son öğretmen1 24 Nisan 2012 22:57

525 Kenan: Gel seni müdür yapalım, "o yalan, bu yalan, var biraz da sen oyalan".

0 0 Şikayet Et
yuksel.serpil 24 Nisan 2012 21:57

yanlış yapmışlar plaket vermeliydiler.

0 0 Şikayet Et
525kenan 24 Nisan 2012 21:56

Türkiye nin adaleti budur işte.Okul müdürü okula uğramaz, yardımcılar okulda değildir, törenlere katılmaz, okul kir içindedir, okulda hiç bir değişiklik yoktur, okul başı boştur, disiplin yoktur, öğrencilere yollanan paralar tam verilmez ve kesilir, usulüne uygun para toplanmaz, köy okulunda bir yılda 8000 lira harcanır ve elle tutulur bir gelişme yoktur.bunun sonucunda şikayet edilir.Soruşturma açılır ve hiç bir şey çıkmaz.Adalet dediğin bu işte.Sonra da biz niye gelişemiyoruz diyorlar.Bunlarla mı gelişeceksin kardeşim? Adam görevini yapmıyorsa vur tekmeyi gitsin.Niye acıyorsun ki?

0 0 Şikayet Et
son öğretmen1 24 Nisan 2012 21:38

Meslektaşlarım, lütfen yazacaklarımı sükunetle okuyunuz.

1-Öğretmenler odasına kamera takılması doğru mudur, değil midir bunu bir değerlendirelim. Gizli ise yanlıştır, gizli değil ise doğrudur. Zamanımız öğrencileri biliyorsunuz her türlü haltı yapıyorlar. Önceki okulumda kaşla göz arasında hem de öğretmenlerin girip çıktığı bir anda öğretmenler odasındaki VCD uçtu gitti. Bir öğretmenle yarım saat önce öğretmenler odasında konuştuğumda yerinde idi. Yarım saat sonra yerinde yeller esiyor. Eğer kamera olsa idi bu olmazdı. Hangi öğretmene sorduysam haberi yok. Ceremesini ben çektim, kardeşimin VCD'sini istedim, okulun VCD'sinin yerine koydum, daha kardeşime alamadım.

2-Öğretmene verilen ceza ödül gibi değildir. Bunu böyle yazan ve değerlendirenler yanlış biliyor. Suç kesinleşinceye kadar herkes masumdur. Bu arkadaş soruşturma bitinceye kadar açığa alınsa bile görevi devam eder. Açığa almak görevden almak değildir. İkisi aynı şey değildir. Suçun sübuta ermesi halinde bile eğer görevden alınacak bir suç vasfı yoksa başka bir okula aynı görevle atanır. Daha alt bir göreve indirilme (tenzil-i rütbe) veya görevden alma (meslekten men) çok daha ağır suçlar varsa uygulanır.

Lütfen herkes öğretmen oldum diye herşeyi biliyorum geçinmesin, herşeye sazan gibi atlayıp sallamasın, Allahaşkına biraz mevzuat okuyun. Herkese lazım olabilir. Ders ücreti hesaplamanız dışında bilmeniz gereken daha çok şey var.

0 0 Şikayet Et
ozi1905 24 Nisan 2012 21:21

koyu eğitim bir-senlidir o müdire başka açıklaması olmaz.

0 0 Şikayet Et
hi-tech 24 Nisan 2012 19:25

Öğretmenler üzerinde çeşitli şekillerde baskı kurarak eğitim daha iyi hale getirilemez. Her mantık sahibi bunu anlayabilir.

0 0 Şikayet Et
muallimnaci 24 Nisan 2012 18:38

Adaletin bu mu dünya......

0 0 Şikayet Et
permanganat42 24 Nisan 2012 16:13

Orada da öğretmenler odasına gizli kamera koysun o okulun kamerası eksik kalmasın diye gönderilmiştir Mukadder hanım.

0 0 Şikayet Et
bnyaz 24 Nisan 2012 15:51

samsung ve boğa44 kardeşim bi kere bu müdür eğitim bir senli falan değil.bir şey söylüyorsunuz madem çamur atmadan sadece yorum yapın.

0 0 Şikayet Et
kafayoran 24 Nisan 2012 15:47

demek ki torpili güçlüymüş normal bir ülkede açığa alınması lazım.

0 0 Şikayet Et
12345