asker1979 27 Mart 2012 17:57

ben burda yapılan yorumları okudukça şaşırıyorum ve bu yorumları yapan arkadaşlar acaba gerçekten jandarma mı ben 12 yıldır jandarma astsubayıyım uzman jandarma arkadaşlarla hiç bir sıkıntı yaşamadım bilen bilmeyen herkez yorum yazmış polis arkadaşlar bile... astsubaylar gerek özlük gerekse diğer hakları yönünden polislerden çok daha iyi durumdadır. uzman jandarma arkadaşlara gelince tabiki özlük haklarının iyiyleşmesini bende isterim iyileşiceğinede eminim. bazı uzman jandarma arkadaşlar burda astsubaylara karşı baya dolmuş durumda eminim onlarda çok kaliteli olan uzman jandarma arkadaşlardan deildir çünkü kaliteli bir insan üstünden laf yemez ve onlara karşı bu kadarda dolmuş olmaz

0 0 Şikayet Et
SEMİH_07 28 Şubat 2012 21:58

Arkadaşlar Son gelen TMK DA Uzm.Jandarma yok.

0 0 Şikayet Et
raslant 23 Şubat 2012 23:25

1995 Mezunu Uzman Jandarmayım,yıllarca hizmet ettim herkes gibi takdir edilmek yerine üzülerek gördüm ki aşağılama devam ediyo,nasıl mı? kardeşim sistem değişikliği desen olmuyo mu yani,daha nitelikli görev ne demek? Yani biz niteliksizmiyiz? Güzel vatanımın her yerinde her şartda görev yapayım sonra da niteliksiz olayım! anlamış değilim anlamam mümkün değil,diğer tüm kurumlar personelini yüceltecek yer ararken,kendi teşkilatımı anlamakta zorluk çekiyorum,uzatmayayım bir an önce gelse de şu nitelikli personel genel komutanlığımızı kurtarsa.Hayatımı verdim,Gençliğimi verdim Meslek hayatımın sonunda niteliksiz oldum iyi mi? Olsun Teşkilatıma küstüm ama VATAN'ıma canım feda.

0 0 Şikayet Et
orange01 21 Şubat 2012 00:09

arkadaşlar bende bir Uzman Jandarmayım ve şuan meslekte 4 üncü yılım değerli Uzman Jandarma ve diğer komutanlarımın burada baya bir yorum yaptığını gördüm sanki herkes birbirine girmiş ben 4 yıllık meslek hayatım boyunca çok sıkıntılı bir astsubayla çalışmadım belki vardı öyleleri fakat hep abi kardeş gibi olduk şu bi gerçek Uzman Jandarma ve Astsubay olarak ben durumumuzu iyi görmüyorum çok kötü bir şekilde kullanılıyoruz astsubay komutanlarımın doğuda mahrum bir karakolun tmk kadrosunda bir subay olması gerekirken çoğu karakolda Astsubay'ın karakol komutanı olduğunu; ayrıca batıdaki örneğin muğladaki karakollarda ise tmk sında subay olan karakollarda ise Subayların karakol komutanlığı yaptığını da biliyorum Rütbe Astsubay'sa ver zimmeti gitsin zihniyetini de biliyorum ve o yüzden bu sene girmeye hak kazandığım astsubaylık sınavına girmedim neden girmedin diyeceksiniz daha ilk kadamemi almazken ikinci tayin yerini gördüm şuan devlet memuruyum göya ama nöbet istirahatimden başka hiçbir sosyal hayatım yok personel sıkıntısı almış başını gidiyor polisler 8'24 sistemine geçerken biz daha 24'24 ü bile beceremiyoruz bence bu iş iş değil söylediğindede fedakarlık derler fedakarlık dediğin bir süre yapılır ömür boyu yapılmaz bunun adı köleliktir ayrıca yukarıdaki bazı komutanlarım bahsetmiş şuan jandarma genel komutanlığında Uzman jandarma kadroları kaldırıldı Devlet Memurları Kanununun 91 nci maddesinde açık bir şekilde yazıyor muhtemelen astsubay olacağız ha bu arada ben bir uzman jandarmayım karşımda benden bir yüksek rütbeli varsa selamımı verir geçerim komutanım diye hitab ederim ben bu meslekten ekmek yiyorum ve bunu bir iş olarak kabul ediyorum sonuçta oda bir insan bende bir insanım isterse paşa olsun sonuçta oda bir kara toprağa kefenle girecek bende ama ben kesinlikle bu astsubaylığı istemiyorum çünkü şuan 6 senem var diyordum o zaman 12 senem var diyeceğim :)saygılar

