kanarasa 29 Kasım 2009 15:15

Tam bir vahşet..Adam öküz olursa olacağı bu insanlıktan nasibini almamış...

0 0 Şikayet Et
walking disaster 29 Kasım 2009 14:28

bunların amacı belli kurban kesmek değil kurban kesmediler. bu kurbanın ortaklarında hiç mi müslüman yoktu neden hiçbiri böyle kurban kesilmez diye karşı gelmedi kurbana eziyet edilmez diye.ramazan bayramına şeker bayramı diyenler kurban bayramındada ortaya çıktılar derinlerde yine aynı senaryo figüranlarıda yine aynı tipler.

0 0 Şikayet Et
serkanay_73 29 Kasım 2009 13:08

Boğa yerine aynı şekilde bu öküz oğlu öküzü bağlayıp kesmek lazım..!!

0 0 Şikayet Et
erdinç78 29 Kasım 2009 13:01

bu insan değil bence buraya daha kotu seyler yazardımnda siteye koymazlar ama o sahıs anladı ne diycemi

0 0 Şikayet Et
silami 29 Kasım 2009 13:01

ne gariptir ki bu tür insanların ölümü de böyle olur çünkü vicdan kavaramı gelişmemiş insanlar herzaman vicdansızlarla karşılaşır ve bu görüntüleri ilerki günlerde kendisi yaşar ayrıca ceza çok hafif ölenin insan olması mı gerekirdi sonuçta canlı .... ALLAH KAHRETSİN SENİ..........

0 0 Şikayet Et
buluthewal 29 Kasım 2009 12:37

allah aşkına böyle dindarlık mı olur bırkın allahınzı seveseniz. evet %99 u mülüman bir ükeyiz diyoruz ama nrde inanın çoğu çıkararı için sedeye gidyor vs.

yazık gerçekte yazık

0 0 Şikayet Et
neartanneazalan 29 Kasım 2009 12:23

kurban kesimleri kesinlikle kapalı alanlarda (mezbahalarda) yapılmalı ve çocuklar asla içeri alınmamalı, bu basına yansıyan bir haber ya yansımayanlar! hayvana böyle davranan insana ne yapar kim bilir?

0 0 Şikayet Et
malatyalı1944 29 Kasım 2009 12:15

Böylelerine idam cezası şart.O da olmazsa ağır ceza uygulanabilir. Utanmaz, rezil....

0 0 Şikayet Et