egitmen61 26 Mayıs 2020 15:20
Öğretmen olmadığı halde öğretmene atıp tutan zavallılar, ya kendileri ya da çocukları öğretmen olmayı çok isteyip de olamamış kompleksli kişilerdir. 30 yıldır; uyku halimde bile işimi ve öğrencilerimi düşünmüşümdür. fazla tatili, salgın hastalıkta yan gelip yattığımızı bir yerine batış olarak vurgulayanlara derim ki; bilgisayar başında en az 14 saat duruyorum. bunu başka kurumlardakiler bile yapmaz. onlar niye batmıyor size? hele öğretmen düşmanı alakasız kişiler bunu hiç yapamaz. başka çayırlarda gezinin siz. ya da gidin, çelik-çomak oynayın...
1 3 Şikayet Et
ALİYAS 25 Mayıs 2020 15:33
Hadi ordan hadi ordannn. Öğretmen olmadığını söyleyen üç lisans mezunu olan sen neden hep öğretmenlerle ilgili konulara yorum yapıyorsun. Yoksa sen öğretmen olamayanlardan mısın?
vayyy be öğretmenlerin geldiği noktaya bakın. sorsan çocukların eğitimini düşünürler sadece. ne yapsak da işten kaçsak diye neler yapıyorlar. hele hele şu salgın sürecinde herkes bir şekilde sorumluluk alırken öğretmenlerin nasıl sorumluluktan kaçtığını herkes gördü. yaptıkları sadece herşeye itiraz etmek, şikayetçi olmak. ayıp yahu. birisi "onurlu duruşumuuz" gösterelim filan yazmış. o onurlu duruşu yattığınız yerden full ek ders ücreti alırken neden göstermiyorsunuz? o duruşu herkes işlerini yaparken öğretmenlerin yok canlı ders zorunlu değil yapmam, görev yaptığım şehirde durmam, çocuklar ile ailesi ilgilensin derken de gösterseniz ya. öğretmenlerin bu ülkeye ne zaman bir katkısı olacak? sürekli yaptıkları itiraz, şikayet. o onurlu mesleği el birliği ile bitirdiniz. yazık. bu durumda onurlu duruşumuzu gösterelim diyorsunuz ama çalışmadan ek ders ücreti alırken hiç bunu düşünmüyorsunuz. onu da devlet öyle karar vermiş diye geçiştiriyorsunuz. e aynı devlet sizleri sınavlarda görevlendirirken ne diye bağırıyorsunuz. yazık.
sessizaksamlar, 1 ay önce
0 1 Şikayet Et
galois49 22 Mayıs 2020 23:41
Virüs süreci biraz sıkıntı tabiki normal de o sınavlara özellikle bazı illerde belli başlı kişiler dışında pek görev düşmezdi biraz da başvuru yapmayanların önce sağlık sonra da bu adaletsiz uygulamalara olan tepki ile de başvurmayanlar oldu.Umarım Meb bu konularda daha hassas olur.Bir puanlama olayı var ama yine de önceden isteyip de sınav düşmeyen çok kişi var.
0 2 Şikayet Et
yrhsbnd 22 Mayıs 2020 22:38
Neden meb görevlendirme tercihlerini 27 mayısa uzattı? En azından 1. ve 2. yerleştirmeleri yapıp kalan boşluklara resen yapması daha mantıklıydı.
2 1 Şikayet Et
martin.35 22 Mayıs 2020 20:46
Öğretmenler evde yatiyorda sanki diğer memurlar tam mesai yapıyor. Güvenlik birimleri hariç tüm memurlar nöbetleşe hafta bir gün civarında işe gidiyor. Diğerlerini görmeden öğretmenlere bu kadar sakat bakış açısı doğru değil.
7 25 Şikayet Et
Alperen_Denizli 22 Mayıs 2020 20:12
Speedy85.metaldamage önceden memurlarada çıkıyordu gozetmenlik ama öğretmen ve akademisyenler az kazanıyoruz diye ağlayıp sızladılar ve memurlara yazı ile yasaklandı gozetmenlik gözü aç olanlar şimdide görevden kaçıyor
14 3 Şikayet Et
orko06 22 Mayıs 2020 16:19
he yani pastadan bana da pay verin demek istiyorsun.haklısın bence memur olma şartı da olmasın yetkililer tanıdığı bildiği herkese görev versin.Seçimde nasıl aynı onun gibi. şu 150 lira paranın derdine düşen herkes faydalansın bundan bence vallahi bak.Senede 2-3 görev çıkıyor mesela bana artık 4-5 senede bir çıkar hepimize!Ölçme değerlendirmeymiş,bununla ilgili bölümden mezun olmakmış ne gerek var!hatta sınıf öğretmenliği için de bence Eğitim Fakültesine gerek yok, lise mezunu rahat yapar bu işi!!!Liyakat diye burada bağıran herkes söz konusu para olunca liyakati kenara atsın ve sınavda görev alsın.
Sınav gözetmenliği sadece ögretmenlere verilebilecek bir görev değil bence. devlete bağlı bütün memurlar bu konuda görevlendirilebilir. sadece ögretmen görevlendirmeleri artık bu çağda gereksiz dayatmadır. (ögretmen değilim ama devlet memuruyum.)
SPEEDY85.metaldamage, 1 ay önce
2 24 Şikayet Et
SPEEDY85.metaldamage 22 Mayıs 2020 15:11
Sınav gözetmenliği sadece ögretmenlere verilebilecek bir görev değil bence. devlete bağlı bütün memurlar bu konuda görevlendirilebilir. sadece ögretmen görevlendirmeleri artık bu çağda gereksiz dayatmadır. (ögretmen değilim ama devlet memuruyum.)
İşte bu durum bile öğretmenlerin ne kadar tembel ve gereksiz olduklarının bir göstergesi. Maalesef çok fazla öğretmen var hiçbir iş yapmıyor. Böyle kritik anda görevden kaçanlar için ne denilebilir?
ise222, 1 ay önce
31 8 Şikayet Et
eskata 22 Mayıs 2020 14:56
Sevgili ogretmen dusmanlari. Gerek lgs gerek yks de tercih yaptim. Ayrica siz bu sinav gorevlerini bu paraya yapmazsiniz, istesenizde beceremezsiniz o ayri konu. Cunku her seyde hemen ogretmeni hedef gosterip ülkenin eğitime önem vermesini istemeyen kötü hain bir kitlesiniz. Benim bir cok memur arkadasim var haftanin bir gunu mesaiye gidiyor ve kimsenin onlara bur sey dedigi yok. Ebanin karsisinda hergun 2 3 saat geciriyorum. Aldigim egitim vb seyler cabasi. Hadi kalin saglicakla ogretmenlere de karismayin. 2 cicukla bas edemefiniz gelip bir de burda ek ders vs demeyin. O ek derslerin cogunu ogretmenler gariban isci cocuklarina okuldaki gorevlulere vs bagisladi. Kendi okuljmda da esimin omilunda da srkadaslarimin okulunda da boyke oldu.
6 34 Şikayet Et
Albertcamus20 22 Mayıs 2020 14:25
Öğretmen düşmanlarına artık bir şey Demeyin 20 yaş altı 2 aydır okullar tatil ve evde. onlar kendi çocukları ille imtihan oluyorlar şimdileri. Bu onlara yeter. Allah'ın sopası yok derler bir de :)))
4 37 Şikayet Et
1234567