tesnim 12 Haziran 2009 20:04

sayın kumsal81

öncelikle bakanlıktan e- bilgi edinmeden bu konuda kanuni hakkın kime ait olduğuna dair bilgi talep edebilirin bu cevaba ve isteğine binaen dilekçeyle başvura bilirsin her olmaması durumunda eğr sendikan varsa sendikanın huku birosundan dava açılması ,için yardım isteyebilkirsin davayı kazanacağın için hemen kabul edeceklerdir.yukardaki haberin içindeki dava sonuçları talabine ve davana resmi delil teşkil etmeye yetecektir bu işi yazın yaparsan mahalle baskısı da az olur dilekçeni ver izne iki gün sonra ayrıl ama mutlaka yakından takip et uslubumuzu bozmadıkça biz hakkımızı alabiliriz başarılar...

0 0 Şikayet Et
kumsal81 12 Haziran 2009 12:29

tesnim hocam sana kesinlikle katılıyorum kimsenin hakkında gözüm yok sadece hakkım olanı istiyorum.ama ben şundan eminim ilçe mem bana bu konuda hiç yardımcı olmayacak diğerinin değişmemesi için elinden geleni yapacak ve sanırım bizimde sonumuz mahkeme olacak.burası küçük bir ilçe bu insanlarla hep dipdibe olacağım ben isterdimki hakkım olan kendilinden olsun ama olmuyor madem uğraşıcazz.

0 0 Şikayet Et
Ali COŞKUNER 12 Haziran 2009 08:59

Yanlış yapanlar kasten görevi kötüye kullanmaktalar. Bir Devlet memuru olduğunu unutarak başka bir yerlere bağlılık göstermek Anayasal suçtur. Gereği için Cumhuriyet Başsavcılıklarına baş vurmak gerektiği kanaatindeyim.

Çünkü; memurlar, Devletin itibarı ve kamu idaresine duyulan güveni korumak zorundadır. Bunu yapmayanlar Devlete ihanet etmiş sayılırlar. Yasa ve yönteme uymak devlet işleyişinin selameti ve hukuka uygunluğu açısından zorunludur. Her kamu görevlisi kendi görevi ile ilgili mevzuatı bilmek ve uygulamakla yükümlüdür. Bu yükümlülüğün yerine getirilmemesi devlet işleyişine egemen olması gereken disiplini ve güveni yok eder. Zamanla devlet hayatında hukuki, iktisadi ve sosyal çöküntü meydana gelir.

0 0 Şikayet Et
ceyhann nehri 11 Haziran 2009 22:53

yahu emekliiğimiz geldi idareci olamadık

0 0 Şikayet Et
tesnim 11 Haziran 2009 19:48

sayın kumsal81

seninle aynı durumdayızın ve bizimle aynı durumda olan bir çokları dilekçeyle başvurup müdür vekilliğini aldılar.bazıların ilçe mem leri atananın müdür v. hakkı olduğunu ifade ettiler.unutma bu bizim hakkımız bendeki durum biraz farklı ben arkadaşım olduğu için henüz istemedim-her an isteyebilirim- ama isteğimiz tamamen kanuni ve ahlakidir bizim kimsenin hakkında gözümüz olmadığı gibi hakkımızı başkalarına yedirecek kadar aciz duruşumuzda olmamalı...

0 0 Şikayet Et
kumsal81 11 Haziran 2009 10:49

istekli kimse olmadığı durumlarda başka okuldan görevlendirme yapılması normal geliyor bana ama arkadaşlar bide şunu düşünün. ben okulumda kadrolu müdür yardımcısıyım ve geçmişte 4 senelik müdür vekilliğim var bu okula atanmadan önce müdür vekiliydim zaten. ve şu andada müdür vekilliği görevini istiyorum.ama bizim okula kadrosu başka bir yerde olan bir öğretmeni kurucu müdür olarak vermişler.ben atanınca değişmesi gerekirdi normal olarak.hem kadrosu başka bir okulda hemde öğretmen...öğretmen,müdür yardımcısının amiri oldu şimdi bu durum hiyerarşiye uygun mu sizce.bir işim olduğunda ondan izin alıyorum.bundan gocunmuyorum görevlendirmişler müdür makamında o oturduğu için alıyorum ama idareciliğin i sinden anlamayan yeteneksizin teki.hakkımı arasaydım nolcaktı hiç bişey çünkü ilçe mem le kanka olmuşlar.bireysel hak aramalarla çözülecek bişey değil yani benim durumumda olan bi sürü insan var bizim ilçede dahi.bu duruma kökten çözüm bulmak lazım.ama öyle 'yapmayın' deyip bi daha hiç denetlememekle olmaz üzerinde durulması gereken bir konu.

0 0 Şikayet Et
ceyhann nehri 11 Haziran 2009 01:59

çook merak ediyoruz Maraş meb ne zaman 2005 lileri atayacak

0 0 Şikayet Et
mkazancı 10 Haziran 2009 22:08

Trabzon'da müdür yardımcılığı atamaları için duyuru yapıldı. Ancak yalnızca 2005 sınavını kazananların müracatları alınmasını öngören yazı yayımlandı... merak ediyorum başka illerdede yalnızca 2005 sınavını kazananların mı müracatları alınıyor... Bakanlığın genelgesinde sınavı kazananlardan bahsediyor 2005 veya 2006 sınavını kazananlar diye bir ibare geçmiyor... Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar veya memurlarnet yöneticileri, bizleri aydınlatabilir misiniz?

0 0 Şikayet Et
ardaberk_27 10 Haziran 2009 13:00

okul içinden kimse istekli değilse bu durumda ne olacak. müdür vekilinin tayini çıktı ve bizim okulda kimse mdüdür vekili olmak istemiyor. müdür yardımcımızda yoktu zaten. bu durumda ne olur bilen varmı. zorla bir öğretmeni müdür olacaksın diye dayatma yapılabilinirmi. eğer böyle birşey olursa ne yapabiliriz. bilgisi olan yazarsa sevinirim.

0 0 Şikayet Et
phyedu 10 Haziran 2009 11:39

yazık gunah değilmi hala atamaları gercekleştiremediler.bu nasıl bi kadrolşamadır.ek 2 yi goz gore gore adaletsiz hazırlayıp mahkeenin iptal etmesini istiyor boylece vakit kazanıyorlar.kurumlar öğretmenler öğrenciler diken üstünde atayın mudurleri başyardımcıları mud yrd cıları herkes işine baksın.bu kadar basit işleri kördüğüme cevirdiniz yazık

0 0 Şikayet Et
1234