mk.ates 14 Ağustos 2017 15:04
Oğlum ek puanlı yerleştirme puanları ile 3 veya 5. tercihine atanması gerekirken 'ek puansız yerleştirme puanları kullanıldığı için 10.tercihine atandı ve düzeltilmedi.Kayıtlar başladı biz itirazla uğraşıyoz bizim mağduriyetimiz ne ola
1 5 Şikayet Et
Akdeniz4851 14 Ağustos 2017 10:11
Hala bir tek istifa yok. Yazik günah ya. Liyakatsiz insanların güzel ülkemin guzel güzel insanlarini getirdiği hale bakın... Pess
0 20 Şikayet Et
emrahkeskin177 14 Ağustos 2017 10:01
ÖSYM umarım KPSS ve Öğretmen Alan sınavlarını hesaplarken yanlış hesaplama yapmamıştır.
1 6 Şikayet Et
nukleertp 13 Ağustos 2017 23:42
OSYM diyorki Yüzde ısrar etme doksanda olur Insan dediğinde noksanda olur Bir ben varim deme dunyada Yoksan da olur. Tesekkurler OSYM
0 20 Şikayet Et
ankarayazı 13 Ağustos 2017 23:32
İstifa etme erdemi?
0 12 Şikayet Et
motux 13 Ağustos 2017 22:38
Bu hatayı yapanlara savcılık soruşturma açmalı ve gerçekten bir hata mı yapıldığı veya kasıtlı bir olay mı olduğu açığa çıkarılmalıdır.
3 26 Şikayet Et
motux 13 Ağustos 2017 22:33
ösym'ye kimse güvenmiyor.fetocuların her türlü soru hırsızlığı,yolsuzluk,usulsüzlükleri yapıp çirkef bir kurum haline getirdikleri, ösym halen belini doğrultamıyor.şimdiki lys,kpss,dil sınav sonuçları incelense başka yanlışlıkların da bulunacağını tahmin ediyorum.ayrıca bu kuruma atanacak şahısların, kılı kırk yararak incelenmesi lazım.çünkü bütün memurlar yani devlet çarkını döndüren personel kpss ile atanıyor.buraya gizli fetöcüler,pkk lılar,dhkp li teröristler veya başka bir tarikat kapılanırsa,sonucun ne olacağını gördük.sorular yine çalınacak,soru hazırlayanlar soruları satacak,usulsüz,yolsuzlukla hiç alakası olmayanlar kpss yi kazanarak memur olacak.bu arada gerçekten çalışanlar,iyi eğitim almış olan dürüst çocuklarımız işsiz gezecek.bu devlete yapılmış en büyük vatan hainliğidir.
0 13 Şikayet Et
muhtesem32 13 Ağustos 2017 20:39
yanlışın var hocam her şey güllük gülüstanlık
ülke iflas etti. İş bulamıyorum 2. üniversiteye baslamak zorunda kaldım.Leblebici bile beni işe almıyor , yabancı dilim var ama p7 puanına etkisini kaldırdılar, tum hesaplarımı 1 sn de yaktılar.
Endüttürü Müh, 2 ay önce
8 8 Şikayet Et
Endüttürü Müh 13 Ağustos 2017 17:05
ülke iflas etti. İş bulamıyorum 2. üniversiteye baslamak zorunda kaldım.Leblebici bile beni işe almıyor , yabancı dilim var ama p7 puanına etkisini kaldırdılar, tum hesaplarımı 1 sn de yaktılar.
7 27 Şikayet Et
aydsot_deyince 13 Ağustos 2017 14:44
Bu
Kasıtlı yaptılar bunu. Amaç sınavları kaldırıp, mülakatla yandaşlarını almak. Kasıtlı olmasa o ösym başkanını o koltukta oturtmazlar. Hiç hükümetten bir kişi bile konuştu mu hayır.
kerem6428, 2 ay önce
4 22 Şikayet Et
1234567891011»