rambo_76 18 Temmuz 2010 02:02

bak sm ali sen benim elimin altına dusseydin ben seni 24 saat o tuvletten cıkarmazdım tamammı bak orada bir arkadas demiş peki koçum askerlikte aynı yerde 12 kişi var 10 tuvalet var bir tuvalete yaklaşık 12 kişi dusuyor sen git tuvalete et ben geleyim rutbeli temizlesinmi ne yapayım kardesim sen orada vatni gorevini yaparkende kendi saglıgını koruyon cunku toplu yasıyon temzlik duzen olucak esas durusa gecmek zorunamı gitmiş mecbur gececek kanunu yolu bu askerliğin benimde ustum gelir bende gecerim ama senin kanından supelendim tamam daglarda senin yaptıgın o askerliğin kıralını komandolar yapıyor tamamı onlar tuvalette banyoda temizliyor akşama operasyonada gidiyor senin gibi deiller esas durusa gecmekten aciz deiller tamamı am unutma kanınddan supelendim o cocuklar esas durusa geciyor lisemezunu universite mezunu gecmesin ozaman asker bana komutanım cifte standart uyguluyon demezmi neden ona ole davranıyon demezmi tamamı git mamanı ye sut iç yat kanınıda bir ara degiştir

0 0 Şikayet Et
baha975 24 Nisan 2010 01:17

insanlar ancak bu kadar dar görüşlü olabilir beyfendi diyorki adam makine mühendisiymiş nasıl uzman çavuşun emrinde karakolda çalışırmış.nasıl tuvalet temizlermiş.kardeşim o tuvaleti pisleyen kim askerler değilmi ozaman siz sıçın rütbeli personel temizlesin ayrıca ordu ne yapsın makine mühendisini orası inşaat şirketimi.yüzlere mühendis gelir askere ama ordunun ihtiyacı bir kaç tanedir ve onu kullanır siz hiç tuvalet temizleyen kısa dönem doktor gördününzmü göremezsiniz çünkü doktor olarak ona ihtiyaç vardıır

0 0 Şikayet Et
s.m ali 24 Nisan 2010 00:10

askeryenin mantıksız işlerini yapmak için elbetteki asker lazım.Ben lise mezunuyum.Gittim sağlıkçı olarak görevimi askeri hastanede yaptım ama o kadar alakasız işler varki adam okumuş yüksek makina mühendisi kısa dönem çavuş olarak vermişler bir karakola bir uzman çavuşun önünde esas duruş.oğlum tuvaleti temizle oğlum bakkala git oğlum ha oğlum yazık değilmi bu insanlara bu adam bi uzmanın hamallığını yapmak içinmi okudu.değil bedelli askerlik komple kalkmalı sadece bir ay herkes alınmalı ama her türlü silah öğretilmeliki bir seferberlikte insanlar silahı bilsinler.18 ay askerlik yaptım kırıkkaleyle 5 adet atış yapmışım el insaf

0 0 Şikayet Et
e poyraz 24 Nisan 2010 00:07

Sy Başbakanımızdan bu bedelli işini halleder diye ümitleniyorduk;

Bırakın arkadaşlar çekememezliği.size böyle bir fırsat vermediler diye buralarda vatan millet sakarya nidaları atmayı bırakın.Önce birbirimizi sevmeyi milletimizi sevip saygı duymaya çalışalım çekememezlik yapmayalım.Bizler böyle bölündükçe ülkede anarşide fırlar başka haltlarda.Daha bizler birbirimizin iyiliğimizi istemiyoruzki düşmanlar istesin ama konuşunda herkes milliyetçi herkes vatan sever kesliyor icraatta ne var.Bu güne kadar bu ülke için ne yaptın bilim adamı olmak için yıllarınımı verdin(istisnalar hariç)Kuru gürültüden başka bişey yok.Güzel ülkemin güzel insanları önce içimizdeki fesatçılığı,çekememezliği bitirelim sonrasında ülkemz cennet olur cennet.

0 0 Şikayet Et
usher06 23 Nisan 2010 23:59

milletvekili diyarbakırlı ondan askeri övücü açıklama bekleyebilirmisiniz kesin akrabası yada oğlu yararlanacaktırki onun içn bu kdara peşine düşmüş editör sana sözüm öğlen yaptığım yorumda ne vardıki yasaklayıp yayınlamadınız yoksa yandaş olduğunuz vekile aynı bunları yazmam zorunuzamı gitti

0 0 Şikayet Et
mihrabullah 23 Nisan 2010 23:53

Satılacak başka kurum kalmadı,şimdi nerden para gelirin,hesapları yapılmaya başlandı.AKP nin sattıkları,Telekom,Tüpraş,Petkim,Demirçelik,Aleminyum,Tedaş, Tekel,Şeker fabrikaları,Santraller,ve yüzlerce yer.Ve binlerce Özelleştirme mağdurları.AKP ye oy vermiş biri olarak AKP nin hiçbirşeyine inanmıyorum.Onlar hep matamatiksel hesap yapıp AKP nerden, nasıl oy alırın, hesapları peşindeler.Bende bir özelleştirme mağduru olarak,AKP yi Allaha havale ediyorum.Çekme mazlumun ahını, çıkar aheste aheste.Ben nasıl 18 ay yaptıysam,zengin çocuğuda gidip askerliğini yapacak.Hep gariban çocuğumu askerde ölecek.Yok öyleşey.Wan minut.

0 0 Şikayet Et
Oğuz1864 23 Nisan 2010 23:52

bedelli ye tabiki karşı çıkmalıyız. ama bizim 65 bin gencimizin annesi onları subaylara hizmet etsin diye göndermemiştir herhalde.

0 0 Şikayet Et
lazanya61 23 Nisan 2010 23:43

ne yapacak kutsal vatani görev: paşalatın b...u temizliyorlar.

0 0 Şikayet Et
engin65 23 Nisan 2010 23:35

askerlik üstte hizmettir.başka da bişey değildir.onlar rahat etsin diye askerler hizmet ediyor,varlıkları bu yönde önemli..geride de garibanlar ölsün analar ağlasın ama komutanların rahatı bozulmasın ohhhhh ne ala memleket...biri şunlara bir dur desin artıkkkk

0 0 Şikayet Et
lilaslx 23 Nisan 2010 23:34

benimde bi sorum olacak. 550 milletvekili mecliste ne yapıyor. fikirleri, kararları vede oyları varmı. doğal sayılar gibi sadece sayılıp duruyolar, vekillik yapmayıp sadece rakam gibi davranıyorlar. sizede gerek yok.

0 0 Şikayet Et
1234567891011»