İsmail ALTIKULAÇ 13 Eylül 2011 17:11

merhaba. bende mağdur olan bir kamu personeliyim.bu genelgeye göre müracaat eden bir arkadaş oldumu?sonuç nasıl oldu?sadece merakımdan soruyorum.ben bu genelge insan hakları beyannamesi md:23 ve devlet memurları kanununa göre şikayette bulunacağım.daha önce bulunan arkadaşımız varmı?teşekkürler...

0 0 Şikayet Et
vscfhtad 23 Mart 2011 06:45

devlet dairesinde gazete okumak yasaktır ama bazı yöneticilerin işe gelirken kolunun altında bir tomar gazeteyle gelir devlet dairesinde televizyon seyretmek yasaktır ama her yöneticinin odasında televizyon vardır bu nasıl iştir kardeşim bu ayrıcalıkları kim tanıyor bu insanlara. ne yazık ki hiçbir yöneticiye saygı duymuyorum .liyakat denen değer nerede hakedilmişlik nerede kaybolmuş hepsi

biri bana ben şuranın müdürüyüm derse elimde olmadan hemen midem bulanıyor o kişinin hakkıyla değil onun bunun torpiliyle geldiğini düşünüyorum o sebeple saygı duymuyorum aslında ne değerli yöneticiler vardır ama istisnalar kaideyi bozmuyor ne yazık ki

eski devlet çalışanlarını bir dinleyin adam söze başlarken bir müdürümüz vardı diye başlarlar söze. anlatırken gözleri dolar ölmüşlerse rahmet okurlardı.nasıl değerli insanlarsa siz düşünün gerisini çünkü eskiden liyakat vardı hakeden vardı. allah herkezi arkasından anasıyla anılan değil anısıyla anılanlardan eylesin . ben onu anladım kötü çalışan yoktur kötü yönetici vardır.

0 0 Şikayet Et
DonQuichotte 21 Mart 2011 01:31

Mobbing şikayetinde bulunan çalışanın başının daha büyük derde girmeyeceğine dair bir güvence yok. Laf olsun torba dolsun diye yapılmış bir mevzuat.

0 0 Şikayet Et
meryemvildan 19 Mart 2011 23:55

meb te tanrıcılık oynayan okul müdürlerine,ilçe eğitim müdürlerine,şeflere mobbing cezaları ne olacak mesela okula her teftişe geldiğinde yemek ikram edilen müfettiş o okulun müdürü mobbing yapıyor deseler ceza verecek mi yoksa kendisine yedirilen lokmaların hatırına ses çıkarmayacak mı genelge çok güzel de uygulanabilir mi?

0 0 Şikayet Et
kübra ışık 19 Mart 2011 23:01

Sayın yetkililer mobbing kavramına karşı duruş sergileyen ve yasal çalışmalar yapılmasını sağlayan kuralların açıklanması beni çok sevindirdi. Bir mobbing mağduru olarak bu konunun ne kadar önemli olduğu biliyorum. Ailemin birliği için çok şeye dayandım ama sağlığımdan oldum, bunu yapanlardan hesap soramayacağım ama böyle kuralların konması zalimlerin fütursuz hareket etmesini bir nebze de olsa önleyecek ve daha fazla mağdur yaratılmasının önünde geçecektir. Saygılarımla.

0 0 Şikayet Et
atakan61 19 Mart 2011 22:03

meclisten ceza kanuna bununla ilgili madde eklenmediği sürece, mahkemenin eline kanun vermedikten sonra ben bunlara reklam kokan hareketler derim, ama yinede güzel bir gelişme.

0 0 Şikayet Et
tenus 19 Mart 2011 21:34

Farkındacı bir tutum takınmak bile bir adımdır. Başbakanı tebrik ediyorum.

0 0 Şikayet Et
Işıklan 19 Mart 2011 20:21

mobbing mi?

kısaca sözleşmeli personel desk herşey daha iyi ve kestirmeden anlaşılır.

baskının kralını görüyoruz.hak aramaksa suçun zirvesi sayılır.

alın size en güzel mobbing.

şube müdürü derki;4 b linin şözleşmesinin fesh edilmesi için 3 kez uyarı cezası alması yeterlidir.

ve müdürün odasına 3 kez kapıyı vurmadan girersen bu yeterlidir.

mobbing 'in hangi maddesi bu durumu açıklar?

M illetin

O lmadık

B erbat

B belalar

İ çine

G irmesi.........ziraat mühendisi ibrahim IŞIKLAN

0 0 Şikayet Et
biyologcell 19 Mart 2011 18:05

mobbing hafif kalır. birilerine güvenip önüne geleni tehdit edenlerin önüne geçin mobingiyle bilmem nesiyle ugraşmayın.

0 0 Şikayet Et
mmusaa 19 Mart 2011 17:32

Bu kapsama ordu da giriyor mu?. özellikle asteğmenler mobbing'in ağa babasıyla karşı karşıya..

0 0 Şikayet Et
12