qwer2733 30 Haziran 2011 10:37

İliçi atamalarda geçici görevlendirme yapanları kıyımdan geçiren meb, nedense sözleşmeliler için (ki sözleşmeli atanmaları büyük bir haksızlıktı) her tarafa kırmızı halı seriyor.Ne oldu anlayamadık? birilerini mağdur ederken ,birilerine bu kadar ilgi?Meb nereye gidiyor?Kişilere özel yönetmelik mi çıkarılıyor,Bir kararda durulsun da herkes ona göre hesabını yapsın.

0 0 Şikayet Et
vebstr 24 Haziran 2011 15:28

ben 01/06/2011 tarihinde atandım 1.6 yıldır çalışıyorum tayin isteyebilir miyim bilmiyorum eğer tayin hakkı varsa bulunduğum yerde kadroya geçeyim hemen

lütfen bir cevap verirseniz yada bilgi alabileceğim bir tel yazarsanız çok sevinirim

0 0 Şikayet Et
mdemiröz 24 Haziran 2011 14:06

lanet olsun yine insanları kandırdılar.. hani 1 yıl çalışanlar il dışına tayin isteyecekti.. şimdide aynı ilde 3 sene çalışman gerekiyor diyorlar.tayin tercihi yapamıyoruz. sözde il müdürlüklerine yazı gelmiş bu şekilde olması için.. gece gündüz araştırdık inceledik okulları..sırf tayin hakkı var diye 1 haziranda atandığımız halde gitmedik.yerimizde kaldık... allah kahretsin sizi... sizin gibi boş, basiretsiz, sorumsuz bir kurum ve yönetici daha görmedik...

0 0 Şikayet Et
oz46 23 Haziran 2011 21:18

eski sözleşmeli arkadaşlara hayırlı olsun en az 1 yıl çalışıpta nakil hakkı kazanmak her babayiğidin hakkı değildir.darısı 8-10 yıldır benim gibi il dışı atanamayan kadrolu sınıf öğretmenlerine.

0 0 Şikayet Et
asya0614 23 Haziran 2011 17:18

ben başvuru yaptım 2 yıllık görev sürem var durum belirtilen yere 3.16 kanuna göre olan kısmı ssectim ama ilçede onaylamadı durumuma uygun degilmiş.yarında son c bölgesindeyim.meb acıklaması d-e bölglerindekiler bavru yapıyormuş.bu konuda bişey bilen yada benle aynı durumda olan varmı

0 0 Şikayet Et
baharcelik 23 Haziran 2011 01:05

Sunaz06 hocam;

Eğer doğudaysanız çok kişi bilmiyor henüz, ki ben öyleyim.İstanbul il milli eğitime sordum öyle öğrenebildim.Başvurunuzu onaylamayanlara resmi yazıyı okutun, 632 ile atanan, 06.05.2010 tarihinden önce başlayan herkesi kapsıyor.Benimki ilçeden de ilden de onaylandı.Sonuçları bekliyorum dört gözle.

Ayrıca okul onaylamış ve onlara da onay yeri açıldıktan sonra yapmamalarını gerektiren hiçbir şey yok, kolay gelsin.

0 0 Şikayet Et
ayanur 22 Haziran 2011 19:43

2000 yılında okulu bitirdim 2006 ya kadar bölümümden açık olsun diye bekledim sonunda atadılar sözleşmeli ve 5 yıldan beri tabiri caizse eşşek gibi çalışıyorum ve ben sözleşmeli atandığımda ilk olarak 4/c olarak başladım balıkesirden antepe geldim gelirkende çevremdekiler babamda dahil olmak üzere bana gitme dediler bu yola çıktığımda 3 ay 4/cli olarak çalıştıktan sonra bavulumu alıp geri dönmekte vardı tabi bazı arkadaşlar hemen biz kadromuzu hakkımızla aldık diyenler bende khk ile kadroya geçtim koskoca beş yılımı yukarıdada söyledim resmen bir köle gibi çalışarak tamamladıktan sonra sis bizlere hakaret edercesine khk ile atandınız diyemezsiniz gelelim kendini 1 haziran maduru olarak göstermeye çalışanlara şu andan itibaren bana deseydilerki kadroya geçtin bir sene adaylık bekleyeceksin yine beklerdim çünkü 4 yıl fakültede eğitim aldıktan sonra zaten başka bir iş yapmak gibi bir şansım olamaz tabiykibütün bunların yanında sizinde adaylığınız kaldırılmasın demiyorum sizde haklısınız ama yargılarken biraz daha insaflı olmaya davet ediyorum bütün arkadaşlarımızı inanınki bu konuşmalar bize yakışmıyor

0 0 Şikayet Et
sunaz06 22 Haziran 2011 18:46

baharcelik hocam, 1 yıl 8 aydır 1 bölgenin d'sinde görev yapıyorum. bende il dışı için başvuru yaptım. 3.16'lık seçeneği işaretledim. ama ilçe 3 yılı doldurmadığım için onaylamıyor. bu konuda bilginiz varsa paylaşırsanız çok seviniim. şimdiden teşekkürler..

0 0 Şikayet Et
baharcelik 22 Haziran 2011 02:45

Ben de 1 yıl 8 aylık öğretmenim, tercih yaptığımda 3 yıl dolmadığından yapamayacağım yazısı çıktı fakat sonradan öğrendiğime göre beyan edilen bilgilerin üstünde 4 seçenek var onlardan hangisinde 3.16 fıkrası geçiyorsa o işaretlenecek, o zaman yapılabiliyor, okula onaylatırken bilgilerinize dikkat edin sistem oturmadığından hata oluşabiliyor.

0 0 Şikayet Et
ecem3535 20 Haziran 2011 16:00

ben de aynı durumdayım 3 yılını doldurmayan personel başvuru yapamaz diyo....pesonle genel müdürlüğü de telefonları açmıyo bilgisi olan var mı ???

0 0 Şikayet Et
1234567891011»