idea85 15 Eylül 2017 13:34
Göstermelik özür grubu yine mağdur etti. Muhtelemel boşalacak okullarda açılmadı ve yine hüsran... tercih bile ayapamadık.
0 2 Şikayet Et
Arzu mct 14 Eylül 2017 18:42
Hocalarım Ağustos ayında bazi sebeplerden eş durumu tayini isteyememistim. Bu atamada şartlarım uygun fakat bazılarına göre Ağustos ayında ataması olmayanlar tercih yapacak diyor. Okulum da bu konuda fikir sahibi değil. Acaba tercih yapabilecek miyim? Emin olamıyorum siz ne düşünüyorsunuz
0 5 Şikayet Et
filozof21 13 Eylül 2017 08:27
Değerli memurlar.net yönetimi! D.bakırda sendikanın çevirdiği pisliklerden ötürü yönetici görevlendirme sonuçları açıklanamıyo okadar sarıp sarmaladılarki içindem çıkamıyolar. Şimdi onca kadro bu tayinlere yetişmeyecek boş kadrolara tercih yapacağız. Bunu haber yapın meb bi iş yapıyosa takip etsin. Dbakırda neler dönüyo bakılsın
3 11 Şikayet Et
zeze_1987 13 Eylül 2017 07:38
İldışıyla eş durumu ile resen ilçe emrine verildim. İptal dilekçesi verdim ama sonuç daha belli değil. Tercih hakkım da yok sanırım. Adalet nerde hani??
10 0 Şikayet Et
jokonturk 12 Eylül 2017 23:21
sayın yönetici 4900 ilçe emrine verilen öğretmenle ilgili kılavuzda bi bilgi verilmemiş.oysa sayın müşteşarın açıklamasında öncelik 4900 öğretmenin tercih yapmasıydı.lütfen bu konuyu ana sayfada haber yapın.çünkü muhatap bulamıyoruz
10 26 Şikayet Et
Glydn 12 Eylül 2017 23:01
Sayın Namık Taklak, sizin durumunuzla ilgili bakanlığın yayımladığı açıklamada geçerli durum verilmiş. Yanlış anlamadıysam ilk olarak eşinizin bulunduğu eğitim kurumunu secebiliyorsunuz. Daha iyi anlamak için yazıyı okuyunuz
1 0 Şikayet Et
moralber 12 Eylül 2017 22:41
Diğer nedenlere bağlı yer değiştirme islemleri bölümündeki eş emekliliğle ilgili bölüm neden kaldırılmış anlamadım.Biz başvuru yapamiyacakmiyiz?
2 1 Şikayet Et
ömernelik 12 Eylül 2017 22:34
Bu özür grubu tayinlerinde ikametgaha göre tayin istenebiliyor mu. Eşim çalışmıyor. Evimle okul arası 25 km.
19 7 Şikayet Et
hopali 12 Eylül 2017 22:07
Erzurum Büyükşehir Olduğundan 2014 Mart Seçimlerinden Sonra Değişen Yasa Gereği Erzurum'da Köy Kalmamıştır. İlçe İçinde Mahalleler Arası Tayin Hakkı Olmadığından Sizin de Tayin Hakkınız Yoktur. Büyükşehir Olmasaydı Olurdu
ben erzurumda eşimle birlikte aynı ilçede görev yapıyorum ama ikimizin görev yaptığı köyler arasında ulaşım yapan bir araç yok acaba bu durumda tayin isteyebilir miyim?
Namık TAKLAK, 2 ay önce
1 2 Şikayet Et
Namık TAKLAK 12 Eylül 2017 21:45