0 0 Şikayet Et
Kamil_55 20 Şubat 2012 20:40

benim anlamadıgım jandarma sivilleşecek diyolar ama halen askeri rütbeyi kullanmaya devam ediyolar madem jandarma sivilleşek askeri terimleride kaldırsınlar........bazı astsubaylar biz komser olacagız seviyorlar bence bende buna sadece gülüyorum......

0 0 Şikayet Et
07akincim 20 Şubat 2012 18:09

uzman jandarmaların yıllardır süregelen sıkıntılarını asıl ilgilileri hariç herkes biliyor bu durum umarım onların sorunlarını çöözer, fakat benim anlamadığım neden kendi silah arkadaşları(özellikle astbylar) bu durumdan rahatsız? hala teşkilatta lise mezunu hatrı sayılır astb lar mevcut keza bir okadar da yüksek lisans apan uzman jandarmalar tanıyorum fakat bunların ortaokul mezunu gösterilmeleri( sizcede akla matığa ve adalte sığar mı?? 4 yıllık üniversite mezunları 6 ay lık eğitimden sonra polis olmadılar mı? bu adamalr bitirdikleri üniversitenin yanıdna 1 yıl uzman jandarma okulu ve 6 ay kıta içinde staj gördükten sonra atanıyorlar aldıkları onca meslek içi kurslar hariç astbların bukadar kendilerini üstün görme kompleksi nerdne anlamamk mümkün değil. ben polis memuruyum 2 kez girdim uzman jandarma sınavına birinde mülakatta elendim diğerinde kazanamadım. benim abimde uzman jandarma bu durumdan ben ondan daha mı zekiyim??

