40B651 10 Eylül 2011 23:45

Uzman Öğretmenlik: Hüseyin Çelik'in MEB'te yaptığı en büyük saçmalık.

0 0 Şikayet Et
glbyz61 10 Eylül 2011 23:10

ey güzel ülkem ağlanacak duruma düşmüşsün de ağlayanın yok

0 0 Şikayet Et
eğitimci42 10 Eylül 2011 22:42

sınavla uzman ve başöğretrmen olunmalı diyen ezberciler kafalarını kitaplardan kaldırıp çevrelerinde sınavla uzman olan öğretmenleri bir araştırsınlar veya bakanlık bu konuda bir araştırma yapsın benim konyada bir okulda müdür yardımcılığı yapan arkadaşım anlattı okullarında sınıflar 4 er şube ortalama 35 er kişilik sınıflar ama okullar açıldıktan 2 aysonra şubenin birinde öğrenci sayısı 20 nin altına düşüyor sebebi öğretmenin beceriksizliği veliler adres değiştirip çocuklarını bu öğretmene vermemek için başka okullara alıyorlarr bu beğenmedikleri kaçtıkları öğretmen uzman öğretmen diğerleri sıradan öğretmen böyle örnekleri çevremde pek fazla diyeceğim sınavla uzmanlık filan olmaz ama bari sınav açsalardı da biz de sınava bir girebilseydik kazanamazsak o zaman kandimize kızaydık

0 0 Şikayet Et
cemilabi61 10 Eylül 2011 21:55

bu adaletsizliği ortaya çıkaranlara hakkımı haram ediyorum.zehir zıkkım olsun...

0 0 Şikayet Et
fuska 10 Eylül 2011 19:01

Bu uzmanlık saçmalığı daha başından beri çok saçmaydı, hala daha öyle. Uzman olan bir öğretmenin uzman olmayan!! ve aynı işi yapan , aynı mesaide bulunan bir öğretmenden farkını bana birisai söylesin lütfen. yahu Allah rızası için istiyorum.

Cevap yok.

Ama MEB tarihinde bir kez açılan bu sınavda hasbel kader uzman!! olan öğretmenler özellikle idareci atamalarında kafadan 8 puan, 5 puan alıyorlar. Şube müd atamalarında öyle.

Ey benim güzel ülkem. Adaletine kurban olayım!!!!

0 0 Şikayet Et
güleryüz mürsel 10 Eylül 2011 17:25

Selam

Öncelikle tüm memurların sorunlarını yansıttığınız için teşekkür ederim.Uzman öğretmenlikle ilgili yorumların tümüne katılmam olanaksız;yıllardır 100 lira civarında para verilmektedir uzman öğretmenler bu parayı sınav sonucunda hakederek almaktadırlar.Asıl sorun ekders ücretleri konusunda yaşanmaktadır;neden hiçkimse bu konuyu dile getirmiyor?Bazıları memur maaşına yakın ekders ücreti alırken,diğer büyük çoğunluk ya çok az ya da hiç ücret almamaktadır.Bu konuya acil çözümler getirilmelidir.Saygılarımla...

0 0 Şikayet Et
trgbl 10 Eylül 2011 17:02

Sayın Mahmut Balmuk. Ben 2005 yılında kendi alanımda tezli yüksek lisans eğitimimi tamamladım. 2005 yılında uzman öğretmenlik için başvuru yapmak istediğimde bana 7 yılı doldurmadığım için (2001 yılında göreve başladım) başvuru yapamayacağım söylendi. Geçtiğimiz haziran ayında başvuru yapmak istediğimde ise 2005 yılında başvurum bulunmadığı için bu başvurumu da kabul etmediler. Şu an bütün şartları taşımama rağmen beni uzman öğretmen yapmadılar. Benim durumumda olan bir çok öğretmen bulunmakta. Bu sorunu da dile getirirseniz sevinirim...

0 0 Şikayet Et
17Kasım 10 Eylül 2011 15:21

neden öğretmenler görevinde yükselmek 2-3 kuruş daha fazla gelir elde etmek için sınavlara mahkum?neden uzman öğrt. gibi bir sıfatı almak için sınavın üstüne birde 10 yıl şartı dayatılıyor? üstelik stajerlik sayılmıyor ha.

subaylar yüzbaşı ,binbaşı olmak için sınava giriyormu?

0 0 Şikayet Et
pol041 10 Eylül 2011 15:20

Uzman : belli bir işte belli bir konuda bilgi görüş ve önerisi olan kimse anlamına gelmekte.

örneğin fizik öğretmeninin diğerlerine göre uzman olması için fiziği daha iyi bildiğini yada fizik öğretme işini daha iyi yaaptığını ölçmek demektir.

peki mevcut uzmanlık sınavında ölçülen nedir; Mevzuat Bilgisi

uzman mı? neyin uzmanı? diye sormazlar mı adama?

o zaman doktorların uzmanlığınıda değiştirelim (TUS) sağlık bakanlığının mevzuatı sorulsun tüm doktarları uzman yapalım.

hatta sağlık bakanlığının mevzuatını okur şifa buluruz ..

sağlıcakla kalın.

saygılarımla

0 0 Şikayet Et
polimeral 10 Eylül 2011 14:20

Bir düzenleme yapılıyor deniliyor,yıllar geçti düzenleme bitmedi.O dönem sınava girenler ne şanslı ki hepsi uzman oldu.1-2 ay farkıyla sınava giremeyenlerin suçu ne yıllardır bekletiyorsunuz.Ya bir an önce sınav yapılsın ya da 10 yılı dolduran öğretmenlerin hepsi uzman olsun. 5 yıldır bir düzenleme yapamadılar...

0 0 Şikayet Et
12