kazı 25 Temmuz 2011 08:55

bu ceza milleti askerlikten soğutur,bırakın işi sivil mahkemelere.

el insaf

0 0 Şikayet Et
@kuzucum 24 Temmuz 2011 01:06

mehmet_ayhan

Kötü laf sahibine aittir..İnsanlar hakkında hak hukuk diyorsunuz..Sonra mahluk diye birşey yazıyorsunuz hakk nerede hukuk nerede saygı nerede..!!

0 0 Şikayet Et
cello80 23 Temmuz 2011 18:42

ameliyat yaparken ölmesine sebep olan doktora ne ceza verilmeli acaba?

0 0 Şikayet Et
flow5122 23 Temmuz 2011 17:45

madalyada verselerdi.

0 0 Şikayet Et
ella_naz 23 Temmuz 2011 17:40

Askerlerin ailelerini haklı buluyorum.Şaka gibi sonuç çıkmış!

0 0 Şikayet Et
mehmet_ayhan 23 Temmuz 2011 16:18

@kuzucuk

sen ne garip bir mahluksun.Yaptığın yorum tam bir fiyasko.Ne demek başkasına ceza verilmiyor da teğmene neden veriliyor mantığı .( savunmuyorum ama demişsin.Savunuyorsun teğmeni ama)

0 0 Şikayet Et
daldal03 23 Temmuz 2011 15:38

işte askeriyenin iç yüzü milleti uyutanlar ve sonra da eğitim zaidatı diye not düşen askerler ve sonra hiç kimse hesap soramaz halde bulunan askeri düzen askeri mahkeme kaldırılmış olsa sivil de yargılanıyor olsaydı ömür boyu ağır hapis cezasını alırdı ancak şimdi 9 yıl yatıp kurtulacak bu mu adalet eskiden olsaydı hesap soranda olmazdı üzeri ört bas edilip kapatılırdı bu sisteme birilerinin dur demesi lazım ve herşeyin sivil irade ile yönetilmesi ve sivil iradeye hesap verebilir hale getirilmesi gerekmekte bu nasıl olur bizim vergilerimizle orada çalışanlar askere istediğini yapacak ancak hesap sorulamayacak bu nasıl mantık

0 0 Şikayet Et
mathematicks01 23 Temmuz 2011 15:01

eğitim zahiyatı deyip salıverilmediğine şükretmek lazım, ağla sevgili yurdum ağla

0 0 Şikayet Et
rebel_25aa 23 Temmuz 2011 13:27

bu bile sevindirici eskiden olsa değil hesap sorma tsk nın önünden bile geçemezdi şehit yakınları.

0 0 Şikayet Et
DR.Çağla 23 Temmuz 2011 13:01

Yıllar önce Baklava çalan cocuklar 8 yıl hapis cezası verilmişti....Bu nasıl adalet ki 4 Askerin şehit olmasına sebeb olan bir insana 6 yıl hapıs cezası verılıyor.:( Agırlaştırılmış Müebbet hapis cezası verılmesı gerekıyordu.

0 0 Şikayet Et
123