hilalay 12 Nisan 2005 17:45
benim sormak istediğim birşey var. eğer mailime yazarsanız sevinirim. acaba cinsiyet ayırımının gerekçelendirilmesi bayan olan bir mühendis adayının lehine midir aleyhine mi. ben orman mühendisiyim ve sınavdan 79 puan aldım acaba orman bakanlığının bayan işletme şefi kabul etmeme gibi bir durumu olabilir mi. aydınlatırsanız çok sevinirim. yayınlarınızda başarılar dilerim.
0 0 Şikayet Et
kapln 12 Nisan 2005 15:57
herşey ayarlandığına göre artık bir atamalarmı kaldı yani.
0 0 Şikayet Et
egeliefe 11 Nisan 2005 20:08
peki benim bir sorum var yerleştirme anında askerde olanlar ne yapacak az da olsa bu sorunu yasa yanlar vardır.
0 0 Şikayet Et
lamazy 11 Nisan 2005 16:32
askerlik problemi yeni düzenlemeyle ortadan kalkıyormu sözleşmeli personel atamalarında askerde olmak atanmayı ve göreve başlamayı engellermi bilgisi olan var ise lütfen açıklasın
0 0 Şikayet Et
fatihgoktas 11 Nisan 2005 14:05
KPSS yerleştirmelerine yedek atam yahut ek yerleştirmelerde taban puan uygulmasın abir çözüm varmı. Bir kısım arkadaşlar gitmeyecekleri yerlere başvuru yaparak gerçektern memur olmayı göze alan ve Türkiyemizin her yarende görev yapacak arkadaşlara engel oluyorlar. Taban puan uygulaması ile zaten ağır akasak giden kamu işleri de yavaşlıyor yada yürümüyor.
0 0 Şikayet Et
yücel@ 11 Nisan 2005 13:13
ben anayasanın personel dairesi başkanlığı tarafından(madde 70 her Türk kamu hizmetlerinden yararlanır)maddesini yııllardır neden uygulamadığını anlamayadım.yeni mi anayasaya bu madde girdi? cinsiyet farkının kaldırılması 2005'e nasip oldu...peki biz erkekler 2-3 yılımızı askerlikte kaybederken tüm sınavlara bayanlar girerken anayasa ihlali olmuyor mu?ayrıca ben 36 yaşındayım ,üniversite mezunuyum,yaşım yüzünden yerleşemiyorum(100 alsan dahi boş)annayasaya uyuyor mu ?65 yaşında emekli ediyor ama 36 yaşında insan memur olamıyor...yeri geliyor ilkokul mezununu 40 yaşında memur yapıyorlar bu nasıl adalet hadi polis olmak için yaş önemli mühendis,veteriner,...v.s bunlar için neden engel olunuyor?
0 0 Şikayet Et
scallwy_m 11 Nisan 2005 11:56
arkadaşlar heralde yazıyı okumadan yorum yapmışlar. askerlik herkesin yapanında yapmayının da lehine çözülmüş görünüyor.
0 0 Şikayet Et
scallwy_m 11 Nisan 2005 11:56
arkadaşlar heralde yazıyı okumadan yorum yapmışlar. askerlik herkesin yapanında yapmayının da lehine çözülmüş görünüyor.
0 0 Şikayet Et
ay_ses 11 Nisan 2005 11:32
2001 yılı mezunu zıraat mühendisi yeğenim 76 puanla hala bir yere giremedi,en önemli nedende ingilizce bilmiyor olması ,madem ingilizce bu kadar önemli neden üniversitelerde öğretmiyorsunuz öğrenciler zor şartlarda okuyorlar ingilizce öğrenmek için kurs parasını nerden bulacaklar.Mezun olduktan sonrası daha kötü çünkü artık öğrenci değiller babadan harçlık almaya utanıyorlar kurs parası nasıl istesin***şunu merak ettim KPPS B Sınavı yapılacakmı ,ingilizce şartı varmı,puan ortalaması kaç olacak, anlaşılır açıklamalar yapılsın.Biz bulmaca çözer gibi ne dediklerini anlamaya çalışırken sınav sonuçları açıklanmış oluyor.
0 0 Şikayet Et
beyazhalil 11 Nisan 2005 09:41
ben bu askerlik şartını anlamadım yani askerliğini yapmamış olanlar memurluğa giremeyeceklermi ayrıca böyle birşey varsa şayet bunu yerleştirmede değil sınava girerken belirtilmesi lazım aksi halde bu işi çözmek yine yargıya kalır
0 0 Şikayet Et
12