylül ayına yetişmelidir, öğretmensiz okullar var, dersler ne olacak?
4 1 Şikayet Et
Meuraa 13 Ağustos 2017 11:26
Bedavadan memur mu ? Sağlıkta birçok bölüm 86-87 ile kapattı.92 aldın diye hareketlere bak.Sende öğretmenler ve sağlıkçılar gibi işin okulunu okusaydın.Gidip boş beleş bölümleri okursan 92 ile anca zabıta olursun.Sınava 2 sene hazırlandın.92 aldın.Biz 3 ay calıstık atandık.Kıskanma abisi.
Öğretmen ve sağlıkçılar kapışmış yorumlarda.. kardeşler 2017/1 merkezi atamada atanan 657'ye tabi kadrolu devlet memurları da yaklaşık 1 aydır bekliyor. daha 2-3 ay daha bekleyecek. Madem kapışıyorsunuz size bir laf diyim neredeyse bedavadan memur oluyorsunuz 1-2 ay beklemeyi çok görüyorsunuz :) komedi.
SwagX., 1 hafta önce
0 4 Şikayet Et
123456