dilekkk17 17 Kasım 2017 16:27
yerel yönetimler 2012 mezunuyum 6 senedir liyakat olan bir alım görmedim bu yönetmelikle aynı sistem devam edecek arkası olana her kapı açık kpss yerel yönetimler mezunları olarak mahalli idarelere kpss ile alım yapılmasını istiyoruz memur olmak isteyen otursun sınava çalışsın tarih bilmeyen anayasa bilmeyen kişilerin torpil ile senelerdir doydukları yeter artık haksızlık büyük...
0 0 Şikayet Et
Koçakere 16 Kasım 2017 11:03
Lise mezunuyum 82.41 zabıta gelir inşallah
0 0 Şikayet Et
Serdar Tercan 15 Kasım 2017 10:05
Arkadaslar belediyelerde yeni personel alimi taseron sitemi memur alimi cok az yapiliyor. Kisa örn...benim kendi belediyemde zabita biriminde 350 personel kadrosu var ama fiili olarak calisan 40 zabita memur ( yarisi emekliligi hak etmis) 5 kamu iscisi ( yrd personel) 150 taseron personel var.... Kotü anlamda yazmiyorum belediyelerin personel alimi hergun artarak taseron alimi sekilinde devam ediyor... Ayrica daha once 2015 yilinda aciklanan 700 bin olan taseron personel sayisi 2017 de 950 binden bahsediliyor yeni personel sistemi yavas yavas degisiyor....
0 0 Şikayet Et
benlan 14 Kasım 2017 22:29
Bu yönetmelikler gizlene saklana arkadan hançerleyen sözde insan, hain fetülle çi teröristlerin hoşuna gitmemiştir çünkü işine gelmeyecektir. şimdiye kadar o teröristlerden olmayanları bırakın formalite sınavına almayı, aday olmalarına bile fırsat vermezlerdi bu nedenle en az son on yılda alınan itfaiyeci VE zabıtaların geçmişleri irdelenmelidir.
0 3 Şikayet Et
Cumalialp 14 Kasım 2017 18:19
3185 nitelik kodlu yerel yönetimler mahalli idareler ve mahalli idareler ( zabita ) bölümünü okuyan insanlara liyakat sistemi esas alınarak öncelik verilmelidir.
3 5 Şikayet Et
Hector1635 14 Kasım 2017 16:56
Belediyeler artik askeri personeli almamak için uğraşıyor. Gelip başvurduğunda 7 yıl deyip kestirip atiyo. Eskidendi o isler
1 1 Şikayet Et
pisman71 14 Kasım 2017 16:40
Aynen haklısın abi bu girenler KPSS ile girdi zaten senin belediye almıyor başka belediye alıyor çevremde örnekleri var kimseye umut vermiyor yada yalan söylemiyorum Aliye 7 yıl Veli'ye 2 yıl çalışıyorsan iyi bilirsin bu işleri hayırlı günler.
1 1 Şikayet Et
Hector1635 14 Kasım 2017 16:19
Ben 5 yıldır çalışıyorum zaten. Belediye almiyo kardesim ben kendi belediyemden biliyorum. Teskilat sana da bos laf kalabalığı yapmayi öğretmiş. Zaten bu astsubay uzman cavuslarin hepsinde var cok bilmis gibi konusmak. Icraat 0. Almiyo yazi falan hikaye
4 7 Şikayet Et
Yerelci1988 14 Kasım 2017 15:01
önlisans yerel yonetımler bolumune merkezı atamada kadto "0"memurlarnettttt duyyyyyy sesımızııı....yapılan adaletsızlıgı duuuyy.artıkkk yeterrr.yuzlerce beledıye varkenn "0"kadrı.ve tek calısma alanımız kamu.kamuda calismak icin yetistirildik ve kadro "0"......duyuun sedımızı memurlarnet
3 7 Şikayet Et
pisman71 14 Kasım 2017 14:36
hector kardeş ben kimseyi yanlış yönlendirmiyorum, belediyenin personel işi açıktan atama yaparken içişleri bakanlıgı ile oluyor, yine diyorum Uzmanlar sosyal dayanışma derneği bu görüş yazısını almak için 18 ay uğraştı, 10na yakın mahkeme kararı önce Mahalli idareler genel müdürlüğüne sorulup olumlu cvp alındı, ardından içişleri bakanlığına ''Bakanlık'' adına sorulan 10 subat öncesi atanabilirmi diye yazı yazıldı, Hukuk muşavirliği kararın doğru oldgunu bildirdi ve Mahalli idareler genel müdürlüğü gelen yazıyı gönderdi olumlu karar çıktı belediyelerin bundan haberi var görüş soran belediyeler atama yaptı Zaten mağdur olan kişilerde bu yazı var yazının sayı:36155494-043.02-E.13941 ama maalesef 10 subat 2016 sonrasına yapacak birşey yok uzman erbaşlarla ilgili bir sıkıntın var galiba inşallah sende atanırsın dua et :)
Pişman kardeş onunla ılgili bir kanun yok. Kanunda su tarihten önce ıstifa edenleri kapsamaz demiyo. Bir cok belediye 2016 dan once yada sonra 7 yil şartı arıyor. Yanlış yönlendirme insanlari umut verme bos yere
Hector1635, 4 gün önce
1 3 Şikayet Et
1234