Fatiih_ks 12 Temmuz 2010 09:30

g.i.h sınıfı memur'un yer değiştirmesi bu yönetmeliğe göre nasıl yapılacak...

0 0 Şikayet Et
afyonteknisyen 20 Ağustos 2009 19:12

arkadaşlar son alınan bilgilere göre(kaynak güvenilir)tarım bakanlığı eylül 2009 ayı içerisinde 1800 kişi veteriner ve mühendis atayacak.bakanlıkta hazırlıklar tamamlanmış 1 hafta içerisinde listeler yayınlanacak gözümüz aydın...

0 0 Şikayet Et
kuvars_s 19 Ağustos 2009 12:52

Mehdi Eker ziraat teknikerlerini ne zaman hatırlayacak acaba...biz sözleşmeliyede razıyız ama yıllardır hiç birşey yokkkkkkkkkkk..

0 0 Şikayet Et
maxsilla 19 Ağustos 2009 01:21

konuyla alakasız ama tarım gördüğüm heryere yazacam az kıymetli tarım bakanı duysun biz ziraat teknikerleri atama bekliyoruz bizlere iş ver iş haaaaaaa bu arada kpss'deki sayı kadar deyil biraz arttır sayın bakan biraz arttır...5 tane 10 taneyle alım yapacaksan hiç alma onu al yakınlarına ver belki onlar işsizdir onlar faydalansın ziraat teknikeri var bu ülkede ziraat teknikeri değerli bakan..........

0 0 Şikayet Et
isa akşit 14 Ağustos 2009 09:15

Çok karışık bir yönetmelik. Anlayabilene aşk olsun.

Sanki hizmet puanı hesabında formül eksik gibi. (A1+A2+A3)/1000 herzaman 1 in altında çıkar.

(A1+A2+A3) sütunlarını DPT nin sosyo ekonomik gelişmişlik sırası ile de çarpmak gerekir gibi geliyor bana, ama formülde bu gözükmüyor.Ne dersiniz. Puan hesabı yapabilecek babayiğit var mı? Memurlar.net editörlerinin yorumlarını bekliyorum bu konuda. Hatta örnek bir puan hesabı yapabilirlerse çok iyi olur. Tabi formül doğru ise.

0 0 Şikayet Et
isa akşit 13 Ağustos 2009 17:22

Yönetmelik Madde 23

(3) Bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (ç) bendinde yer alan hükümlere tabi olan personel hakkında karşılıklı yer değiştirme hükümleri uygulanmaz.

diyor,

ama 15. maddenin 1.fıkrası (ç) bendi yok. Ben yanılıyorum.

0 0 Şikayet Et
kibar_adam 13 Ağustos 2009 13:39

Bu yeni yönetmelikte GEÇİCİ MADDE 3 ? (1) ne anlama geliyor acaba. ben bu yıl olumlu karşılanan tayinlerin 2010 da gerçekleşeceğini anladım.

0 0 Şikayet Et
pamir pusat 13 Ağustos 2009 09:02

bir yıl önce sendika ve hükümet arasında mutabakat altına alınan 657-4/b li(tar-gel)personele tayin hakkı nerde tarım bakanlığı çalışanları...meb,sağlık bakanlığı ve diyanet işleri vs.gibi kurumlar 657-4/b liler için yönetmeliklerini yayınlayıp personellerine tayin yaptırdılar siz tarım bakanlığı çalışanları ne yapıyorsunuz orda acaba?...ne zaman çıkacak bu yönetmelik..bunların hesabını bir gün sorarız buna emin olun..

0 0 Şikayet Et