pdr8589 21 Mart 2011 10:05

bu sınavda görevliye ne kadar ücret ödeniyor ben görevi kabul etmedim. kaybım çok mu

0 0 Şikayet Et
salakolar 21 Mart 2011 08:41

ben okulun kalorifercisiyim beni görevlendirmediler fakulte sekreteri pazarın 6 sında gel kaloriferleri yak diyecek benim paramı kim verecek tabi pazarım maf olacak böyle görevlendirme olmaz aşiret devletinden kurtuladık

0 0 Şikayet Et
schopenhauer 20 Mart 2011 12:35

ösym kpss kopyacıları ne oldu. 120 ye sıfırcılar ne oldu kalem oynatmadan 30 da sıfır matematik yapanlar ne oldu. bu ülkede size dersinizi verecek bir kurum yok mu.illaha allaha mı havale etmeliyiz.

0 0 Şikayet Et
cüneyt78 20 Mart 2011 09:35

O_s__ym derhal görevlendirilenlerin liste ve mesleki kariyer bilgilerini yayınlamalı. şeffaf olmalı. neye göre görev verdiğini görmek istiyoruz."bir sene içinde, birine birkaç tane sınav görevi çıkıyor . diğerine ise hiç çıkmıyor." yakınmaları her zaman olmakta.burda da rant var mı ?yok mu ? görelim.neye göre sıralama yapılıyor..kısaca adam kayırma var mı yok mu.şeffaf bir şekilde görelim..böylece bu tartışma biter.

0 0 Şikayet Et
cografya 19 Mart 2011 19:12

hakkımızı helal etmiyoruz.bu nasl iştir stajyerliği yeni kalkmışa çıkarken kaç yıllık öğtermene çıkmıyor.kesinlikle bi standardaa bağlanmalı.

0 0 Şikayet Et
varanasi 19 Mart 2011 01:09

Sınav merkezine gelen misafir okulun müdürü, bu sınavda da yedek olcak mı? :DD

0 0 Şikayet Et
lanas52 18 Mart 2011 23:48

Evet.Görevlendirme sistemi bir açıldı,bi daha yok.Dün sabah çöktü.Bu bir...

görevlendirmeler tercihe göre yapılacak dendi,teee bilmem nerdeki okulu yazanlara bile görev çıkmadı.Bu iki...

Akademik kariyer diyenlere,üniversitede çalışan hizmetlilere görev çıktı,okullardaki 30 yıllık öğretmenlere yok,üç.....

Bu işin olumsuz yanları.Olumlu yanları kağıt üzerinde çok güzel.Tercihini yaparsın,ben şu şu okullara gitmek istemiyorum dersin,görev çıkar çıkmaz sen bilirsin,ama,12 yılldır her defasında görev çıkarken,şimdi ne oldu da birden 25-30 yıllık öğretmenler gözcü,3-5 yıllık memurlar(bakın öğretmen demiyorum)salon başkanı oldu??

Benim ilçemde geçen seneye kadar 10 okulda ygs sınavı yapılıyordu,bu sene 11 okul oldu ama,geçen yıl görev alanların,ilçe genelinde %10 u ancak görev alabildi.Ben dahi gözcüyüm.Okuldaki bilgisayar öğretmeni 2 yıllık öğretmen ve salon başkanı olarak görevlendirildi.

Kıssadan hisse.Siz öğretmensiniz,haddinizi bilin ve oturun oturduğunuz yerde.Öğretmen de kim oluyor.Benim adamım da para alsın.Sınav nasıl olsa yapılır,di mi ama:)))

0 0 Şikayet Et
objektif_x 18 Mart 2011 22:25

Bu nasıl görevlendirme şaşıyorum, kıdem desem değil..II.Görevlendirmelerde yapılsın bilgi edinme hakkımı kullanıp ÖSYM ye sınav görevlendirmelerini nasıl seçtiklerini saracağım.(1,5 yıllık öğr.görev var 10 yıllık öğr.görev yok)

0 0 Şikayet Et
scouty 18 Mart 2011 21:11

Erenşahım'a açıklama: maalesef akademik bir görevdir. ÖSYM kanunun 11. maddesinde belirtilir. Ve bir gün hiçbir öğretmen görev almazsa bile profesörler mecburen gelip o sınavı yapmakla yükümlüdür.

0 0 Şikayet Et
erenşahım 18 Mart 2011 20:15

Sınav yapmak akademik bir görev mi?Merak ettim.Koca koca akademisyenler kendi sınavlarını asistanlara yaptırırken ygs de görev talep etmeleri ilginç .Elini sallasan sınavlada akademisyenlere değecek.İşin garibi okulların hizmetliileri de görev alamamış.Bence MEB acilen ösym ile protokol yapmalı..OKullarımı kullanıyorsan formasyon almış öğretmenlerimin yüzde 80 nine görev vermelisin demelidir.Ösym de öğretmenlere karşı daha duyarlı olmalı.Okullarda üniverstedeki teknisyen ve düz memurlara kadar görev verildiği söyleniyor.İnşallah doğru değildir..Yoksa yazık edrsiniz bizim liseli gençlere..

0 0 Şikayet Et
1234