mfurkanxx 14 Kasım 2017 23:23
sağlık atamalarını maliye bakanı mı yapıyor? bizim güzel(!) sağlık bakanımız ne iş ile meşgul acaba?! ama bunlara bundan sonra oy moy yok!!!
0 0 Şikayet Et
musa 1145 14 Kasım 2017 20:31
Ben bu milleti anlamadım bu çekememezlik olduğu sürece halimiz hep böyle olacak bende kaç yıldı KPSS giriyorum bir türlü yerleşemiyorum bir gün taşarona kadro vermeyin demedim çünkü taşaronda çalışan insanlar gerçekten çok kötü maaş alıyor evini zar zor geçindiriyor adamlar aldığı 1400 TL maaş eğer sende o maaşla çalışmak istiyorsan buyur gidin kardeşim 4B arkadaş KPSS tercihini vermiş işe başlamış memur olmuş ben bunu beğenmiyorum diyor kusura bakma sen o maaşı bile hak etiğini hiç sanmıyorum herkes işine gücüne baksın milettin ekmeğine göz dikmetin ayıptır günahtır.
2 0 Şikayet Et
freedom23 14 Kasım 2017 14:25
maliye bakanı önce kendi personeline baksın. nisan ayında tweter'dan açıklama yaptı. kurum içi uzmanlık sınavını başbakanlık onayına göndermişiz diye. aradan 7 ay geçti ses seda yok. ne onaylanmaz bir şeymiş bu. ...seçimlere az kaldı...
6 8 Şikayet Et
erenass 14 Kasım 2017 08:55
bak kendi cevabını kendin vermişsin devlet kadrolu açmaz ise nasıl kadroluya vuralım benim 2012 de arkadaşım 82 ile atandı benim bölümümden ben 2014 de 86.600 ile atandımn ama 4b li olarak kadro açıldı sadece bu bizim mi suçumuz devletin mi başvurmasak açıkta kalalım onumu istiyorsun sürünelim mi istiyorsun para kazanmayalım mı istiyorsun sürünsek bir müslüman kardeşim mutlu olacaksın demek ki.
Niye. Girerken kadrolu dediler sözleşmeli mi çıktı. 4/b lilerdeki kafayı anlamıyorum. Yoruma cevap yazarken 4c li olduğumu düşünerek yaz lütfen.
tg2029, 4 gün önce
4 4 Şikayet Et
tg2029 14 Kasım 2017 00:48
Niye. Girerken kadrolu dediler sözleşmeli mi çıktı. 4/b lilerdeki kafayı anlamıyorum. Yoruma cevap yazarken 4c li olduğumu düşünerek yaz lütfen.
4/b li sözleşmeli memurlar olarak kadro bekliyoruz..
Sözleşmeli memur., 5 gün önce
14 6 Şikayet Et
mesut kurt 13 Kasım 2017 23:52
10 kg kömür verelim sen oy kullanma. bende işsizim atama bekliyorum ama bu nasıl bir ucuzluktur ülkenin geleceği üzerinden pazarlık yapıyorsun. seçimlere yakın atamalarda,kadolarda olur. neden böyle olduğu senin pazarlığında gizli. o seçimden ülkem için hayırlı bi sonuç çıkmayacaksa bırak ben atanmayayım sende kadrosuz kal.
2019 seçimlerinde başkanlık,yerel seçimler ve milletvekilliğini kazanmak istiyorsa akparti taşeron kadro düzenlemesiyle birlikte 657/4B sözleşmeli memura kadro vermek zorunda aksi halde büyük oy kaybına uğrayacak.bunu referandumdan öncede dile getirmiştik kasım seçimlerinden önce yani haziran genel seçiminde de dile getirmiştik.657/4b sözleşmeli memur kadro bekliyor.2011 ve 2013 genel seçimlerinde ozaman başbakan olan şuanki sn.cumhurbaşkanımız kadroyu vermişti.şuan kadro vermek için neyi bekliyorsunuz anlamış değiliz.oy kaygınız yoksa eyvallah vermeyin sıkıntı yok.ama 2019 seçimleri Türkiye tarihinin belkide en önemli seçimleri olacağından riske girmemeniz gereklidir.657/4b sözleşmeli memurlar kadro bekliyor yılbaşından önce!!!
mert353535, 5 gün önce
4 26 Şikayet Et
dişçi47 13 Kasım 2017 23:18
Herşeyden önce snavla atanan 4b liye kadro verilmeli
18 23 Şikayet Et
Ziraatbahcebitkileri 13 Kasım 2017 23:14
2017/7 icin bizler hala güvenlik sorusturmamizi bekliyoruz bizle atananlar 3 aya girecekler Ankara'da guvenlik sorusturmasi suresinin bir an önce bitmesini bekliyoruz
2 9 Şikayet Et
Sözleşmeli memur. 13 Kasım 2017 22:51
4/b li sözleşmeli memurlar olarak kadro bekliyoruz..
25 29 Şikayet Et
backhand 13 Kasım 2017 22:19
Guvenilen personeller hangi kurumdan olursa olsun bulunup ihtiyac olan emniyet askeriye mit msb gibi nerede ihtiyac varsa oraya kaydirilabilir.
7 9 Şikayet Et
123