yörükevladı 26 Mayıs 2014 16:47
Benim başka bir kurumdan atama ile geldiğim kurum banka ile promosyon anlaşması yapmış ve promosyonlar hesaplara yatırılmış idi. Şimdi yeni üç yıllık başka bir protokol yapıldı. Önceki protokolden dolayı alacağınızı süresi içersinde istemiş olsaydınız size de öderdik diyor Banka, bende şimdi ödeyin dediğimde protokol süresi geçti o protokol geçersiz diyor Bu konuda aydınlatıcı bir cevap bulursam sevinirim.
8 3 Şikayet Et
denizaltici_34 14 Ağustos 2010 13:38

Ben astsubayım acaba bu banka promosyonlarından askerlerde yararlanabilecek mii bizde maaşlarımızı ihale sonucu anlaşılan bankalardan alıyoruz

0 1 Şikayet Et
emo26 28 Temmuz 2010 13:19

calıstıgım kuruma yenı tayınım cıktı fakat kurum banka ıle sozlesme yapalı yaklasık bır bucuk yıl olmus ve sozlesme uc yıllık benım promosyondan yararlanma hakkım varmı var ıse ne yapmam gerekıyor

3 24 Şikayet Et
tuncay4646 09 Mart 2010 22:51

slm ben banka promosyonu ve eğitime hazırlık ödeneği hakkınd asoracaktım ben 2008 subat ayında sözleşmeli öğretmen olarak atandım. ne hazırlık ödeneği ne de banka promosyonu aldım bizden önce bankayla anlaşma imzalanmış promosyon vermedıler ben 5 yıl promosyon suresının gecmesını mı bekleyecem bır de sözleşmelı atandıgımız ıcın ve subat ataması olduğumuzdan eğitim ödenegı de alamadım mıllı egıtım mudurlüğü subattta sözleşmelı olarak atandığımızdan egıtım ödenegı alamzsınız dedı ama benle atanan aynı okuldakı kadrolular ödenek aldı ne yapacaz bilgılendırmenızı rıca ederım saygılarr

0 0 Şikayet Et
malimar 01 Mart 2010 11:48

savaş bey benzer durumda ben karşılaştım ve askerde iken anlaşma yapılmış ve bana promosyon parası verilmemişti dava açarak parayı aldım isterseniz dava örneğini gönderebilirim

0 0 Şikayet Et
erken emekli 29 Aralık 2009 10:50

emekli maaşı ile geçinmeyi çalışan milyonlarca insanlardan biriyim;bizler sayı olarak çok olsakda hiçbir ses getiremiyoruz,maaş aldığımız bankalarda promosyon değil işlerimizin biran önce yapıla bilmesi için kolaylık dahi sağlandığını görmüyorum.bunedenle biz emekliler neden birlik beraberlik içersinde bir çatı oluşturup sesimizi duyurmaya çalışmayalım.her evde emekliye rastlanıyor ama iletişim kopukluğu olduğundan sorunlarımızı emekliler olarak duyuramıyoruz bu konuda görüş ve fikirler almak istiyorum.önerilerinizi paylaşmak ister sağlık ve mutluluklar umutla beklenen nice yıllara hoşçakalın.

0 0 Şikayet Et
musa tamgacı 04 Mayıs 2009 21:42

benim çalıştığım kurum tayinim çıkmadan önce antlaşma yapmış antlaşma 2011 yılına kadar sürüyor ancak milli eğitim müdürlüğü il genelinde nisan 2009 da halkbankası ile anlaştı ancak bizim antlaşmamız devam ettigi için biz yararlanamadık promosyonu almamız müm kün mü yoksa antlaşma süresinin bitmesini beklememiz mi gerekir

0 1 Şikayet Et
savaskaantan 05 Şubat 2009 10:17

ben yeni atandığım kuruma gittiğimde bankayla 2007 de 3 yıllığına anlaşma yapılmıştı ve herkes promosyonunu önceden almıştı. ben ise 2008 aralıkta işe başladım yeni analaşma 2010 yapılacak.anlaşmadan sonra geldiğim için benim nasıl bir yol izlemem gerekir.promosyonu almam için 2010 u beklemem mi gerekiyor,bu tür durumlara karşıda acaba düzenleme yapılmış mı?

0 0 Şikayet Et
Kübra-Sema 13 Ocak 2009 15:15

Merabalar

Banka Promosyonu ile ilgili bi sorum olacakatı

ben kamuda görevli memurum daha önce çalıstığım kurumda banka promosyonu aldım 3 yıllığına yapmıslardı.bazı sebeplerden dolayı kurum değistirdim ve burdada yıl bazında alınıyorms banka promosyonu ve benim eldiğim ay alınmıs.hesap numaramı değistirmedim.ve bankayla görüsküğümde alamayacağımı burdaki banka da alamıcağımı sölüyor ben banka pomosyonunu nazıl alabileceğim merak ediyorm simdiden tsk ederim. ii günler.

1 0 Şikayet Et
azram 08 Ocak 2009 14:03

ben sözleşmeli devlet memuruyum.Daha önce hastanede promosyon alacakken hastane promosyonların tamamına el koydu.şimdi ise sağlık ocağındayım inşallah bu sefer promosyon parası almak kısmet olur bize.

0 0 Şikayet Et
123