ufo34 31 Temmuz 2013 18:03
yardımcı hizmetler sınıfı olarak 2005 te 11.madde de verilen sözünüzü unutmadık. aradan 8 yıl geçti. en ufak bir adım dahi yok.söz namustur. bizi kandırdığınızı sanıyorsanız yanılıyosunuz hükümet! bunun hesabını önce Allaha sonra 170 bin yardımcı hizmetler sınıfına vereceksiniz.
0 4 Şikayet Et
hasan6152 30 Temmuz 2013 09:27
Tüm kamu kurumlarında çalışan yardımcı hizmetler sınıfındaki memurlara görevde yükselme sınavı açılmalıdır. ben 2004'de egm'de teknisyen yrd. olarak işe girdim üniversite mezunuyum ve halen daha görevde yükselme sınavı açılmadı... bu yüz karası vicdan yarası olaya bi ''dur'' deyin... saygılar..
0 2 Şikayet Et
omer2603 16 Ocak 2006 16:38
bu sendikalar kimse sormuyormu 1994 toplu görüşmeleinde "memur disiplin affi" çıkarılma sözünü size bu hükümet vermedimi neden koca bir yıl geçmesine rağmen çıkarılmadı 1996 ocak ayı da bitiyor neden mecliste sırasında bekliyor demekki sendikaları adam yerine koyan yok yukarıdakileri de zamanla unutun bular da fasa fiso elinizdekileri bile değerlendiremiyorsunuz yazık sizlere aidat verenlere ve şimdiye kadar verdiğim aidatlar
0 0 Şikayet Et
kemal101 05 Ocak 2006 11:46
Zorlamanın manası yok Mısır alınacak Para lazım k.u
0 0 Şikayet Et
SURR 20 Aralık 2005 13:44
işte sendikanın getirdikleri...sendika patronlarıda başbakanları gibi pazarlama işini iyi yapmışlar....
0 0 Şikayet Et
mustafatopcu 20 Aralık 2005 13:35
din görevlileri ve köy ebelerinin çalışma sürelerinin düzenlenmesini çok doğru buluyorum.umarım lafta kalmaz.
0 0 Şikayet Et
borz 20 Aralık 2005 12:31
Öğretmen1977 rumuzlu kesk üyesi arkadaşa sormak ve cevabını almak istiyorum. 2001 yılında kesk ve bazı sendikaların AB uzantısı, emperyalist güçlerden almış olduğu 1 milyon EURO yu, sendikanız kimlere vermiş ve ne için almıştır.Onurlu duruş anlayışınız bumu? Onun içinmi kar gibi eriyorsunuz? Memurun sırtından idolojik amaçları için sokaklara dökülen (memur olmayan kesimler)kesk e kimse inanmıyor artık.
0 0 Şikayet Et
integralx 20 Aralık 2005 10:52
TSK'da seyyanen zam var mı arkadaşlar
0 0 Şikayet Et