tifosi 2 10 Eylül 2017 14:29
Arkadaşlar sınava bende başvurdum , yönetmelik yayınlanınca kurumu aradım yeni durumun bizi kapsamadığını ve kpss puan sıralamasına göre 20 katı adayın klavye sınavına çağrılacağını belirtiler telaşa gerek yok...klavye çalışmaya devammmmm
2 4 Şikayet Et
LoveMePlease 09 Eylül 2017 20:36
Tanıdığı olmayanın işi zor. Allah müslüman devletimize adalet nasip eylesin.
0 9 Şikayet Et
katip kral 09 Eylül 2017 13:17
Hukukta en temel kurallardandır; Çıkarılan Kanun, tüzük, yönetmelikler geriye doğru yürümez. Burda yorum yapan arkadaşlar birazcık araştırsalar ya da bilenlerden sorsalar bunu öğrenecekler ama nerde. Ben buna rağmen yinede araştırdım ve Danıştay'daki personel bana, sınava müracatların alındığı tarihteki yönetmeliğin geçerli olacağını, yönetmelik değişikliğinin bizleri etkilemeyeceğini söyledi.Hal böyle iken eyyama gerek yok arkadaşlar. Bizi etkileyen bir durum da yok. Hakkımızda hayırlısı.
3 2 Şikayet Et
serkan06060606 08 Eylül 2017 17:25
bu yönetmelik değişikliği bu alımı kapsamıyor. benim aldığım bilgi bu yönde duyurulur...
6 1 Şikayet Et
İLLEDE KATİP 08 Eylül 2017 16:41
Arkadaşlar bu sınava ben de başvurdum. Buradan hiçbirşeyi bilmeden araştırmadan yorum yapan arkadaşları dinlemek yerine, gerçekten memur olmak yolunda azimli olan kişi biraz araştırıp, açar okur. Hiç bir kurum Kanunun yönetmeliğin dışına çıkamaz. Adamlar yönetmelik yapmış, açıp ta bir okuyun. Mülakata 20 katı alınacak demiyor, alınacak memur sayısının 20 katı kadar aday uygulama sınavına çağırılacak diyordu ki bu maddeyi neden kaldırıyorlar anlamadım. Bu yüzden Danıştayı arayıp sordum. Bu sınav için başvuru yapanlara başvuru tarihindeki yönetmeliğin geçerli olduğunu söylediler. Yani sıralama olacak arkadaaaaşşş.
5 7 Şikayet Et
Adalettm 08 Eylül 2017 14:39
Arkadaşlar bizde adalet mezunları olarak ortaöğretim mezunlarının kolay kpss sorularıyla bizim önümüze geçmesini anlamıyoruz eğer bir haksızlık varsa zaten biz adalet mezunlarının ortaöğretim mezunlarıyla eşit olmasıdır ve bir emekten bahsediceksekte en çok emeği bizim verdiğimizi düşünüyorum karşı gelen arkadaşlar biz adalet mezunlarının emeğini düşünerek yorum yapsın
3 5 Şikayet Et
Adalettm 08 Eylül 2017 14:25
arkadaşlar çoğunuz anlam verememişiniz böyle bir şeye ama biz adalet mezunlarıda ortaöğretim mezunlarının kolay kpss sorularıyla biz adalet mezunlarının önüne geçmesini anlamıyoruz eğer bir haksızlıktan bahsedicek olursak o da ortaöğretim mezunlarının alınmasıdır çoğunuz emekten bahsetmişiniz zaten 2 yıl bu bölümü bitirip birde üzerine sizden zor kpss sorusuyla giremememiz bir emekten bahsediceksek bunlar sadece adalet mezunları olmalıdır
4 3 Şikayet Et
hacersahin 08 Eylül 2017 13:41
nacizane fikrimdir. beceri sınavıydı öyle mi ? 6 kere mülakata girmiş biri olarak Ağrı Dağı'nın yüksekliğinden tutup Bülent Ersoy'un ameliyat tarihine kadar soruların yöneltildiği ama her ne hikmetse 70 i geçen önüne gelip giren sırf torpili olan adamlara da tantuni nedir diye sorulduğu bir sistemin beceri sınavı olduğundan mı bahsediyorsunuz? en azından bilgi seviyesi düşük olan insanların bari torpille girmemesi gerekiyordu adaleti az da olsa sağlamışlardı tekrar bozdular.
ohhh çok iyi oldu bu, arkadaşlar bencede bu sınava 70 i geçen herkez başvurabilmeliydi.Çünkü bu bir beceri sınavı, sadece kpss puanı yüksek olanların başvuruyor olması haksızlık oluyordu. Çoğu 90 kelime yazamıyor ama yinede başvuruyordu, bizim hakkımızı yiyorlardı. Çok sevindim. :)
ozden25, 2 ay önce
0 7 Şikayet Et
ozden25 08 Eylül 2017 11:57
ohhh çok iyi oldu bu, arkadaşlar bencede bu sınava 70 i geçen herkez başvurabilmeliydi.Çünkü bu bir beceri sınavı, sadece kpss puanı yüksek olanların başvuruyor olması haksızlık oluyordu. Çoğu 90 kelime yazamıyor ama yinede başvuruyordu, bizim hakkımızı yiyorlardı. Çok sevindim. :)
15 4 Şikayet Et
serkan06060606 08 Eylül 2017 11:21