toprak-1 25 Haziran 2011 10:57

ben bu yazının linkini bulamıyorum bir türlü.dilekçe vereceğim ek olarak bu yazıyı eklemem gerekiyor.eğer link varsa gönderebilir misiniz?

0 0 Şikayet Et
turko1 17 Eylül 2010 09:10

onlar memur biz başka bişeyiz sağlık bakanı istifa etmesi lazım...

0 0 Şikayet Et
hacer07 01 Mart 2010 21:27

herkes meb için birşeyler yapıyor sağlık çalışanları sanki bu hayatta yok.. 4/B li olarak çalışan eğitimcilerin kadro hakkı var ise bizede bu hak tanınsın istiyoruz..hayata daha sıkı tutunalım...

0 0 Şikayet Et
muhammedbaydoğan 26 Şubat 2010 00:04

her zman burayı takip ediyorum ama hiçbir sözleşmli infaz koruma memuru arkadşlarım yazmıyo arkdaşlar :ben göreve başlayalı 4 ayı geçti çoğu belirsizlik var maaşlar olsun neden çok düşük maaş alıyoruz adalet tazminatından neden yararlanamıyoruz her kurumun 4b si ayrı mı altyapı oluşturulmadan mı sözleşmeli infaz koruma memuru alındı daha sayamadığım bir sürü soru gelin istişareyle birbirimizden fikir alışverişi yapalım mesela diyolarki biz rapor aldığımızda ücretsiz olarak yani günlük yevmiyemiz 40 sa 40 ı da kesilecek bu nasıl memurluk anlmak çok zor ilgili arkdaşlar yazsın

0 0 Şikayet Et
ogretmen011979 20 Şubat 2010 15:26

arkadaşlar sonunda buldum bu haberin kaynağını ,gerçekten böyle birşey varmış yalnız sanırım milli eğitim bakanlığı valiliklere göndermiş valilikler milli eğitimlere dağıtımını yapmadığı için biz milli eğitime gittiğimizde sonuç alamıyoruz gelmedi böyle bir yazı diyorlar.

işte haberin kaynağı olan link:

http://atama.meb.gov.tr/daireler/mevzuat/subeler/ozluk/intibak/genelge/genelge.htm

0 0 Şikayet Et
ibrahimayk 09 Şubat 2010 09:22

tabiiki zaten 4/B olarak bizler memur olarak çalışıyoruz.sadece sağlık yani sigorta olayı bakımından farklıyız. bir de 1 yıllık sözleşme yenileme süresi tabi.onun dışında hak ve yükümlülüklerde bir fark yoktur.

4/5 li olarak çalışılan yılların tamamı sayılır.ayrıca kamu kurumu dışında çalışılan sürelrinde 3/4 ü sayılmaktadır. bu bilinen birşeydir.

ayrıca ben avukatım mesela av.stajının süresinni tamamnı da aktarabilirsiniz. askerlik borçlanması o da var tabi.

yani var da var. yeter ki işi bilen hukukçulara kamu kurumları görüş sorsun.

0 0 Şikayet Et
typhoor 04 Şubat 2010 19:06

değerli editör bu haberin kaynağı nerden! milli eğitim müdürlüklerine soruyoruz böyle bi yazı gelmedi diyorlar. meb in mevzuat bölümünde arama yaptım böyle bi yazı yok 2008 tarihli bi yazı var. o yazıda da sözleşmeli statüde geçirilen süreler kademe veya derece olarak verilemez diyor.

0 0 Şikayet Et
ogretmen011979 01 Şubat 2010 15:45

22/12/2009 da illere meb tarafından yollanan yazı deniyor fakat il meblere sordugumuzda böle bir yazı yok diyorlar memurlar net yetkilileri bu haberin aslı nedir anlayamadık 1 aydır madem böle bir yazı var neden hala meblere gelmedi buna bir açıklık getirin.

0 0 Şikayet Et
redart_ 22 Ocak 2010 21:14

arkadaşlar bende bugün gittim il milli eğitime yok böyle bişey dediler 365 günü tamamlamamız gerekiyor. ben de eş durumundan tayin isteyecektim olmuyormuş :( 6 ay sözleşmeli çalıştım bunun için hizmet birleştirme dilekçemi de verdim bugün, ama umut yokk :((

0 0 Şikayet Et
neboss35 18 Ocak 2010 16:29

ben de van ın muradiye ilçe milli eğitiminden duydum. daha önce de belirttiğim üzere emin deilim elbette. hizmet süremiz eklenirse, otomatik olarak stajyerliğimizi kaldırmamız için milli eğitimden yazı gelcekmiş.

dolayısıyla eş durumu tayinine yetişebiliomuşuz.