gokhansamsun 09 Ekim 2012 14:33

Sırf işsizliği ötelemek için herkese üniversite okutmaya çalışıyorlar.1 gün herkes üniversite mezunu olacak!

0 0 Şikayet Et
careworn 07 Ekim 2012 22:36

bukonudaokadardoluyumkiyorumyapmayacam.

0 0 Şikayet Et
m-kalkandiyalog 07 Ekim 2012 22:24

yorumların birazını okudum da aklı başında bir yorum olarak 32 dis inkini gördüm. Kusura bakmayın ama oplumun okumuşu bile ancak 3. sınıf değerlendirme yapıyor ortalama olarak.

0 0 Şikayet Et
demeter38 07 Ekim 2012 20:32

üniversitelerde bölüm açılırken o bölümü okuyacak öğrenci mezun olduktan sonra iş bulabilecek mi düşüncesi olmuyor. tek düşünce öğrenci alabilmek. öğrencide genel itibariyle sadece bir üniversiteye yerleşme amacı güdüyor. durum böyle olunca pek çok gereksiz bölüm, ve pek çok işsiz mezun ortaya çıkıyor. bence yök öğrenci alım tekliflerini ciddi anlamda incelemeli. hocası var diye bölüm açılmamalı.

0 0 Şikayet Et
pesimist_38 07 Ekim 2012 19:46

fen edebiyat açmayı unutmuslar tüh görüonmu işsizlik ordusu yine az olacak

0 0 Şikayet Et
Amaninbukim 07 Ekim 2012 18:48

tanzer isimli arkadaş biz eğitime karşı değiliz. biz aynı bölmlerde ihtiyaçtan daha fazla kişinin eğitim alıp, işsiz yığına katılmasına karşıyız, ilerki yıllarda neye ihtiyac olacaksa o yönde eğitim alınacak bölmler lazım,ama daha çok fkb,daha çok fen öğretmeni...vs şimdilik lazım değil,meznlar yerleşsin,ve mesela pdr de ihtiyac var,alakasız bölm atıyor,diğerlerinden açılıp mezn yığını olacağına mesela pdr açılsın gibi demek istiyorz.

0 0 Şikayet Et
baraküda80 07 Ekim 2012 17:02

sanki mevcut fakülte mezunları iş sahibi yaptılar.Daha dormadan fakülte açmanın ne manası var be işgüzrlar..

0 0 Şikayet Et
Tanzer69 07 Ekim 2012 15:37

Keşke üniversite okumasaydım, hatta keşke bu ülkede doğmasaydım, bu ülkenin vatandaşı olmasaydım. yurt dışına çıkacağım. üniversite okudum, amele olacaksam da canım avrupada olacağım. bizimkiler şeriat getirsinler, Atatürkün kurduğu ülkenin içine tükürüp bıraktılar başka bir işe yaradıkları olmadı. Bu ülke Atatürkün TC si değil, yobazların oyuncağı artık.

0 0 Şikayet Et
32dis 07 Ekim 2012 15:31

Yorumları hayretle okuyorum.İşsizin bile okumuşu makbuldür.İş bulmak ve çalışmak başka birşeydir,okumak başka bir şey.Bir insan ne kadar okumuş ve eğitim almış ise o kadar kıymetlidir.İşsizlik ayrı bir konudur.Üniversitelerin çoğalması iş bulma veya işsizlik konusunda direk bir etki yapmaz.Sadece yüksek öğrenim almış insan sayısını artırır ki bunun neresi kötüdür?İşsizlik bir ekonomik sorundur.Eğitim-öğretimin dolaylı sorunudur.

0 0 Şikayet Et
ella_naz 07 Ekim 2012 15:30

Önceden kapasitesi olanve isteyen okuyordu. Şimdi herkes. Okumayanı dövecekler yakında:))4+4+4 ile eğitimi zor(un)lu hale getirirsen her yere mantar gibi kalitesine bakmadan üniversite açarsan sonuç bu yorumlardaki gibi olur. Bakınız: depechmode. Halil Sezai'den İsyeaannn herkese gelsin;)

0 0 Şikayet Et
123