m.m.eren 16 Kasım 2017 13:20
Bende Cte'den Sgk ya geçiş yapıcam mahkeme kararıyla muvafakatı aldım. Şimdi sgk yı arıyorum dilekçe yazıcaksın diyen var yok kardeşim ne dilekçesi senin kurumun bize resmi yazı yazıcak diyen var.. bu konuda sağlam bilgi sahibi olan var mı acaba bana da yardımcı olsa_?
0 0 Şikayet Et
selimere 14 Kasım 2017 11:57
Tekrar mahkemeye ver her türlü alırsın. Hayırlı olsun dilerim belediye başkanı olur. :)
0 12 Şikayet Et
double__crazy 14 Kasım 2017 11:18
benimde atanmam gerektiği yerde referansı(!) olan biri atandı.mahkemem devam ediyor. ahime kadar gideceğim kazanınca memurlar nete gönderip yayınlatacağım. keyfi muameleler yüzünden kendi ülkemizi tazminata boğuyoruz, sonra o tazminatları da garibandan alıp veriyorlar. keşke hata yapan kişilere ödettirilse tazminatlar. karar verilen kurulu ayrı daha edeceğim görevi kötüye kullanmanın ne olduğunu görsünler. görevliye ceza yedirtmezsem bana rahat uyku yok. adama diyorum hukuksuz alım yapılıyor, hukuk devletiyiz mahkemeye vereceğim diyorum. elinden geleni ardına koyma o mahkemelere de slm söyle diyor. konuşma kaydını isteyeceğim diyorum. slmimi söylemeyi unutma diyor. adamdaki rahatlığa bak babasının çiftliği sanırsın. hakimler de aşırı baskı altındayız korkuyoruz karar vermekten diyorlar. bu yüzden böyle adamlara gün doğmuş. allah milletimizi devletimizi böyle insanlardan korusun.
1 33 Şikayet Et
msgstr 14 Kasım 2017 10:12
Tazminat davası aç 1 TRİLYON iste. Sonra da iş kur. Kendi işine gücüne bak.
2 43 Şikayet Et
electrician07 14 Kasım 2017 09:12
Yine birinin hayatını karartıp psikolojisini bozdular.
1 68 Şikayet Et
dhmidedhmi 14 Kasım 2017 08:55
Bakara 191:"Zulüm ve baskı, adam öldürmekten daha ağırdır." Bu ülkede insanlara zulüm ve baskı yapan ve bunu önemsemeyenlere duyrulur.
2 66 Şikayet Et
Aveccena1 14 Kasım 2017 08:52
Adamın idare hukuku hakkındaki bilgisine, inadına ve sabrına şahit olan Saygıdeğer Belediyemiz(!), muhtemelen vatandaşımızdan korkmuş.
1 62 Şikayet Et
birdeliserseri 14 Kasım 2017 08:49
bunda ne var anlamadım kpss ile atanan arkadaşların hepsi zorlu bir süreçten geçiyor gerçekten atanana kadar anamızdan emdiğimiz süt burnumuzdan geliyor atandığımız zamanda o yaşanan mutluluk paha biçilemez ama ne oluyorsa ondan sonra oluyor bir şımarıklık bir yer beğenmeme bir kurum beğenmeme kurum seni bırakmak zorunda değil çünkü sen o rayı yazarken başka kişinin hakkını yedin gerçekte oraya yerleşecek insan yerleşemedi şimdi başka bir yer diye tutturuyorsunuz bu sınavdan biraz fazla puan alabilme şımarıklığıdır bana göre kurumlar sonuna kadar haklı.
89 10 Şikayet Et
uralrisvan 14 Kasım 2017 08:44
ne üzücü olaylar bunlar sırf başka bir kuruma geçmek istediği için 5 yıl boyunca mahkemeyle uğraşıyor kazanıyor.ama kaybeden idare belkide bir telefonla bu yazıyı yazdırıyor diğer kuruma.vatandaşıyla çalışanıyla bu kadar uğraşmanın sebebi nedir bilemedim.
2 57 Şikayet Et
osman0163 14 Kasım 2017 08:36
Allah rızası için bu muvafakat olayları tamamen objektif şartlara bağlansın artık. benimde benzer bir davam var, aynı kurumdaki arkadaşıma muvafakat veren defterdar ki Allah iki cihanda hesabımı sorsun ondan, bana vermedi. çünkü siyasi baskıdan korktu! çünkü onun amcası vekildi. Allahım o defterdardan benim hakkımı alsın... Mahkemeye verdim, gerekçesi gelmemiş ama öğrndmi ki karar aleyhime çıkmış. Bölge idareler hala vatandaştan yana değiller. Bu karar bana cesaret verdi, bunu da referans göstererek karar bana tebliğ edildikten sonra dava açacağım. üstelik okurumda yükselme ihtimalim de vardı..
0 35 Şikayet Et
12