nedim1453 12 Ekim 2017 11:52
Ben askerde İstanbul Top kulede 2002-2003 yılında Yedek Subay olarak görev yaptım.Astsubaylar asıl işi Uzman Çavuşa ben de dahil yaptırırdık.Herşeyi Uzman Çavuş yapsın ona sıra gelince kadro verilmesin Kesinlikle kadroya alınmalılar.Ordu evlerinde kalmalılar.İşte o yüzden Türkiye'de adalet yok diyoruz.Daha Türkiye'mizin önünde yapılacak çok işi var.MHP milletvekiline bu konuyu gündeme getirdiği için teşekkür ediyorum...
2 7 Şikayet Et
cona38 12 Ekim 2017 11:16
sözleşmeli subaylara da kadro verilmeli
3 3 Şikayet Et
cceyhunm 12 Ekim 2017 10:45
uzman çavuşlara önce eğitim verilmeli
4 4 Şikayet Et
okkalı söz 12 Ekim 2017 07:51
Her konuda iktidarın hizmetindesiniz, yardım ediyorsunuz MHP olarak. Onların da bu konuda sizin dediğinizi yapması için bastırın ya, ama nerede sizin ki ancak üflemek
1 6 Şikayet Et
abdurrahman09 12 Ekim 2017 07:19
Kadrolulara 657 hakkıyla uygulansa devlet çok rahatlar ama adam kayırmacılık yüzünden memur zihniyeti asla bitmez.
0 14 Şikayet Et
tarkan68 12 Ekim 2017 07:11
bütün devlet memurları sözlesmeli olmalı. Kadro verilen memurun is verimi %75 düsüyor. Sözlesmeli personelin özlük hakları adam gibi korunmalı. (UAK tan 1 sayfa tebligat yollucaklar Mayis ayından beri 6 aydır bekliyoruz henuz ne zaman ulasagıda belli degil alın size kadrolu devlet memurlugu örnegi)
24 3 Şikayet Et
vatandaş3317 12 Ekim 2017 07:07
birileri sesimizi duymuş sonunda. yaş 42 20 yıldır uzman erbaş olarak görev yapıyorum gözler bozuk vs vs hala mayın arama tarama görevi gibi kritik kadrolara atanıyoruz.
1 17 Şikayet Et
mzhr30 12 Ekim 2017 06:55
ağzına yüreğine sağlık. geçici köy korucularının bile özlük hakları uzman erbaşların özlük haklarından daha iyi daha motive edici
2 19 Şikayet Et
alikotay 12 Ekim 2017 02:27
Uzman cavuslarimiza hakettikleri özlük hakları ivedilikle verilmelidir.
1 22 Şikayet Et
tugulka 12 Ekim 2017 00:15
Ben astsubay çocuğuyum. Uzmanların gerçekten hak etmediği bir muamele gördüğünü ben dahi gördüm. Hiyerarşinin en aşağısında tüm evraklarla uğraşan, lojman verilmeyen astsubay orduevine dahi giremeyen askerler bunlar. Şehit haberlerine bakarsınız çoğu uzman çavuştur. Eğer mesleği devam ettiremeyecek hale gelirlerse veya sporu geçemezlerse bile işlerinden oluyorlar. Ben bir kere bir alay komutanının sırf bir sınavdan kötü not aldı diye işten atıldığını biliyorum( Tahmin ettiğiniz gibi, evet o albay general oldu). Emeklilik hakları yok. Belli bir yaştan sonra işsiz kalıyorlar şu anki düzende. O yaştan sonra yeni bir hayata nasıl başlasın? Bu düzen değişmeli.
1 30 Şikayet Et
12