aylin0617 12 Ekim 2017 08:18
Is kur vasitasiyla alınıyorsunuz süreli 9 ay ile en fazla 2 yıl arası
Bu alım sürekli mi?iş kur mu ?taseron mu?? Göz boyama mı?
vedo55, 6 gün önce
1 0 Şikayet Et
Ozsev5860 12 Ekim 2017 00:29
Adamin biri ne guzel demis bu kadar hizmetli alinacagina egitimci alinsa diye. Egitimciden kastin ogretmense ogretmen iceri girene kadar egitimci sonrasinda nerden daha fazla para alirimci. Kurstan para alayim deneyden para alayim nobetten para alayim evde yazili kagidi okuyorum ondan para alayim wcye gidiyorum ordan alayim surekli aliyim baska derdi yok. 3 yildir hizmetli kadrosundayim goruyorumegitim namina zerre birsey yok.
4 5 Şikayet Et
hamsa 11 Ekim 2017 21:07
Ne olurdu bunları KPSS ile alsan, bu gençlerde hayallerine kavuşsalar !
0 12 Şikayet Et
pandoraz 11 Ekim 2017 19:19
Siyasetçilerimiz sağolsun bu kişiler arasından torpilliler seçiliyor seçilen torpilli kişiler de okullarda oturup oturup gidiyor temizlik yapılacağından ben şu kişiden torpilliyim ona söyleyin o yapsın diyor akşama kadar masa başında oturup telefon karıştırıyorlar okullarda tuvaletleri lavoboları koridorları sınıfları temizleyen yok devlet insanlara tembellik aşılıyor çalışan yok hocalar binbir ricayla iş yaptırmaya çalışıyorlar.
2 25 Şikayet Et
siverekl 11 Ekim 2017 19:15
Bu alımlar ne zaman olacak herhangi bi açıklama yapılmamış
0 7 Şikayet Et
ssrknylmz85 11 Ekim 2017 18:23
arkadaşlar bu alımlar şeffaf değil bunu öncelikle bilin ve ayrıca 9 ay süreli gene idare eder bir nebzede olsa ateşi düşürür ama kimse çok ümitlenmesin nerden mi biliyorum çünkü adanada ki typ alımlarına başvurmuştum seçilenler karı-koca , emekli olmuş kişiler gözüm yok fakat gerçekten uzunsüreli işsiz olsun şunu bunu tanıyor diye seçilen kişiler olmasın !!!!
1 10 Şikayet Et
vedabusesi24 11 Ekim 2017 17:17
ne saçma ya hiç adalet yok bu sistemde.o kadar ihtiyaç sahibi olan işe gerçekten ihtiyacı olan çok zor durumda yaşayanlar varken bi eli yağda bieli balda yaşayanlar ve 4 yıldır aynı kişiler çalışıyor neden peki orhan karasayar tepeden torpil yapıyormuş kadına allah belanızı versin gerçekten çok hakka giriyorlar nerde kura nerde sistem hep aynı kişiler çalışıyor ve üstüne de hava atıyorlar zehir zıkkım olsun garibanın hakkı onlara
0 15 Şikayet Et
cevizcengiz 11 Ekim 2017 14:05
TYP Uygulama Süresi Kaç Aydır? TYP uygulama süresi, her bir program için en fazla 9 aydır.
1 3 Şikayet Et
cevizcengiz 11 Ekim 2017 14:04
http://www.iskur.gov.tr/isarayan/typ.aspx max 9 ay görevli oalcaklarsa hiç başlamasınlar.şuan çocuğun okulu 1 aydır süpürülmüyor.mebime yazdım kimse ilgilenmedi.sürekli temizlik personeli alınmalı.ve okul açılmadan bu personel hazır olmalı.diğeri eğitime ve gencliğe zarar veriyor.
0 15 Şikayet Et
güngünseli 11 Ekim 2017 12:02
Nöbetçi öğretmen uygulamasına bu sayede son verilir artık. Gerçekten artık para da verilse okulda güvenlik görevlisi sorumluluğu almak çok saçma. Sadece eğitim ve öğretim verelim. Öğretmeni evrak yoğunluğuna boğduğunuz yetmiyor gibi bir de güvenlik görevlisi muamelesi yapıyorsunuz sayın bakanlık.
7 17 Şikayet Et
12