kırgın63 14 Eylül 2017 19:37
Ama adalet nedense hep geç geliyor
0 12 Şikayet Et
Bamu 14 Eylül 2017 16:53
Şimdi bırakalım duygusallığı da realist olalım! Binlerce madur var ülkede çocukları eşleri ve aileleriyle hesabedince rakam milyonla ifade buluyor. Vatana toprağa Bayrağa boyunlar kıldan ince amma sebep olanlar suçlu ve Adil-i mutlak önünde hesap verecekler!
0 37 Şikayet Et
Kiymetlim34 14 Eylül 2017 11:06
Eryada geç rabbimin adaleti tecelli edecektir.
2 69 Şikayet Et
magdurhemsire1 14 Eylül 2017 09:48
Evet ihraç edilmiş mağdur edilmiş olabilirim ama asla Devletime kin duymadım. burası bizim. Devlet kendini koruma ic güdüsüyle hareket etti evet hızlı kararlar alarak magduriyetler oluşturulmuş olabilir ama hiçbir davaya konu olmadan takipsizlik kararı verilmiş biri olarak haklarımızı alacağımıza inancım tam.
11 70 Şikayet Et
akademi yilmaz 14 Eylül 2017 09:47
Evet OHAL KOMİSYONU muracaatlari bugun bitiyor ve komisyon dosyalari incelemeye baslayacak. lakin bir hususu sizinle paylaşmak isterim. 694 sayılı KHK ile OHAL komisyonun çalışma esasları hakkında şöyle bir düzenleme yapılmıştir. Bu düzenlemeye göre, suçsuz olduğu anlaşılan akademisyenin eski kurumuna dönemeyecek ve 2006 sonrası kurulan üniversiteler öncelik olmak üzere farklı üniversitelere atamasi YÖK tarafından yapılacak. kısacası suçsuz yere görevden ihraç edilen akademisyen kendi kurumuna dönemeyecek ve bu şekilde ikinci kez cezalandırılmış olacak. Ayrıca bu düzenleme ile FETO ile mücadeleyi keyfi hesaplarına alet ederek bu mücadeleye zarar vermiş rektörlerin ekmeğine yağ sürülmektedir. zaten o rektör o kişiyi üniversiteden uzaklaştırmak istemekte idi. Ayrica bu düzenleme bundan sonra rektorlere daha keyfi davranma gücü vermektedir.
2 46 Şikayet Et
XrieL 14 Eylül 2017 09:13
Bir konuyu belirtmek isterim zaten daha öncede haberlerde cikan birsey ihrac olan herkez hakkinda islem yapilacak sadece is yogunlugundan sira gelmemis insanlar olabilir. İhrac olan biri olarak beraat karari ile iademi bekliyorum bende
3 9 Şikayet Et
çiftçi-01 14 Eylül 2017 08:48
Gerçekten de eksiksiz bir şekilde devletimizin yanında olmamız lazım gerekir. Zira aç köpek gibi bekleyenler ve işbirlikçi çakallar bir zaaf yakalayıp operasyon çekmeyi arzu etmektedirler. Biz birliğimizi dirliğimizi kaybettiğimizde bu amaçlarına ulaşmak için çokta çaba sarfetmelerine gerek kalmayacak bilmeliyiz. Mesele beka mücadelemiz mesele bizim dik durmamızdır. Bunu yaparken de sen şucusun bucusun değil elbette. Beka hepimizin bekası unutmayalım.
Devlet er geç masumların hakkını verecek arkadaşlar. Biraz sabır. Önemli olan şu süreçte devletin yanında olmak gerekir.
Bahadır46, 1 hafta önce
22 2 Şikayet Et
İncisözler 14 Eylül 2017 08:11
darbede fiili bulunmuş ve ihraç edilmiş bir şahıs ohale başvuru yapabiliyor, lakin basit bir şikayet üzre açığa alınmış ve hiç bir kanıtı olmayan gariban bir memur başvuru yapamıyor . işte burası türkiye .
3 22 Şikayet Et
Dodanoglu 14 Eylül 2017 01:40
Piyanist filminden; Piyanist ellerini kaldırmış vaziyette Polonyalı askerlerin yanına giderken , ateş etmeyin ben polonyalıyım diye bağırır. ....Polonyalı asker, ....Neden o zaman o lanet alman paltosunu giyindin. Piyanist. Üşüyordum
0 43 Şikayet Et