nesser06 22 Ekim 2011 11:32

bir umut sesimi duyan olur diye....

yök formasyon verilen bölümleri takip etmeli lütfen... anadolu üniversitesi 80.çizelge dışında bölümler aldı arayıp söylediğimiz zaman telefon yüzümüze kapatılıyor spor yöneticiligi iktisat uluslararası ilişkiler 80.çizelgene yer almadığı halde öğrenci alımı yapıldı mezuniyet yılı eski olanlar kaldı bu yıl bitirenler notları yüksek tutuldu bu haksızlıga dur denilmeli... artık kime derdinimi anlatacağımı şaşırdım bölüm acılıyor boşluk kalıyor kayıt yaptırmya 18 saat yol gidiyorum hayır olmaz kendı okulumuzdan alacağız bosluğa diyor kendi üniversitenizden benim bölümde yedek yok diyorum olsun başka bölüme aktarırım seni nie alayım diyor afyon kocatepe mezunuyum orasıda açmadı malesef.. bir çözüm lütfen bir çözüm...

0 0 Şikayet Et
dilaraaa03 03 Ekim 2011 21:47

herkes ekmek derdindeymiş.biliyoruz bu kötü bir durum.allah herkesin yardımcısı olsun ama sırf ekmek davası diye fef mezunuda olsa her önüne gelen öğretmenlik yapamaz hele hele bu kadar ef mezunu varken.bu ne saçmalık akıl almaz bir mantık anlamıyorum.atanamamış ef mezunları dururken formasyon olayını çıkaranın aklından şüphe ediyorum doğrusu.sen önce ef mezunlarını ata bi bitir de ihtiyacın kalırsa ondan sonra alternatiflerine bak.

0 0 Şikayet Et
dilaraaa03 03 Ekim 2011 21:31

ya bu fefliler eflilerden ne istiyor anlamadım.madem öğretmen olmayı çok istiyorsanız ef fakültesi yazsaydınız.biz 4 - 5 sene efte dirsek çürütelim ondan sonra formasyon aldılar diye hakkımızı feflilere verelim öylemi?yok efendim kpssden fefliler yüksek puan alıyormus da.kpssde branştan sorulmuyor zaten.lise mezunu bile şansı olduğunda kpss den yüksek puan alabilir.onudamı öğretmen yapcaz ozaman.bu arada ben ef mezunuyum ve atandım 2 yıldır meb de çalışıyorum zaten.ama bu olay beni çok sinir ediyor.sonuçta atanmış olsamda ef mezunlarının herzaman yanındayım.

0 0 Şikayet Et
volkı 03 Ekim 2011 20:05

arkadaşlar nedir bu ef fef kavgası,sağ-sol alevi-sünni vs.çatışmalar bitti şimdi bu kavganın içine mi çekiliyoruz.ya bırakın kim başarılı olabilecekse o yapsın bu işi,fef mezunları uzaydan gelmedi onlarda bu ülkede sizinle aynı şartlarda okudu belki sizden daha yüksek puanlarla girdiler üniversitelere.neredeyse gaz odalarına sokup imha edelim diyeceksiniz.aklı selimle hareket edelim lütfen hazımsızlığın alemi yok.

0 0 Şikayet Et
emir_baran 03 Ekim 2011 17:13

s.a bişey rehberlik, okulöncesi vs bölümler için formasyona kimler başvurcak. fen edebiyat okulöncesi yok. yada fen edebiyat rehberlik yok. bunlara kimler başvurabilecek?? bilen söylesin yada araştırın yarın son. gün başvuru için. saygılarla. ben eğitim mezunuyum okulöncesi yada rehberlğe bende başvurabilirmiyim.??

0 0 Şikayet Et
siyahii 02 Ekim 2011 23:34

bu eğitimciler ne kadar fesat yaa. allahım. kardeşim herkes ekmek peşinde. ben kpssye karnı burnunda hamile birinin girdiğini gördüm. 3 çocuğu dışarıda annesini babasını bekleyeni gördüm. sizde hiç mi vicdan denen bir şey yok. öğretmenim diye geziniyorsunuz ama bela okuyorsunuz her yere. ben biyoloji fef mezunuyum. formasyonum da var. ben de 5 yıl okudum. benim össde girdiğim yıl puanlar çok yüksekti o yıl fef doldu taştı benden 2 yıl sonraki sınavda benden 10 puan aşağıdaki bir tanıdık gazi biyoloji öğretmenliğine gitti.

sen bana bunu bir açıklasana.

ben fefli olurken iki yıl sonra herşey değişiyor benden düşük alanlar efli oluyor. ben zekiyim feflilerden diyorsan gel de bunu açıkla hadi. kardeşim hiç kimse benden zeki değil tamam mı ben eflilerden daha donanımlı biyolojinin taaa en ayrıntılı bilen ayrıca bunu formasyonla destekleyen birisiyim. benim zamanımda alamadığım hakkımı aradım aldım ben. fefliler kadar da kpssde yüksek yapamıyorsunuz.insanlara bulaşmayın kendinize bakın.

0 0 Şikayet Et
miltinis 02 Ekim 2011 16:54

1997 girisli 2001 mezunu matbaa ogretmenligi. 2000 senesinde çıkan yasayla sınıf öğretmenliği elimizden alındı ve formasyon verilmedi. branşdan atama yok denecek kadar az. sonuçta öğretmen olarak mezun oldum. Şimdi egitim fakültesi okumayanlara formasyon verip ogretmenmi yapacaklar. Bizim açıkta bekleyen öğretmenler ne olacak? Durum vahim önce egitim mezunlarını atasınlar ondan sonra digerlerine sıra gelsin.

0 0 Şikayet Et
öykü beren 02 Ekim 2011 12:02

benim anlayamadığım sanki eğitim fakültesi mezunları bitmiş adamlar herkezi atamış öğretmen açığını ğideremiyorda formasyonu olmayanlara formasyon verip öğretmen yapacak bu nedir ya insan bunu yapmaya yayınlamaya utanır bu ne mantık öyle halin var eğitim fakültesi mezunlarına bu derslere girebilmeleri için hizmet içi eğitim ver bi eğitim verde ata daha olmadı ihtiyacın bitmiyorsa formasyon ver hazır eğitim fakültesi mezunu dururken ne bu ya sayın editörüm sesimizi duyurun lütfen bu nedir anlayamıyoruz

0 0 Şikayet Et
aysegl07 01 Ekim 2011 00:55

formasyon ıcın mezun olmak sartı her unv var mı?mezun olmadan da basvuru yapılabılıyor mu?

0 0 Şikayet Et
kpss3501 30 Eylül 2011 21:33

üniversite sınavına girerken matematik öğretmenliği ile matematik bölümü arasında puan farkı yokmu simdi bu ne eğitim fakültesinin genelde puanları daha yüksekdi peki bizim sucumuz ne. pedogoji para tuzağı yine acıkda kalırsınız eğitim bu kadar kısa sürede olmaz yazık bu insanlara.yetkililer duyun sesimizi cocuklarınızı bize emanet edeceksiniz............

0 0 Şikayet Et
1234567891011»