şeker80 07 Kasım 2009 23:53

lütfen eğitimden anlamayanlar yorum yapmasın.Ne gerek varmış öğretmene her yer öğretmen dolmuş lafa bak.bilmiyorsunuz bari susun.

0 0 Şikayet Et
foreseer 06 Kasım 2009 18:48

Arkadaşlar hepimiz şikayetlerimizde sonuna kadar haklıyız ama şuan yapmamız gereken asıl şey bakanlık açıkları resmi olarak duyurmadan hızlıca organize olup, bu atamada sadece ilk atanacakların tercih yapmasını sağlamamızdır!! Hepinizden ricam bu notuma destek olup ve mümkün olduğunca çok aday arkadaşa bu bilgiyi duyurmak.. Ben hepimiz adına birkaç gün içinde bir protesto yürüyüşü düzenleyip, bakanlığa çıkmamızı öneriyorum!! Binlerce insan her yıl olduğu gibi kasım atamasında sözleşmeli alımı bekliyordu ve açıkta bekleyen herkes kasım atamasına göre beklenti içine girdi.. 10.000 öğretmen alıyoruz deyip bunca insanın bir yılını daha mahvetmelerine izin vermeyelim!! Çünkü kasım ataması kadrolu olursa şubat ataması da kadrolu olacak demektir ve yine sözleşmelilerin şubatta atanma önceliği olacağı için olan bizim bir yılımıza olacaktır!!

Bu protesto yürüyüşünün kesinlikle işe yarayacağını ve basında akp hükümetinin yanlışlarını dile getirmekten çekinmeyen pek çok haber kanalında ses getireceğine inanıyorum. Benim önerdiğim tarih 10 Kasım 2009 Salı!!

Anıtkabiri ziyaret ettikten sonra hep birlikte Milli Eğitim Bakanlığına yürüyerek siyah çelenk bırakalım!!! Ve tüm basın organlarına gerekli açıklamayı yapalım!!! Kesinlikle etkili olacağına inanıyorum!!

Hepinizden destek bekliyorum!!

0 0 Şikayet Et
ososs 06 Kasım 2009 08:59

bu haftayı saçma sapan bi açıklama ile bitirdiniz. umarım haftaya gereken açıklamalar yapılır bizde rahatlarız artık.

0 0 Şikayet Et
hiram_06 05 Kasım 2009 22:52

neden kimse bu teknik eğitimcilerin sesine kulak vermiyor.ne zaman atamalaeımız olacak.....

0 0 Şikayet Et
-*21naz06*- 05 Kasım 2009 22:45

ne bitmek bilmez görüşmeymiş bi uzlaşılamadı....

0 0 Şikayet Et
mihrabullah 05 Kasım 2009 20:55

Her taraf öğretmen doldu.Öğretmen yerine birazda işçi memur alınsa.Nerde eski eğitim,şimdiki öğretmenler ekders ücretinden başka hiçbirşey düşünmüyorlar.

0 0 Şikayet Et
////GNL/// 05 Kasım 2009 20:17

saglık bakanlığı uyannnnnnn....

0 0 Şikayet Et
demeke 05 Kasım 2009 20:06

ben öğretmen alımını olacağını düşünüyorum. ama artık alımlarda azalan bir grafik olur diye düşünüyorum.

yalnız anlamlandıramadığım şey neden eğitim fakültelerine alınan onca öğrenciyi dahi istihdam edemezken fen edebiyatları ve açık öğretim fakültelerini de bu işin içine karıştırıyorlar

0 0 Şikayet Et
diniye 05 Kasım 2009 19:18

arkadaşlar, muhtemelen atama yapılmayacak, oyalanıyoruz diye dşünüyorum. gerçekten toplanıp sesimiz duyurmalıyız.

ya da en azından haber programlarını hep beraber arasakta bu konuda haber yapılmasını sağlasak???

0 0 Şikayet Et
semiha ayaz 05 Kasım 2009 16:37

14 eylülde ki atamalardan sonra okul öncesinde yapılan 10 binlik alımla bizler madur olmuştuk. bizler eşimizden ayrı 16 17 saat yol gelirken bizden daha düşük puan alanlar evlerinin dibindeler.umarım bu atamalarda kadrolu alımıyla bize yapılan haksızlık düzeltilir. sayın bakanım lütfen bizi duyun ve bişeler yapın

0 0 Şikayet Et
1234567891011