horgeliuz 15 Eylül 2017 09:54
"döner sermaye komisyonu veya genel sekreter tarafından bu fıkra kapsamında dağıtılabilecek tutar belirlenirken bu oran dikkate alınır." ulan birileri de çıkıp demiyorki Genel sekreterlikler kanun hükmünde kararname ile kapatıldı. daha sonra çıkan kanunda kaldrılan kurum yetkilisi yani Genel Sekreter ifadesi kullanılıyor
0 1 Şikayet Et
cfurkan106 15 Eylül 2017 00:20
Hastanede çalışmak gerçekten zor bir iş ve yıpranma payı diğer sektörlere göre daha fazla olan bir alan. Hastaneye giriş yapıp barkod kestikten sonra seni satın alıyormuşcasına davranan, sağlık bakanlığının hasta ve hasta yakınlarını koruyan metrelerce çarşaf konunlarının yanından devlet memuru olarak senın hakkın devede kulak misali kalan, canı istediğinden en ufak bir şeye kafası bozulduğunda hınçını o an için senden çıkaran anlayışsız, inatçı ,huysuz, saldırgan, agresif ve hakaret eden, Nefes almadan poliklinikte sabah sekizden akşam 5 e kadar öğlen molasına çıkmadan sırf işleri hemencecik hallolsun diye kapı önüne üşüşürler... Acilde topu topu 3 kişiyle hizmet veren ilçe devlet hastanesinin kalp krizi geçiren hastaya acil müdahale yapılırken ; gelip hemşirenin yakasına benim iğnemi yap ben gideyim diye utanmadan yapışan, trafik kazası ile gelen hastayı sevk edilirken basit soğuk algınlığı için polikliniğe gitmeyip acile sülük gibi yapışıp beklediği! için sağlık çalışanlarına atarlanan, güya mağdur edebiyatı yapıp her zaman sağlık çalışanını yüzde yüz haksız gören, makam sahibi diye işini erkenden yapmaya arsızca yapmaya kalkan , kendinden önceki hastaların hakkını bile bile katledip sırf kendi menfaati için işini bir an önce halletmeye çalışıp densizce kapıdan dalan, sırf içeri girmek için nice profesyonel yalanlar atan bu toplumun bireyleri böyle... manyağıyla, sapığıyla, sarhoşuyla, kokuşmuşuyla,salağıyla, gereksiziyle de uğraşırsın... Bütün bu olumsuzluklara rağmen nezaketli, beyefendi,anlayışlı, merhametli , iyi niyetli, yardımsever olursun ama beş para etmez...Tüm bunlar yetmezmiş gibi bi de üstüne nöbet tutarsın... işte benim gözümle sağlıkçının çalıştığı ortam bu. Bırakın da bu kadar hemgamenin bir maddi karşılığı olsun... Üniversitede genel idari hizmetler kadrosunu tercih edenler atandıklarından memur maaşını bilerek atandılar. Bilmeyerek atananlara sözüm yok ; ya nasip kısmet diyelim. Hak hukuk meselesi tabi. Bilmeden atanıp bu maaşla karşılaşanların onlarında Sağlık Hizmetleri kadrosundan maaş alması gerekir.
3 10 Şikayet Et
cancelil 14 Eylül 2017 12:32
tıbbi sekreter mecburi olarak senin yaptığın işleri yapmaktadır. aslında görev tanımı türkiyede bulunan meslekler arasında en karmaşık ünvanlardandır. kulağını tutup nereye çekseler orada gidip çalışır çünkü görev tanımı net değil. bana soracak olursanız tıbbi sekreterin gih hizmetlerinde işi yok. üniversitede fizyoloji anatomi tıbbi terminoloji vb.gibi dersleri görürken muhasebe satın alma gibi dersleri görmedi. büyük bir haksızlıktır çünkü herkes eğitimi gördüğü işi yaparken gariban tıbbi sekreter neci olduğunu bile bilmiyor. halbuki bilgi biriikim ve donanım olarak en güzel bölümlerden birisidir.
4 12 Şikayet Et
asilhürkan43 14 Eylül 2017 11:33
boş boş konuşma bilmiyorsan sus gih memurla tıbbi sekreter idari işlerde aynı işi yapıyor ya gihi sağlık bakanlığına sokma tıbbi sekreter yapsın tüm işi ya da tıbbi sekreteri al taşerona verdiğin acil nöbeti servis kayıt hasta poliklinik sekreterliğinde görevlendir oturtma idari işlerde ya da ona verdiğin döneri gihede ver. biliriz sizin yemek kuyruğu muhabbetinizide acelem var diyip en öne geçer herkesten önce yersiniz yemeğinizi...
Gih le sağlık hizmetleri nerde aynı işi yapıyor . ameliyata mı giriyorsun sağlıkçılar gibi .sen hergün 12 de yemekhane kapısında dikilirken ben 3 te yiyebiliyorum
iras, 2 ay önce
5 12 Şikayet Et
memleketinsesi 14 Eylül 2017 09:45
Gülhane Hst. Neden Döner Sermaye Ödemesi Yok.Neden Yeterli Dr. yok.
1 8 Şikayet Et
eneszeren 14 Eylül 2017 08:04
Şu dönerden Adliye çalışanları da faydalansa..
36 7 Şikayet Et
bingöl.shçek 13 Eylül 2017 23:13
Ayıptır söylemesi bu tkhk ya ne oluyor kaldirilali 1 ay olmadi mi? Zaten sirtimizda yuktun. Butun elemanlarının maaşını biz hastaneler ödüyorduk, şimdi ne derdin var?
3 16 Şikayet Et
Enis30 13 Eylül 2017 22:22
Döner sermaye nasıl oluşuyor?Hizmet verilen her hasta için sgk dan tahsil edilen faturalarla..şimdi efendim bu hasta geliyor dosyası hazırlanıp kayıt açılıyor..hemşiresi ilgileniyor..doktoru muayene ediyor..serviste yatıyorsa hasta bakıcı zorunlu ihtiyaçlarını karşılıyor..Yani hasta üzerinden yapılan tahsilatta kayıt açan memurundan doktoruna hasta bakıcısına kadar tüm çalışanların az ya da çok payı var..hakkı var..hiç kimse tutupta doktorla memur aynı döneri alsın demiyor..zaten mantıksız olur..Fakat ortada bir gelir varsa gih sınıfı dahil tüm kamu çalışanları döner sermayeden pay almalıdır..Bunun aksini ortaya koymak emeğe saygısızlık hatta terbiyesizliktir.
10 38 Şikayet Et
freed322 13 Eylül 2017 20:43
Sağlık çalışanlarının memnuniyeti konuşuluyordu herkesi memnun ettiler
4 29 Şikayet Et
mirc44 13 Eylül 2017 20:28
Uzman doktor maaşı 3100 TL ama bir dava açıldığında karşı karşıya olduğu rakam 1 milyon TL. Risk nedir anlıyor musun?