Hllcnn 12 Eylül 2017 09:44
ne hale geldik yazık diyorum başka bir şey demiyorum artık
0 0 Şikayet Et
adaletçiiii 08 Eylül 2017 12:46
Arkadaşlar akşam Twitter etkinliği yapacağız. Tag: #içişlerimülakatıaçıklansın Saat 18:00-22:00 arası. Şu açıklanmamasından yakınan herkes bi zahmet destek versin da.
1 3 Şikayet Et
denizlevent 08 Eylül 2017 00:26
Evet 5 aydır bekliyoruz lütfen onuda haber yapın.Ayrıca içişleri haberi için teşekkürler.
nisanda yapılan gümrük mülakatı 5. ayına girdi. hala açıklanmadı. neden haber yapmıyorsunuz memurlar.net
ahmetdereli, 3 hafta önce
2 3 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 07 Eylül 2017 20:06
Biraz sabır! Maalesef, CIA ve vahşi-insanlık suçlusu ve uşakları PKK-FETÖ-DHKPC ... gibi küresel sermaye uşağı nesepsiz hainin olduğu bu devirde atama öyle kolay yapılamıyor. Sabırsızlık iyi değildir! Geç olsun, ama güç olmasın. Artık kamu atamalarında ince eleyip, sık dokumak gerekir. Kendinizden eminseniz, bu gereksiz eleştiri neden ki?!
43 5 Şikayet Et
Hsm379 07 Eylül 2017 18:55
Açıklayın artık cidden sıkıntıdan ağzımda yara çıkmayan yer kalmadı be. Bu kadar duyarsız olamazsınız bence :-(
4 17 Şikayet Et
Petrone 07 Eylül 2017 18:44
güvenlik soruşturması 3 ay önce başladı böyle soruşturma mı olurmuş? 3 aydır bitmediyse soruşturmanız hiç bitmesin. 2 ay oldu mülakatlar biteli, mülakatta görevli komisyon mülakat esnasında puanları verecek dendi. madem öyle 2 ay önce sonuçlar belliyken daha ne diye açıklamazsınız? güya acil personele ihtiyaç varmış, acili böyleyle diğer halini düşünemiyorum bile
2 13 Şikayet Et
BAZAARAN 07 Eylül 2017 17:58
sadece bu bakanlık mı? hayır. Butun kurumlarda bir hantallik bir durgunluk var.Personel birimleri hicbir adim atmiyorlar.alimlari bitmis sonuclanmis ilanlar bile bekletiliyor artik nedense.soruldugunda evraklar ya gelmemis oluyor yada imzada sumende deniyor.nolacak peki boyle bu gidisatla?kaybeden kim oluyor acaba?yapanin yanina kar mi kaliyor yoksa?yoksa baska seyler mi donuyor bazi olusumlar vasitasiyla???Surecler hiç seffaf degil.
2 15 Şikayet Et
adaletçiiii 07 Eylül 2017 17:51
Tagımız #içişlerimülakatıaçıklansın bu olacak ancak buna yorumlarımızı yazdıktan sonra içişleri bakanımızın hesabını da etiketleyebiliriz. Ör: #içişlerimülakatıaçıklansın bakanım sizden umutlu bir haber bekliyoruz.@suleymansoylu Katılım sağlayacak olanlar lütfen yoruma nokta bıraksın!!!
2 10 Şikayet Et
adaletçiiii 07 Eylül 2017 17:50
Arkadaşlar yarın akiam 18-22 saatleri arasında tweet etkinliği olacak. Burda böyle şikayetçı olacağınıza yarın destek olun lütfenn.
1 9 Şikayet Et
Ymnli 07 Eylül 2017 17:39
Bugünde açıklanmadı, bakanlık bizi hasta etmek istiyor..
2 7 Şikayet Et
12345