betulergun 09 Şubat 2008 23:07

yeni aklınız başınıza geldi bu kadar insanı mağdur ettikten sonra yazıklar olsun

0 0 Şikayet Et
ilyas karanfil 09 Şubat 2008 21:39

ben elektrik teknik öğretmeniyim.Bir ülke sanayisinin ara elemanlarını yetiştiren meslek liseleridir.Acaba bu başkan hiçmi sanayiye uğramıyor,terziye gitmiyor,kuaföre gitmiyor.ayakkabı almıyor.Meslek liseleri olmasa bu kalifiye elemanlar nasıl yetişecek.Avrupa ülkeleri mesleki eğitime önem verirken neden bizde tali bie eğitim sistemi gibi gösterilmeğe çalışıyor.Yorum okurlarımıza aittir

0 0 Şikayet Et
meryy 09 Şubat 2008 21:07

Ülkemizde yıllardır süre gelen bu meslek lisesi problemlerinden bir meslek liseli olarak artık kurtulmak istiyorum.

Bu konuda yetkili olan kişilerin her fırsatta söylediği bir şey var meslek liselerinin önünü açmalıyız, artık mesleki eğitime önem vermeliyiz; fakat bu hiçte söyledikleri gibi olmuyor söyledikleri sürekli laf olarak kalmakta ve görülmekteki bu konuda hiç bir şey iyiye gitmiyor aksine her geçen gün daha da kötüye gitmekte.

Bizim ülkemizde meslek liselerine bu şekilde yaklaşımlar olduğu müddetçe bence hiç bir şey iyileşmez.Neden meslek liseleri tembel öğrencilerin okuyabileceği bir yermiş gibi görülüyor?Şu anda meslek lisesine giden bir çok öğrencimiz o alanda daha iyi oladuğu için değil yaşıtlarına göre tembel oldukları düşünüldüğü için meslek liselerine gönderilmekte. Oysaki bizim insanımız hala şunun farkında değil tamam belki kültür dersi olarak daha az alıyorlar ama bir insanın meslek lisesinde okuması için hem kafasının çalışması gerekli hem de el becerisinin...Neden hala ülkemizde meslek liseleri tembeller yuvası olarak algılanıyor?Kim artık buna dur diyecek?Sizce gerçekten meslek liselerinin kaldırılması bu ve bunun gibi bir çok mesleki eğitim sorununun çözümü olabilir mi?

Kısacası ben artık bir mesleki eğitim mezunu olarak bu konulardan çok sıkıldım meslek lisesi mezunları mesleki eğitim mezunları ne zaman ikinci sınıf insan muamelesi görmekten kurtulacak ya da gerçekten kurtuşabilecek mi?

0 0 Şikayet Et
sarpedon 09 Şubat 2008 20:46

İHL ler kapatılmalı ve katsayı sorunuda kendiliğinden çözülecektir. Önce İHL ler kapatılmalı.

0 0 Şikayet Et
solizal 09 Şubat 2008 19:15

Kapatın.. hiç yapalım diyen yok. sorun mu var? Sat, kapat, özelleştir. Çözüm bunlarda aranıyor.

İrfan Erdoğan'a ne söylesem boş.

0 0 Şikayet Et
yeşil çimen 09 Şubat 2008 18:56

talim terbiye kurulu istenilen düzeyde çalışmıyor diye kapatalım demek doğrumudur. bu nasıl doğru değilse meslek liseleri kapatılsın demekte doğru değildir. önce katsayı adaletsizliğini giderin. daha sonra mesleki eğitim ile sanayi sektörünü eşgüdümlü çalıştırın. "şu okullar olmasa milli eğitimi ne güzel idare ederdim" mantığından vazgeçin. çözüm üretin

0 0 Şikayet Et
guzen81 09 Şubat 2008 18:53

bu memleketti yönetenler de bir gariplik var sanırım ne demek bu şimdi millet 60 meslek sahibi olmak içinmi ugraşsın ayıp ya memleket kimlerin elinde adam meslek lisesine karşıdır oturturlar oraya kapatalım vatandaş ne yaparsa yapsın kim nasıl çalışacak adam bulursa bulsum bunlarda saçmaladı iyice

0 0 Şikayet Et
dobracı2 09 Şubat 2008 16:24

sanayiye ihanetin, vatanı satmanın ibret belgesi bence...

Cahillere ülke ve makam emanet etmenin sonucu işte budur...

iml mezunu olmanın tek şart sayıldığı bir milli eğitimin varacağı son nokta işte BUDUR... Ancak cahil bir şahsiyet 2 yılda meslek sahibi eder bir insanı...

45 günlük eğitim enstitüsü mezunları ibret belgesidir bunun..

0 0 Şikayet Et
wapvole 09 Şubat 2008 15:55

bence yıllardır bir kambur halini almış ve kökten dinciler ve adını bile ağzına almayı haketmeyen sözümona atatürkçüler, laik bozuntuları arasında bir içmesele haline gelmiş olan meslek liselerinin en kısa zamanda çözüme kavuşması gerekiyor. kardeşim ben meslek lisesi elektrik bölümünü bitirmişsem elektrik mühendisliği bölümünü benden daha fazla hakeden olabilir mi? enazından meslek liselerine mühendislikleri kazandırsınlar! buda yeter. bakın kuzu kuzu nasıl sorun çözülüyor!

0 0 Şikayet Et
superhero 09 Şubat 2008 15:36

sayın egtr23 senin meslek liseli öğrencilerinin durumu adına bilmediğin bir şey var. bir kere elektrik veya herhangi meslek bölümü öğrencisi üniversiteye girerken yalnızca meslek öğretmenliğini tercih ederse ek puan alıyor ve maalesef mühendislik tercih edemiyor aksine önleri kapatılıyor.sorun burda.doktorluk isteyen doğru meslek lisesine gitmesin ama elektrik teknisyeni,teknikeri ve öğretmeni olabilmenin yanında mühendislik için önlerine konan katsayı engeli kaldırılsın.yani meslek liseleri kaldırılmasın.ve EYLEMTL gibi ben de bir meslek lisesi öğretmeniyim ve ben de beş yıldır atanamadım.neden mi bu meslek lisesine yapılan haksızlıklardan.

0 0 Şikayet Et
123