vol-d 27 Temmuz 2019 11:58
Bir üniversiteye tekniker olarak 10 ay önce atandım. Şu anda aday memurum. Amirim bulunduğumuz binanın nöbetleşe temizliği için oluşturduğu listeye beni de ekledi. Listede memur kadrosunda olan tek kişi bendim ve buna itiraz edince amirimle tartışma çıktı. 657 sayılı kanuna göre amirimin bana temizlik işi yaptırmaya hakkı var mı? Buna hakkı olup olmadığına 657 sayılı kanunun hangi maddesine göre karar veriliyor?
0 0 Şikayet Et
PİNÇ 01 Aralık 2018 14:33
memurların aylık çalışma saati 160 saattir siz 144 saat çalışıp birde şikayet ediyorsanız belkide istifa etmeyi düşünmelisiniz
ünive3rsite hastanesinde 657 ye tabi bilgisayar işletmeni kadrosundayım. gece idare amiri olarak çalışıyorum. 144 saat aylık çalışma saatim. 17.00 dan sabah kadar gece çalışıyorum. gündüz çalışma ile gece çalışması nasıl hesaplanıyor?. memurların resmi izinli oldukları günler ( kurban-ramazan-resmi tatiller) hepsinde çalışıyorum ve saatimden düşülmüyor. mesai ücreti almıyorum. hiç izinde verilmiyor?
azrailazrail, 1 yıl önce
5 6 Şikayet Et
azrailazrail 11 Ağustos 2018 11:00
ünive3rsite hastanesinde 657 ye tabi bilgisayar işletmeni kadrosundayım. gece idare amiri olarak çalışıyorum. 144 saat aylık çalışma saatim. 17.00 dan sabah kadar gece çalışıyorum. gündüz çalışma ile gece çalışması nasıl hesaplanıyor?. memurların resmi izinli oldukları günler ( kurban-ramazan-resmi tatiller) hepsinde çalışıyorum ve saatimden düşülmüyor. mesai ücreti almıyorum. hiç izinde verilmiyor?
4 27 Şikayet Et
Meraali 14 Haziran 2018 11:46
merkezi kadrolu alımlar yapılmadığı için sözleşmeli alımlara müracaat ediyoruz ve hiçbir özlük hakkımız yok :(kadrolu devlet memurları alımların yapılmasını istiyoruz ama ne yazıkkı artık kadrolu devlet memurları bitti.
3 27 Şikayet Et
ulutaş27 10 Haziran 2018 17:53
üniversite hastanesinde kadrolu olarak çalışıyorum eşim sözleşmeli öğretmen olarak çalıştığı il de üniversite hastanesi olmadığı için sağlık bankalığına geçiş yapmam gerekiyor bu konu hakkında bilgisi olan ve geçebilen var mı?
2 6 Şikayet Et
ulutaş27 10 Haziran 2018 17:44
üniversite hastanesinde kadrolu hemşire olarak çalışıyorum eşim sözleşmeli öğretmen olarak çalıştığı il de üniversite hastanesi olmadığı için sağlık bankalığına geçiş yapmam gerekiyor bu konu hakkında bilgisi olan ve geçebilen var mı?
5 3 Şikayet Et
aliihsan32 09 Haziran 2018 10:35
dün gece AKP sahur çadırı yapmıştı bizim mahallemizde bende teravihten sonra çıktım bakıyım dedim. Şuan ki TBMM bütçe komisyon başkanı mv sürayya sadi bilgiç vardi. çıkışta halk sorular sordu istekler istedi mesela liseli polis emeklisine 3600 ek gösterge gibi bunlardan biri de şehir hastanelerine geçişte personelde atılan 25 tane kişiden 3 kişi vardi. o ara 4c lilerle ilgili bir konuşma geçti en son olarak da 657 nin yanliş bir rejimle kurulduğunu, haksizliklar icerdiğini ve 24 hazirandan sonra değiştirileceğini kendi ağzından söyledi. yemin ederim. artık nasıl olur bilmem ama hayırlı olsun. Zaten etrafımda gördüğüm çoğu işltme sahibi de aynı düşünceye sahip. kararı siz verin ey memurlar.
5 4 Şikayet Et
erkansng 23 Mayıs 2018 10:13
merhaba arkadaslar ben atanalı 1yıl 2 ay oldu esım fabrıka ıscısı onun calıstıgı sehıre tayınımı ısteyebılırmıyım
7 9 Şikayet Et
N.MERCAN 03 Mayıs 2018 10:19
Kamuda çalışan yardımcı hizmetli kadrosunu ne zaman kaldırılacak Bilindiği gibi 2005 yılında memur sendikaları ile hükumet arasında imzalanan Toplu Görüşme Mutabakat Metninde; "Yardımcı Hizmetler Sınıfında çalışanların öğrenim durumlarına göre bir defaya mahsus olmak üzere sınavsız atanmalarının sağlanması" için çalışma yapılacağı kararı yer almıştır." .
3 27 Şikayet Et
recep demirci 29 Mart 2018 15:17
Engelli olarak çalışan ve emekli olup tazminatını alıp aynı işyerinde tekrar çalışabilirmi maaş ne kadar olur çalışırsa
16 0 Şikayet Et
1234567891011»