koyun 06 Temmuz 2009 17:05

Kul hakkı bir inanan için en önemli haktır. Bunlar müslüman falan değil . Kimi kandırıyorlar. Ben Hakkımı hiç bir zaman helal etmiyorum . Öbür dünyada elim iki yakasında olacak. Bir ilçe Milli Eğitim Müdürü herkeze eşit davranmalıdır. Pesonelinin Özlük hakkımı koruduğu sürece personelinden saygı görür. Adam kayırdığı sürece kimseden saygı görmez.

0 0 Şikayet Et
maun72 06 Temmuz 2009 16:05

peki ya bir sözleşmeli öğretmen vekaleten idarecilik yapamaz mı?

0 0 Şikayet Et
cimbom48 03 Temmuz 2009 11:51

hocam sana sormamışlar ben sormasalarda istiyorum diye dilekçe verdim gereksiz yazışma yapma diye cevap verdiler

0 0 Şikayet Et
dikab_06 02 Temmuz 2009 16:41

bizim okulun müdürü dışarı kadrodan kimse de bana sen vekaleten müdürlük yaparmısın diye sormadı.hani öncelik gönüllülerdeydi.bunların hepsi laf salatası.boşverin minareyi çalan kılıfını hazırlarmış.

0 0 Şikayet Et
dolunay99 02 Temmuz 2009 14:46

bu sorunları kökten çözecek olan yeni sınavlı ve yalakalığa torpile yer vermeyen adil bir yönetmelik olmalıdır ayrıca yıllardır mevcut idarecilerin en önemli sorunu olan iller arsı yer değişikliği sorunu çözülmelidir.görevlendirmelerin eğitimin içine nasıl şey ettğini hepimiz görmekteyiz yeteneksiz başarısız zavallı ön ayak yalamaktan dudakları buruşmuş yalakaların güzide okullarımızın başında idareci olması eğitimin en önemli sorunu ve kanayan yarasıdır.bizden olsun çamurdan olsun mantığının ve lağımının en bariz sonucudur bu durum.kesinlikle sınav yapılmalı hak eden idareci olmalı buna kimsenin itirazı olamaz yeterki bu yöneticilikler torpilli yalakların elinden kurtarılsın...

0 0 Şikayet Et
ogretmenler 02 Temmuz 2009 14:23

sayın öğretmenler .. hepimiz aynı işi yapıyoruz ama herkes kendini farklı görüyor. yok uzmanlık mış yok bilimsel çalışmaymış yok doktoraymış vs .. aynı işi yapıyorsan ayrıcalık beklemiyeceksin kardeşim. doktora yaptıysan öğretmenlikte işin ne git başka kademelerde çalış. sınav sınav ne varsa bu sınavda sınav la hiçi bir şey çözülmez bunu bilesiniz.. burakın başkalarını suçlamayı önce kendimizi düzeltelim. kaç öğretmen özlük haklarını biliyor kii????????? saygılarımla

0 0 Şikayet Et
seyitd 02 Temmuz 2009 11:22

sayın öğretmenller dışardan iaderci görevlendiri diye niye bukadar tepki gösteriyorsunuz

öğretmen olarak hep önce kendi çıkarınızı düşündüğünüz için iadrerci atamada ve diyer konularada milli eğitim bakanlığında ol duğu kadar haksızlık olmuyor

dışardan bakan atana bildiği halde aynı kurumda bir öğretmen bir arkadaşını yanındaki bir okulda iadreci olamsı kadar normal ne vardır

2yıllık öğretmeni şehir merkezine geçerliği güvenirliği olamyan sınavı kazandı diye müdür yardımcı atanıyor bu haksılığa hiç karşı çıkmıyorsunuz

şu anda meb yöneticiler genel müdürler dahail hiç bir öğertmen kökenli değilde müştaşar dahil buna niçin sesiniz çıkmıyor dışardan iadreci atnaması için bukadar direniyorsunuız sonunda aynı kurmun elamnı uzaydan gelmiyor

0 0 Şikayet Et
trable 02 Temmuz 2009 10:30

Yorumların çoğunda öğretmen arkadaşlarımız okul dışından birilerinin görevlendirme usuluyle okullarına müdür veya yardımcısı olarak tayin edildiklerini yazmışlar. Daha sonrada sendikaların ne işe yaradıklarını neden haklarını aramadıklarını yazmışlar.Önce siz kendi hakkınızı arayacaksınız arkadaşlar. Bunu yaparken de başka okullardan başınıza yönetici atayan okul müdürlerinize karşı cesur olacaksınız. Kurul toplantılarında söz alıp bu şikayetlerinizi tutanak altına alacaksınız. İmza sirküsü açıldığında evet ben bu okulun öğretmeniyim ve müdür yardımcısı kadrosuna atanmak istiyorum dediğinizde kralı gelse görevlendirme yapamaz. Yaparsa da mahkemede hakkınızı ararsınız.Unutmayın tünelin sonundaki ışığı görebilmenin tek yolu içinden geçmektir.

0 0 Şikayet Et
hakancan7 02 Temmuz 2009 08:51

hey.. onu bunu bırakın da bakın eğitim biyoloji mezunu olarak 10 senedir atama bekliyorum .öyle okullar var ki yüzde 80 -90 öğretmen kadrosu ziraat mezunu veteriner ev ekonomisi gazetecilik mezunu.. eğitim mezunlarına diyorsunuz ki kadrolar doldu sizi alamıyoruz ..kime sordunuz öğretmen kadrolarını alakasız bölüm mezunlarıyla doldururken ..zor sorcaz diye kpss sorularında ne yapacağınızı şaşıracağınıza bu kadar eğitim mezunu ne yapacak..elbette öğrenim kredi borcunuzu ödeyin icra getiririm demekten başka yapacak işleriniz olmalı ..ve devlet her eğitim mezununa iş vermek zorunda değil ..tabi ki değil ..neden peki istahdamı olmayan bu bölümde ısrarla eskilere ilave olarak yeni eğitim fakülteleri açıyorsunuz ..bence siz bu işi beceremiyorsunuz ..yapılanlar mantık dışı ve insafsızca..

0 0 Şikayet Et