0 0 Şikayet Et
akbulut_1905 19 Şubat 2012 19:02

jandarma genel komutanlığı bünyesinde bir uzman jandarma çavuş olarak görev yapmaktan gurur duyuyoruz. Duymuş olduğumuz bu gururun en büyük sebebini ise vatandaşlarımızdan alınan vergilerle ödenen maaşımızı en az anamızın ak sütü kadar hak ederek (özellikle Uzm.J.Çvş.lar için geçerli) kazanıyor olduğumuz içindir. Bu ülkede elini kolunu sallayarak, pervasızca konuşan herkesin de bu işi yapamayacağını çok iyi biliyorum. (Çok saygı değer büyük, üst ve komutanlarımı tenzih ederek) Kendisi ve rütbesi büyük olup aklı mercimek zerresi kadar ufak dahi olmayan ve utanmayarak burada bizlere yorum yapma küçüklüğünü, basiretsizliğini, metanetsizliğini gösteren gereksiz sayın astsubaylara yazıyorum. sizler o kadar aciz ve o kadar kadir kıymet bilmez bir haldesiniz ki bir an önce ıslah olmanız, oldurtulmanız gerekmektedir. bu konuda sizlere yazılabilecek o kadar çok husus varken sizlere sadece bir şeyden bahsetmek istiyorum. O da haktır, ilahi adalet yani hak konusudur. Bizlerin sırtından geçinerek resmen emeklerimizi çalıp sizin tabirinizle satışınızı iyi yaparak hakkımızı yediğiniz esnada hiç mi utanmıyorsunuz hiç mi arlanmıyorsunuz hiç mi o bakışlardan rahatsız olmuyorsunuz. Hak yemek sizin o kadar içinize işlemiş ki biz olmasak siz bir hiçsiniz. Ve halen adam mış gibi çıkmış yorum yapıyorsunuz. Batıya bakıyorum karakollarda işi yapan Uzm.J.Çvş. olayı çözen Uzm.J.Çvş. altında imza astsubay emek yine Uzm.J.Çvş. İlçe Jandarmalara bakıyorum karargahlarda işleri toparlayan işi yürüten Uzm.J.Çvş. satışı yapıp pişmiş kelle gibi gülen yalakalığı meslek edinen astsubay. Bu durumun üst komutanlıklarda da böyle olduğu aşikar. Doğuda bir karakolda gece en ufak bir çıtırtıda mevzide askerin yanında Uzm.J.Çvş. arkasında gerisine pısmış saklanmış şekilde bekleyen astsubay. Timlerde en önde kahramanca giden Uzm.J.Çvş. aralara astsubay adı altında gizlenen gereksizler kendine bir tabir bulsun artık. Kendi başıma gelen ufak bir hususu anlatmaya çalışayım bizi niteliksiz ilan eden saygıdeğer Jan.Gen.Kom.a hitaben. Bir cinayet olayını tek başıma çözdüm. bu olayla ilgili İlçe J.K. ıma Genel Komutanlıktan telefon geliyor. Bu olayı çözen başarılı Karakol Komutanı veya Tim Komutanın ismi isteniyor. İlçe J.K. nı bu olayı çözen şu şu Uzm.J.Çvş.tur benim başarılı astsubayım yok başarılı Uzm.J.Çvş. um var diyor. Genel Komutanlık ise olur mu öle şey ödüllendirme yapıcaz astsubay lazım diyor Uzm.J.Çvş. olmaz diyor ve telefonu kapatıyor. E, Genel Komutanlık ben patagonya jandarması için mi çalışıyorum bu nasıl adalet nasıl bi düzen. Madem ben öyle bir duruma layık görülmüyor o kadar kapasitesiz niteliksiz görünüyorum oradan bakıldığında, arkadaş beni bu durumla baş başa bırakma. Bende seni ve astsubaylarını utandırmayım Yani anlatılacak yazılacak şey çok ama anlayacak dinleyecek merci var mı ? bulamadık gidilmedik yer kalmadı. Özlük hakları hiç yazmıyorum bilen biliyor. şu anda bu haberle ilgilide bekleyelim görelim diyoruu. Ama şunu biliyorum beklenen gün gelecekse çekilen çile ku

0 1 Şikayet Et
lojoner68 18 Şubat 2012 21:25

öncelikle herkeze iyi aksamlar uzman jandarma olarak olar sitedeki yorumları okuduğumda yazık bize diyorum bazı arkadaşlar uzman jandarmalar hakkındaki basında çıkan en son haber ile ilgili tartışma havasındaki yorumlarını astlık üstlük olarak değerlendiriliyor sözüm herkeze neyin peşindesiniz bizler asker olduğumuz için heşey emirle kanunla olur verilen emire ve kanuna kim karşı koyabilir.kimse hikaye anlatmasın kedinize gelin bu sitede sadece askerler yok merak eden herkez okur bu yazıları astsubaylar uzman jandarmalar dağda taşta hep beraber omuz omuza çatışmadıkmı aynı karakolu düşmana karşı savunmadık mı aynı karavanadan yemek yemedik mi zorluğu yaşayanlar beni anlıyodur.devlet kanun çıkarırsa olur çıkarmazsa aynı hamam aynı tas devam eder.neyin peşindesiniz.

0 0 Şikayet Et
lenk 18 Şubat 2012 21:25

Ne yazık ki bazı insanlar kibirleriyle birlikte cehennemin yollarını tutacaktır. Hazreti peygamberimiz kalbinde zerre kadar kibir olan kimse cennete giremez diye buyurmuştur. Hani ne olursan ol öncelikle kibirden uzak durmak gerekiyor. Hani ben olmasam sen şunu yapamazsın, aracı çalıştıramazsın gibi çirkin yaklaşımlarla asıl ezik ve kompleksli yapısını ortaya seren kişiler için üzüntümü bildirmek istedim. Ben askeri personel değilim, ama malkocby isimli şahsın bakış açısına acıyorum.Bu ülke için şehit olunur da,senin gibilerin emrinde mi orası soru işareti...

0 0 Şikayet Et
CASABLANKA41 18 Şubat 2012 20:40

Burada sanal olarak her şey yazmak kolay, neden kıtada bu kadar kapışmıyorsunuz.???

0 0 Şikayet Et
123456